Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Komisariatu Policji w Długołęce.

Data publikacji 2014-12-01
Data zakończenia 2014-12-09 10:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 248469 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302130005, 302321108, 480000008, 386521001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Komisariatu Policji w Długołęce. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę: zestawów komputerowych (stanowisko dostępowe i monitor) - 5 kpl., zestawów komputerowych (stanowisko dostępowe i monitor) - 4 kpl., zestawów komputerowych (stanowisko dostępowe i monitor) - 1 kpl., zestawów komputerowych (stanowisko dostępowe i monitor) - 4 kpl., zestawów komputerowych (stanowisko dostępowe i monitor) - 13 kpl.,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - opis minimalnych wymagań techniczno - użytkowych oferowanego przedmiotu zamówienia oraz załącznik nr 5 - istotne postanowienia umowy wraz z załącznikami, stanowiące integralną część siwz.
Miejsce dostawy: magazyn Wydziału Teleinformatyki KWP we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Ulica ul Podwale 31-33
Nr domu 31-33
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-040
Województwo dolnośląskie
Tel (071) 340 38 00
Fax (071) 782 41 71
Internet http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
E-mail czaslaw.oczkowicz@dolnoslaska.policja.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 29/12/2014
Wadium Wymaga się wniesienia wadium w wysokości: 1 985,00 zł
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).
Wiedza Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).
Potencjał Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).
Zdolne Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, do oferty należy dołączyć: a. dokumenty potwierdzające parametry oferowanego sprzętu (karty katalogowe, wydruki ze strony internetowej producenta, foldery, prospekty, instrukcje obsługi i inne równoważne dokumenty) zawierające opisy oferowanego przedmiotu zamówienia i potwierdzające posiadanie przez niego cech charakterystycznych wymaganych przez Zamawiającego, dla danych technicznych wskazanych przez zamawiającego w załączniku nr 7 do SIWZ, b. wypełniony załącznik nr 7 - opis minimalnych wymagań techniczno - użytkowych, wykonany poprzez podanie parametru oferowanego rozwiązania, we wskazanych przez Zamawiającego miejscach, podania marki oraz typu (modelu) oferowanego sprzętu, a dla oprogramowania i systemów operacyjnych - producenta i nazwy; Zamawiający dopuszcza w zakresie dokumentów określonych w lit a dokumenty angielskojęzyczne.
Inne dokumenty Zamawiający wymaga dołączenia oferty następujących dokumentów i oświadczeń: 1.formularz ofertowy - załącznik nr 1 do siwz, 2.oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, w przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy - załącznik nr 6 do siwz 3.w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumentach rejestrowych firmy, niezbędne jest dołączenie do oferty pełnomocnictwa dla osoby działającej w imieniu wykonawcy. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny winno określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca ofertę. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, 4.potwierdzenie wniesienia wadium.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany postanowień treści umowy, w następujących przypadkach: a) gdy nastąpiła zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego lub Wykonawcy lub osób będących przedstawicielami stron; b) zaprzestano produkcji podzespołów zaoferowanych urządzeń, c) zaprzestano produkcji zaoferowanego urządzenia, d) gdy, nastąpi zmiana stawka podatku VAT, e) gdy, nastąpi zmiana numer konta bankowego Wykonawcy, na które Zamawiający ma zwrócić zabezpieczenie wpłacone w formie pieniężnej, Zmiany, o których mowa powyżej zostaną dokonane na podstawie dokumentów zawierających uzasadnienie zmian oraz wymagają aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności i mogą zostać wprowadzone, jeżeli obie strony niniejszej umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia. Za dokument zawierający uzasadnienie zmian uważać należy pisemne oświadczenie producenta lub jego polskiego dystrybutora o wycofaniu urządzenia lub podzespołu z produkcji (dystrybucji). Oświadczenie to powinno być datowane datą późniejszą niż dzień złożenia oferty przez Wykonawcę. Zmiany te mogą być dokonane jeżeli Wykonawca oświadczy, że sprzęt zamienny spełnia wymagania SIWZ do zamówienia publicznego oraz posiada nie gorsze parametry techniczne i nie niższą wartość rynkową, niż określone w § 1 istotnych postanowień umowy urządzenia pierwotnie zaoferowane. W wyniku przedmiotowych zmian oferowana przez Wykonawcę wartość urządzeń nie zostanie zmieniona.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 termin udzielonej gwarancji
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Adres uzyskania siwz Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 ; 50-040 Wrocław Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych
Data składania wniosków 09/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ul. Podwale 31-33 ; 50-040 Wrocław Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)