Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Dom Pomocy Społecznej
|
Ulica |
ul. Jana Pawła II 65
|
Nr domu |
65
|
Miejscowość |
Brańszczyk
|
Kod Pocztowy |
07-221
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
0-29 6794220
|
Fax |
0-29 7421414
|
Internet |
www.dpsbranszczyk.pl
|
Regon |
00029606400000
|
E-mail |
zamowienia@dpsbranszczyk.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3 do SIWZ) wg formuły spełnia-nie spełnia
|
Wiedza |
Na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawcy winni wykazać wykonanie co najmniej dwóch zamówień, polegających na dostawie mięsa, wędlin i drobiu, o wartości brutto minimum 120 000,00 zł dla każdego zamówienia, wraz z załączeniem dowodów, że dostawy te wykonane zostały należycie.
Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw są:
poświadczenie,
oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa.
|
Potencjał |
Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3 do SIWZ) wg formuły spełnia-nie spełnia
|
Zdolne |
Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3 do SIWZ) wg formuły spełnia-nie spełnia
|
Sytuacja |
Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności musi dysponować środkami finansowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia.
Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3 do SIWZ) wg formuły spełnia-nie spełnia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Wypełniony druk oferty, wraz z pozostałymi załącznikami do SIWZ
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia wielkości dostaw o minus 20% , z powodu zmieniającej się ilości osób, korzystających z wyżywienia w stołówce DPS. W przypadku zmniejszenia wielkości dostaw o 20%, Zamawiający pomniejszy wynagrodzenie należne Wykonawcy, którego ostateczna wartość będzie wynikać z rzeczywiście wykonanych dostaw, potwierdzonych przez Zamawiającego i nie może przewyższać kwoty umowy. Wykonawcy nie będą przysługiwały roszczenia z tego tytułu.
Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadkach:
a) zmiana danych Wykonawcy ( np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy,
b) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji artykułów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczenia odpowiednich artykułów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż artykuły objęte ofertą przy zachowaniu ceny ofertowej towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego,
c) w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mogą ulec zmianie terminy sukcesywnych dostaw objętych niniejsza umową.
d) nastąpi ustawowa zmiana wysokości podatku od towarów i usług VAT, lub zmiana cen na korzyść Zamawiającego
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.dpsbranszczyk.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Dom Pomocy Społecznej w Brańszczyku, ul. Jana Pawła II 65, 07-221 Brańszczyk
|
Data składania wniosków |
12/12/2014
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Sekretariat Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku, ul. Jana pawła Ii 65, 07-221 Brańszczyk
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1. Każdy Wykonawca, który w niniejszym postępowaniu złoży Zamawiającemu ofertę na realizację przedmiotu zamówienia, posiadać musi decyzję, wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Weterynaryjnej, zezwalającą na obrót żywnością. Poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię tej decyzji, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do swojej oferty.
2. Wykonawcy, będący producentami oferowanych przez siebie wyrobów, zobowiązani są posiadać decyzję wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej, zezwalającą na produkcję artykułów pochodzenia zwierzęcego, której poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu w swojej ofercie.
|