Dostawa tablic rejestracyjnych

Data publikacji 2014-12-01
Data zakończenia 2014-12-10 09:00:00
Instytucja Powiat Nowotomyski
Miejscowość Nowy Tomyśl
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Tablice,
  • Podświetlane znaki i szyldy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 248221 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301950002, 315232000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nowy Tomyślu.
Miejscem dostawy i odbioru tablic jest Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu przy ul. Poznańskiej 33, budynek D, I piętro - Wydział Komunikacji.
Przedmiot zamówienie obejmuje:
1) wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych,
Tablice winny być wykonane zgodnie z :
- ustawą Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 2012r. Nr 198, poz.1137 ze zmianami)
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. 2007r. Nr 186, poz. 1322 ze zmianami)
- Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie warunków produkcji oraz sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych ( Dz. U. z 2010r. Nr 14, poz. 73)
Szacunkowe ilości zamówienia na okres
od 01.01.2015r. do 31 grudnia 2016r.
Rodzaj tablic rejestracyjnych Ilość w szt.
Samochodowe jednorzędowe 24.000
Samochodowe dwurzędowe 400
Jednorzędowe do przyczep 3.200
Dwurzędowe do przyczep 200
motocyklowe 1.200
motorowerowe 700
Tymczasowe samochodowe jednorzędowe 100
Tymczasowe samochodowe dwurzędowe 25
Tymczasowe motocyklowe 25
Tymczasowe motorowerowe 10
Zabytkowe samochodowe jednorzędowe 10
Zabytkowe samochodowe dwurzędowe 10
Zabytkowe motocyklowe 5
Indywidualne samochodowe jednorzędowe 80
Indywidualne samochodowe dwurzędowe 5
Indywidualne motocyklowe 10
2) odbiór z siedziby Zamawiającego i złomowanie starych tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji zgodnie z ustawą o gospodarce odpadami;
3) bezpłatne użyczenie i instalację oprogramowania umożliwiającego elektroniczne składanie zamówienia na tablice rejestracyjne wraz z zapewnieniem przeszkolenia minimum 2 użytkowników w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania; Zamawiający wymaga aby oprogramowanie posiadało co najmniej następujące możliwości funkcjonalne:
- Automatyczne tworzenie formularza zamówienia na wszystkie rodzaje i wyróżniki (również wtórniki) wynikające z Rozporządzenia MI w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów z możliwością wysłania go w formie elektronicznej,
- Sprawdzanie zgodności wprowadzanych numerów z właściwym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów ( Dz. U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322 ze zmianami) już na etapie tworzenia zamówienia i blokowanie możliwości wpisania niepoprawnych numerów ze szczególnym uwzględnienie: zgodności długości wprowadzanego numeru oraz położenia liter i cyfr dla poszczególnych typów i odmian, blokowania dla określonych typów tablic niedozwolonych liter, wykluczenia dla określonych typów tablic niedopuszczalnych sekwencji cyfr.
- Generowanie pozycji zamówienia zawierających kolejne wolne numery po podaniu jedynie ilości zamawianych tablic oraz ich typu. Wygenerowane w ten sposób zamówienie powinno uwzględniać (pomijać) niedozwolone numery oraz numery już wykorzystane. Kolejność odmian tablic dla których generowane są numery rejestracyjne powinna być zgodna z Rozporządzeniem.
- Baza danych (wykorzystane numery rejestracyjne, historia zamówień) instalowana lokalnie u Zamawiającego;
- Elektroniczna akceptacja zamówienia z weryfikacją terminu realizacji;
- Automatyczna kontrola wyróżników już wykorzystanych- zabezpieczenie przed błędami w zamówieniach (program powinien blokować możliwość zamawiania tych samych numerów więcej niż 1 krotnie, wyjątkiem jest zamawianie wtórników);
- Ewidencja zamówień oraz weryfikacja wartościowa i ilościowa stanu realizacji umowy;
- Możliwość korzystania z programu na minimum 2 stanowiskach;
- Program powinien umożliwiać wydruk zamówienia oraz zapis zamówienia w pliku w formacie PDF.
- Wykonawca powinien zapewnić serwis i możliwość aktualizacji programu w przypadku zmiany w przepisach.
Wymagane warunki realizacji zamówienia:
- Dostawa tablic będzie realizowana transportem własnym Wykonawcy - sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na podstawie odrębnych zamówień składanych elektronicznie, w ciągu 4 dni od dnia złożenia zamówienia, a w trybie pilnym w ciągu 24 godzin licząc od daty i godziny złożenia zamówienia;
- Wielkość i zakres ilości i rodzaju zamawianych tablic wynikać będzie z bieżących potrzeb - Zamawiający zastrzega, że ilości poszczególnych tablic mogą ulec zmianie oraz zastrzega możliwość niewykorzystania pełnego limitu ilościowego tablic rejestracyjnych, bez prawa roszczeń z tego tytułu przez wykonawcę;
- Protokolarny odbiór dostarczonych tablic oraz tablic przekazywanych do złomowania odbywać się będzie w terminach uzgodnionych pomiędzy Wykonawcą a Kierownikiem (lub osobą przez niego upoważnioną) Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu;
- Odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych przeznaczonych do kasacji odbywać się będzie na koszt Wykonawcy;
- Wykonawca ponosić będzie koszty transportu związane z dostawą tablic rejestracyjnych i odbiorem tablic przeznaczonych do złomowania;
- W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych spowodowanej zmianą przepisów, o których mowa wyżej, Wykonawca będzie wykonywał i dostarczał tablice według nowych wzorów;
- Na wykonane tablice Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Nowotomyski
Ulica ul. Poznańska 33
Nr domu 33
Miejscowość Nowy Tomyśl
Kod Pocztowy 64-300
Województwo wielkopolskie
Tel 061 4426797
Fax 061 4423589
Internet www.powiatnowotomyski.pl
Regon 63127693700000
E-mail nowytomysl@home.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data roz 01/01/2015
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy. Ocena powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia
Wiedza Warunek ten będzie spełniony przez wykonawcę, jeżeli: - wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw tablic rejestracyjnych ( jednego lub różnych rodzajów) o wartości co najmniej 150.000,00zł brutto(słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) każda. Ocena powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp Ocena zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp Ocena zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Pzp Ocena zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty oświadczenia na zasadzie spełnia - nie spełnia
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty - druk OFERTA, formularz asortymentowo - cenowy, , pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia) jeżeli Wykonawcę reprezentuje i ofertę składa pełnomocnik
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmian: 1. Ceny jednostkowe netto za poszczególne tablice rejestracyjne, określone w formularzu asortymentowo - cenowym , mogą ulec obniżeniu w okresie obowiązywania umowy ( np. w przypadku czasowych bądź okresowych promocji, w przypadku pojawienia się korzystniejszej, ogólnie dostępnej oferty Wykonawcy). 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen jednostkowych brutto w przypadku w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ceny w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 5. Termin obowiązywania umowy może ulec przedłużeniu na okres max. 3 miesięcy w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego, kwoty, o której mowa w § 4 ust. 5 umowy (tj. maksymalnej wartości umowy).
Kod kryterium B
Kryt 1p 98
Kryt 2 termin płatności
Kryt 2p 2
Adres strony internetowej siwz www.bip.powiatnowotomyski.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl, budynek B, pokój 84.
Data składania wniosków 10/12/2014
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Starostwo Powiatowe w Nowym Tomyślu ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl, budynek B, pokój 4/5 - Kancelaria Powiatu.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
Czy unieważnienie Nie
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające - formularz zgodności cech oprogramowania, które ma być użyczone Zamawiającemu (wg zał. nr 1B)
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)