Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Zespół Administracyjny Szkół w Sernikach
|
Ulica |
Serniki 1A
|
Nr domu |
1A
|
Miejscowość |
Serniki
|
Kod Pocztowy |
21-107
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
81 85 55 638
|
Internet |
zasserniki.bip.lubelskie.pl, ugserniki.bip.lubelskie.pl
|
Regon |
43065541000000
|
E-mail |
zas.serniki@wp.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
3
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
30
|
Wadium |
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wymagane wadium - w przypadku składania oferty na całość zamówienia 4500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych), a w przypadku składania ofert częściowych:- dla części zamówienia Nr 1 wadium wynosi - 2000,00 zł (sł. dwa tysiące zł)- dla części zamówienia Nr 2 wadium wynosi - 1000,00 zł (sł.: jeden tysiąc zł)- dla części zamówienia Nr 3 wadium wynosi - 1500,00 zł (sł.: jeden tysiąc pięćset zł). Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zespołu Administracyjnego Szkół w Sernikach w Powiatowym Banku spółdzielczym z siedzibą w Lubartowie, Filia Serniki - Nr rachunku 56 8707 0006 0000 1114 2000 0001 z dopiskiem Wadium w postępowaniu na Modernizację oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych na część . . .(należy wpisać część przetargu na którą wpłacane jest wadium).4.8.3 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji poręczenia Zamawiającego), gwaranta poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji poręczenia) oraz wskazanie siedziby; określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją poręczeniem; kwotę gwarancji poręczenia; zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca którego wybrano: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw nie udowodniając, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w art. 45 ust. 6 pkt od 2) do 5) ustawy do oferty należy dołączyć dokument w formie oryginału. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy p.z.p. Zamawiający w oparciu o art. 46 ust. 4a ustawy może zatrzymać wadium wykonawcy, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający w oparciu o art. 46 ust. 5 ustawy, zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
|
Wiedza |
Dla części 1 zamówienia: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem dostawom stanowiącym przedmiot tej części zamówienia, o wartości co najmniej 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych). Dla części 2 zamówienia: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem dostawom stanowiącym przedmiot tej części zamówienia, o wartości co najmniej 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Dla części 3 zamówienia: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem dostawom stanowiącym przedmiot tej części zamówienia, o wartości co najmniej 45 000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych).
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu spełniania warunku.
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu spełniania warunku.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
nie dotyczy
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w przypadku: a) zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy, b) konieczność zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na Wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonywania umowy przepisów ustaw, rozporządzeń lub wytycznych, c) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów, pojawienie się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w siwz i ofercie), jednak zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. Zmiany te nie wpłyną na termin wykonania prac i nie spowodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. d) zmiany stawki podatku VAT, e) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościowymi, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy. f) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
99
|
Kryt 2 |
Termin płatności
|
Kryt 2p |
1
|
Adres strony internetowej siwz |
zasserniki.bip.lubelskie.pl, ugserniki.bip.lubelskie.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Zespół Administracyjny Szkół w Sernikach, Serniki 1A, 21-107 Serniki, pokój nr 18, II piętro (budynek Urzędu Gminy)
|
Data składania wniosków |
09/12/2014
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Zespół Administracyjny Szkół w Sernikach, Serniki 1A, 21-107 Serniki, pokój nr 18, II piętro (budynek Urzędu Gminy)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej
|
Czy unieważnienie |
Nie
|