Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Miejskich nr 1 w Mińsku Mazowieckim w roku kalendarzowym 2015

Data publikacji 2014-11-28
Data zakończenia 2014-12-08 10:00:00
Instytucja Zespół Szkół Miejskich Nr 1
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 247891 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008, 30000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Miejskich nr 1 w Mińsku Mazowieckim w roku kalendarzowym 2015.

1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące części:
Część nr 1: artykuły ogólnospożywcze (zał.nr 2 do SIWZ)
Kod CPV: 15000000-8, 03000000-1
Część nr 2: warzywa i owoce (zał. nr 2 do SIWZ)
Kod CPV: 03000000-1
Część nr 3: Drób (zał. nr 2 do SIWZ)
Kod CPV: 15000000-8
Część nr 4: Mięso i wędliny (zał. nr 2 do SIWZ)
Kod CPV: 15000000-8

2. Szczegółowy wykaz asortymentu i ilości zawiera formularz asortymentowo-cenowy będący integralną częścią SIWZ (załącznik nr 2) /części 1-4/.

3. Produkty żywnościowe muszą być dostarczane samochodem własnym dostawcy, w opakowaniach jednostkowych opisanych w formularzu asortymentowo-cenowym lub opakowaniu o gramaturze bardzo zbliżonej, nie mniejszej niż opisana przez Zamawiającego.

4. Produkty spożywcze objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego (m.in.odpowiednie normy jakościowe lub atesty,odpowiednie oznakowanie- data minimalnej trwałości i termin przydatności do spożycia;odpowiedni sposób przewożenia towarów - zachowanie rozdzielności transportu,odpowiednią temperaturę podczas transportu i warunki sanitarne pojazdu).

5. Dostawy będą dokonywane partiami w związku z sukcesywnymi potrzebami Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następować telefonicznie, faksem, e-mailem lub osobiście przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw do godz. 10.00.

6. Zamówiony towar należy dostarczyć w godzinach od 6.30 -7.30 dnia wskazanego przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek.

7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia dostarczonych artykułów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia produktu lub będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach.

8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

Opis

Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 2 do SIWZ, część 1) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2015r. do 31.12.2015r. z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.Sukcesywna dostawa warzyw i owoców określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 2 do SIWZ, część 2) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2015r. do 31.12.2015r. z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.Sukcesywna dostawa drobiu określonego w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 2 do SIWZ, część 3) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2015r. do 31.12.2015r. z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin określonych w formularzu asortymentowo-cenowym (zał. nr 2 do SIWZ, część 4) w ilościach uzależnionych od bieżącego zapotrzebowania w okresie od 02.01.2015r. do 31.12.2015r. z wyłączeniem ferii zimowych i letnich, przerw świątecznych i innych przerw wynikających z organizacji roku szkolnego.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Szkół Miejskich Nr 1
Ulica ul. Kopernika 9
Nr domu 9
Miejscowość Mińsk Mazowiecki
Kod Pocztowy 05-300
Województwo mazowieckie
Tel 25 7582122
Fax 25 7582122
Internet www.sp1kopernik.pl
Regon 14611432500000
E-mail sp1minskmaz@op.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka samorządowa
Rodzaj zam inny Jednostka samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data roz 02/01/2015
Zaliczka Nie
Uprawnienie Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych -(załącznik nr 4 do SIWZ) oraz dokumentu potwierdzającego wdrażanie, bądź stosowanie wdrożonego systemu HACCP- (załącznik nr 8 do SIWZ). Zamawiający wymaga również w tym zakresie, by Wykonawca złożył oświadczenie, że oferowane produkty spożywcze są dopuszczone do obrotu na terenie Polski zgodnie z art. 61 i 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia-(załącznik nr 7 do SIWZ).
Wiedza Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych -(załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest również wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje przynajmniej jedną dostawę artykułów żywnościowych na kwotę min. 20 000,00 zł. brutto) - (załącznik nr 9 do SIWZ).
Potencjał Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych -(załącznik nr 4 do SIWZ).
Zdolne Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych -(załącznik nr 4 do SIWZ).
Sytuacja Dla uznania, że Wykonawca spełnia powyższy warunek, Zamawiający wymaga, by złożył oświadczenie, o którym mowa w art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych -(załącznik nr 4 do SIWZ).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ) 2. Wypełnione formularze asortymentowo-cenowe ( zał. nr 2 do SIWZ) /części 1- 4/ 3. Podpisany projekt umowy (zał. nr 3 do SIWZ) 4. Oświadczenie o niezaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (zał. nr 6 do SIWZ) 5. Oświadczenie o dopuszczeniu produktów do obrotu (zał. nr 7 do SIWZ) 6. Oświadczenie o stosowaniu lub wdrażaniu HACCP (zał. nr 8 do SIWZ) 7. Informacja- grupa kapitałowa (zał. nr 10 do SIWZ) 8. Zobowiązanie innych podmiotów (zał. nr 12 do SIWZ) 9. Wykonawcy korzystający z zasobów innych przedmiotów przedkładają dokumenty dotyczące tego podmiotu wymienione w III.4.2) oraz oświadczenie podmiotu o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz składek społecznych i zdrowotnych.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający, działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Pzp określa następujące okoliczności, które mogą spowodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1) ustawowa zmiana stawki podatku VAT, 2) zmiana wartości zamówienia do 20% w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia ilości żywionych dzieci lub zaprzestania działalności stołówki.
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.sp1kopernik.minskmazowiecki.pl
Adres uzyskania siwz Zespół Szkół Miejskich nr 1 w Mińsku Mazowieckim (sekretariat), ul. Kopernika 9, 05-300 Mińsk Mazowiecki, poniedziałek - piątek w godz. 8.00 - 15.00
Data składania wniosków 08/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Zespół Szkół Miejskich nr 1 w Mińsku Mazowieckim (sekretariat), ul. Kopernika 9, 05-300 Mińsk Mazowiecki
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)