Systematyczne dostawy mięsa, wędlin i drobiu  do DPS Brańszczyk w 2015 r.

Data publikacji 2014-12-02
Data zakończenia 2014-12-12 10:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Brańszczyk
Województwo mazowieckie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 394990 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151300008, 151100002, 151120006, 151311305
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są: Dostawy mięsa, wędlin i drobiu  do DPS Brańszczyk w 2015r. tj. od 01.01.2015r. do 31.12.2015r.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i szacunkowe ilości opisano w załączniku nr 2 do SIWZ(dostępna na stronie www.dpsbranszczyk.pl) - formularz cenowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dom Pomocy Społecznej
Ulica ul. Jana Pawła II 65
Nr domu 65
Miejscowość Brańszczyk
Kod Pocztowy 07-221
Województwo mazowieckie
Tel 0-29 6794220
Fax 0-29 7421414
Internet www.dpsbranszczyk.pl
Regon 00029606400000
E-mail zamowienia@dpsbranszczyk.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3 do SIWZ) wg formuły spełnia-nie spełnia
Wiedza Na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawcy winni wykazać wykonanie co najmniej dwóch zamówień, polegających na dostawie mięsa, wędlin i drobiu, o wartości brutto minimum 120 000,00 zł dla każdego zamówienia, wraz z załączeniem dowodów, że dostawy te wykonane zostały należycie. Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw są: poświadczenie, oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa.
Potencjał Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3 do SIWZ) wg formuły spełnia-nie spełnia
Zdolne Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3 do SIWZ) wg formuły spełnia-nie spełnia
Sytuacja Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności musi dysponować środkami finansowymi niezbędnymi do realizacji zamówienia. Ocena tego warunku będzie dokonana przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 3 do SIWZ) wg formuły spełnia-nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty Wypełniony druk oferty, wraz z pozostałymi załącznikami do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zastrzega  możliwość zmniejszenia wielkości dostaw o minus 20% , z powodu zmieniającej się ilości osób, korzystających z wyżywienia w stołówce DPS. W przypadku zmniejszenia wielkości dostaw o 20%,  Zamawiający pomniejszy wynagrodzenie należne Wykonawcy, którego ostateczna wartość będzie wynikać z rzeczywiście wykonanych dostaw, potwierdzonych przez Zamawiającego i nie może przewyższać kwoty umowy. Wykonawcy nie będą przysługiwały  roszczenia z tego tytułu. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu w przypadkach: a) zmiana danych Wykonawcy ( np. zmiana adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy, b) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji artykułów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczenia odpowiednich artykułów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż artykuły objęte ofertą przy zachowaniu ceny ofertowej towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy, pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, c) w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne) mogą ulec zmianie terminy sukcesywnych dostaw objętych niniejsza umową. d) nastąpi ustawowa zmiana wysokości podatku od towarów i usług VAT, lub zmiana cen na korzyść Zamawiającego
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.dpsbranszczyk.pl
Adres uzyskania siwz Dom Pomocy Społecznej w Brańszczyku, ul. Jana Pawła II 65, 07-221 Brańszczyk
Data składania wniosków 12/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Sekretariat Domu Pomocy Społecznej w Brańszczyku, ul. Jana pawła Ii 65, 07-221 Brańszczyk
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Każdy Wykonawca, który w niniejszym postępowaniu złoży Zamawiającemu ofertę na realizację przedmiotu zamówienia, posiadać musi decyzję, wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Weterynaryjnej, zezwalającą na obrót żywnością. Poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kserokopię tej decyzji, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do swojej oferty. 2. Wykonawcy, będący producentami oferowanych przez siebie wyrobów, zobowiązani są posiadać decyzję wydaną przez właściwy organ Państwowej Inspekcji Weterynaryjnej, zezwalającą na produkcję artykułów pochodzenia zwierzęcego, której poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu w swojej ofercie.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)