Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Szpital Powiatowy
|
Ulica |
ul. Miodowa 14
|
Nr domu |
14
|
Miejscowość |
Zawiercie
|
Kod Pocztowy |
42-400
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
032 6740361
|
Fax |
032 6721532
|
Internet |
www.szpitalzawiercie.pl
|
Regon |
27627111000000
|
E-mail |
inwestycje@szpitalzawiercie.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
12
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Oświadczenie o spełnianiu warunku.
|
Wiedza |
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy , którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż :
Pakiet nr 1 - 42.700,00 zł.
Pakiet nr 2 - 23.100,00 zł.
Pakiet nr 3 - 46.000,00 zł.
Pakiet nr 4- 67.000,00 zł.
Pakiet nr 5 - 26.800,00 zł.
Pakiet nr 6 - 25.100,00 zł.
Pakiet nr 7 - 46.600,00 zł.
Pakiet nr 8- 6.300,00 zł.
Pakiet nr 9 - 10.200,00 zł.
Pakiet nr 10- 14.300,00 zł.
Pakiet nr 11- 16.300,00 zł.
Pakiet nr 12- 110.800,00 zł.
Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego wykazu wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem stosownych dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw mogą być:- poświadczenia np. referencje, z tym , że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
Jeżeli Wykonawca wykonywał wcześniej dostawy na rzecz Zamawiającego, które są ujęte w wykazie wykonanych dostaw nie ma obowiązku przedkładania ich dowodów wraz ze składaną ofertą.
|
Potencjał |
Oświadczenie o spełnianiu warunku.
|
Zdolne |
Oświadczenie o spełnianiu warunku.
|
Sytuacja |
Oświadczenie o spełnianiu warunku.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w
niniejszej specyfikacji do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
- dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone ustawą o wyrobach medycznych (właściwe pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie RP, oznakowanie znakiem CE i deklaracja zgodności CE)
Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złozyć wraz z tłumaczeniem na język polski , poświadczonym przez wykonawcę . Na dokumentach należy zaznaczyć, której pozycji dotyczą.
- w przypadku pieluch dla dzieci, jeżeli nie są zarejestrowane jako wyrób medyczny , odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i używania - oświadczenie o wyrobie niemedycznym oraz opinia P.Z.H.
- katalog/folder lub ulotka wraz z próbnikiem oferowanego materiału, z którego wykonana jest bielizna, z oznaczeniem, której pozycji dotyczy.
|
Inne dokumenty |
- pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika z dokumentów rejestrowych, załączonych do oferty - wykaz części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom ( o ile dotyczy),- pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia - o ile dotyczy.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy:
a) w zakresie ceny jednostkowej netto, jeżeli zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego,
b) w zakresie zmiany ceny jednostkowej brutto w przypadku:
- zmiany ustawowej stawki Vat.
Warunki dokonywania zmian:
a) inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego
b) forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Termin realizacji zamówień cząstkowych
|
Kryt 2p |
5
|
Kryt 3 |
Termin płatności
|
Kryt 3p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szpitalzawiercie.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, Dział Administrowania, Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych - pokój nr 11,
|
Data składania wniosków |
10/12/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, Dział Administrowania, Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych - pokój nr 11,
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania , w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni , że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|