Dostawa bielizny sterylnej i niesterylnej dla Szpitala Powiatowego w Zawierciu przez okres 12 miesięcy - 12 pakietów ( zadań).

Data publikacji 2014-12-02
Data zakończenia 2014-12-10 10:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy
Miejscowość Zawiercie
Województwo śląskie
Branża
  • Bielizna szpitalna

Szczegóły

Numer ogłoszenia 249439 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395180006, 331990001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa bielizny sterylnej i niesterylnej w ramach wyodrębnionych zadań ( pakietów) dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu, przez okres 12 miesięcy od podpisania umowy, w ilości i asortymencie szczegółowo określonym w załączniku nr 1 do SIWZ , stanowiącym jednocześnie formularz asortymentowo - cenowy - Pakiet nr 1-12. Łącznie 50 pozycji zgrupowanych w 12 pakietach:
Pakiet nr 1 - Bielizna operacyjna, - dwu warstwowa - 2 pozycje
Pakiet nr 2 - Sterylna bielizna operacyjna - okulistyka , - 2 pozycje
Pakiet nr 3 - Sterylna bielizna operacyjna - ginekologia - 2 pozycje
Pakiet nr 4 - Sterylna bielizna operacyjna - trzy warstwowa- Blok Opracyjny - 4 pozycje
Pakiet nr 5 - Sterylne serwety i elementy dodatkowe - /Blok Operacyjny , SOR - 11 pozycji
Pakiet nr 6 - Sterylne fartuchy chirurgiczne z włókniny bawełnopodobnej dla Bloku Operacyjnego - 1 pozycja
Pakiet nr 7- Sterylne fartuchy chirurgiczne/ SMS/ - dla Bloku Operacyjnego, Bloku Operacyjnego Okulistyki, SOR- 1 pozycja
Pakiet nr 8 - Sterylne fartuchy chirurgiczne/ SMS/ - dla Ginekologii- 1 pozycja
Pakiet nr 9 - Niesterylne fartuchy zabiegowe i wizytacyjne - 2 pozycje
Pakiet nr 10 - Komplet chirurgicznymęski.damski - 3 pozycje
Pakiet nr 11 - Bielizna niesterylna / Blok Operacyjny - 2 pozycje
Pakiet nr 12 Biel;izna j. użytku:maska,czepek, folie - 19 pozycji

Opis

Sterylna bielizna operacyjna 2 -warstwowa dla Bloku Operacyjnego i SOR - 2 pozycjeSterylna bielizna operacyjna dla Oddziału Okulistycznego- 2 pozycjeSterylna bielizna operacyjna dla Oddziału Ginekologiczno - Położniczego- 2 pozycjeSterylna bielizna operacyjna - 3 warstwowa dla Bloku Operacyjnego- 4 pozycjeSterylne serwety i elementy dodatkowe dla Bloku Operacyjnego i SOR - 11 pozycjiSterylne fartuchy chirurgiczne z włókniny bawełnopodobnej dla Bloku Operacyjnego - 1 pozycjaSterylne fartuchy chirurgiczne/SMS / dla Bloku Operacyjnego ,Bloku Operacyjnego Oddziału Okulistycznego, SOR - 1 pozycjaSterylne fartuchy chirurgiczne/SMS /dla Oddziału Ginekologiczno - Położniczego - 1 pozycjaNiesterylne fartuchy zabiegowe i wizytacyjne - 2 pozycjeKomplet chirurgiczny męski/damski- 3 pozycjeBielizna niesterylna dla Bloku Operacyjnego - 2 pozycjeBielizna j. użytku: maska, czepek, folie- 19 pozycji

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Powiatowy
Ulica ul. Miodowa 14
Nr domu 14
Miejscowość Zawiercie
Kod Pocztowy 42-400
Województwo śląskie
Tel 032 6740361
Fax 032 6721532
Internet www.szpitalzawiercie.pl
Regon 27627111000000
E-mail inwestycje@szpitalzawiercie.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 12
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie o spełnianiu warunku.
Wiedza O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności o zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy , którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż : Pakiet nr 1 - 42.700,00 zł. Pakiet nr 2 - 23.100,00 zł. Pakiet nr 3 - 46.000,00 zł. Pakiet nr 4- 67.000,00 zł. Pakiet nr 5 - 26.800,00 zł. Pakiet nr 6 - 25.100,00 zł. Pakiet nr 7 - 46.600,00 zł. Pakiet nr 8- 6.300,00 zł. Pakiet nr 9 - 10.200,00 zł. Pakiet nr 10- 14.300,00 zł. Pakiet nr 11- 16.300,00 zł. Pakiet nr 12- 110.800,00 zł. Na potwierdzenie warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego wykazu wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem stosownych dowodów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw mogą być:- poświadczenia np. referencje, z tym , że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. Jeżeli Wykonawca wykonywał wcześniej dostawy na rzecz Zamawiającego, które są ujęte w wykazie wykonanych dostaw nie ma obowiązku przedkładania ich dowodów wraz ze składaną ofertą.
Potencjał Oświadczenie o spełnianiu warunku.
Zdolne Oświadczenie o spełnianiu warunku.
Sytuacja Oświadczenie o spełnianiu warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone ustawą o wyrobach medycznych (właściwe pozwolenia na dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie RP, oznakowanie znakiem CE i deklaracja zgodności CE) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złozyć wraz z tłumaczeniem na język polski , poświadczonym przez wykonawcę . Na dokumentach należy zaznaczyć, której pozycji dotyczą. - w przypadku pieluch dla dzieci, jeżeli nie są zarejestrowane jako wyrób medyczny , odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i używania - oświadczenie o wyrobie niemedycznym oraz opinia P.Z.H. - katalog/folder lub ulotka wraz z próbnikiem oferowanego materiału, z którego wykonana jest bielizna, z oznaczeniem, której pozycji dotyczy.
Inne dokumenty - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika z dokumentów rejestrowych, załączonych do oferty - wykaz części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom ( o ile dotyczy),- pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów niezbędnych do wykonania zamówienia - o ile dotyczy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy: a) w zakresie ceny jednostkowej netto, jeżeli zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego, b) w zakresie zmiany ceny jednostkowej brutto w przypadku: - zmiany ustawowej stawki Vat. Warunki dokonywania zmian: a) inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego b) forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji zamówień cząstkowych
Kryt 2p 5
Kryt 3 Termin płatności
Kryt 3p 5
Adres strony internetowej siwz www.szpitalzawiercie.pl
Adres uzyskania siwz Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, Dział Administrowania, Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych - pokój nr 11,
Data składania wniosków 10/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14, 42-400 Zawiercie, Dział Administrowania, Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych - pokój nr 11,
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania , w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni , że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)