Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość.

Data publikacji 2014-12-02
Data zakończenia 2014-12-10 10:00:00
Instytucja Powiat Inowrocławski
Miejscowość Inowrocław
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Pomoce naukowe,
  • Lokalna sieć komputerowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 395678 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 241000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych (materiały, sprzęt) na potrzeby zajęć prowadzonych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość.
Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Przedmiot zamówienia wykazany został w formularzach cenowych dla każdej z części stanowiących załączniki do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia opis techniczny przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do SIWZ.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenie, wykonawca może zaoferować przedmioty równoważne o niegorszych parametrach technicznych, jakościowych niż wymagane przez Zamawiającego, spełniające warunki bezpieczeństwa. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na wykonawcy.
Do urządzeń i przedmiotów, które posiadają karty gwarancyjne wykonawca zobowiązany jest dołączyć je w dniu dostawy. Dostarczane przez wykonawców materiały muszą być wykonane zgodne z obowiązującymi normami w zakresie bezpieczeństwa i jakości. Wszystkie produkty dostarczone przez Wykonawcę, muszą pochodzić od producentów posiadających atest bezpieczeństwa na te produkty.
Wszystkie dostarczane artykuły muszą być oryginalnie pakowane, kompletne, fabrycznie nowe bez wad.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia wyszczególniony w części nr 2,3, nieodpłatnie własnym transportem, do siedziby Zamawiającego w godzinach pracy urzędu ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36-38, 88-100 Inowrocław pok. nr 156. Wykonawca po podpisaniu umowy uzgodni z Zamawiającym dokładną datę dostawy przedmiotu umowy.
Przedmiot zamówienia określony w części nr 1 będzie dostarczany w sposób sukcesywny w zależności od potrzeb Zamawiającego do siedziby Centrum Kształcenia Praktycznego przy ul. Dworcowej 25, 88-100 Inowrocław. Wykonawca we własnym zakresie zapewni rozładunek dostarczonego przedmiotu umowy. Wykonawca po podpisaniu umowy uzgodni z Zamawiającym dokładną datę dostawy przedmiotu umowy zgodnie z ofertą Wykonawcy.
Wykonawca do oferty przedstawi specyfikację techniczną oferowanych urządzeń, i zestawów, zawierającą opis parametrów, części składowych, nazwy modeli, marek, producentów w celu wykazania zgodności z opisem Zamawiającego.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa gazów
technicznych do przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych z zakresu
spawania metodą gazową (311).
1) Tlen (butle) - 20 szt.
2) Acetylen (butle) - 15 szt.
wraz z dzierżawą butli i pozostałymi opłatami.
Przedmiot zamówienia określony w zadaniu będzie dostarczany sukcesywnie na wniosek Zamawiającego w ciągu 3 dni od daty złożenia zamówienia drogą telefoniczną, faksem lub elektroniczną. Przedmiot będzie dostarczany do Centrum Kształcenia Praktycznego w Inowrocławiu ul. Dworcowa 25, 88-100 Inowrocław.
Gazy stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wszelki normy w zakresie ich transportu i użytkowania.
Termin realizacji: od daty zawarcia umowy do 30.06.2015 r.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych z obsługi programu informatycznego do obsługi gastronomii i hotelarstwa.
1) Program informatyczny do obsługi gastronomii i hotelarstwa - 2 zestawy każdy (na 17 licencji),
2) Terminal dotykowy - 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera opis techniczny stanowiący załącznik do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do przeprowadzenia zajęć pozalekcyjnych Cukiernik
Zestaw narzędzi i akcesoriów dekoratorskich - 1 zestaw:
1) Foremki- tarta letki - ilość w opakowaniu: 6 szt. wymiary 9x2 cm - 2 op.,
2) Mata silikonowa - 52cm/31,5cm, odporność termiczna - 40÷250°C
-1 szt.,
3) Foremka do czekoladek - 3 szt.,
4) Packa cukiernicza - wymiary 17x 8,5 cm - 1 szt.,
5) Narzędzia do modelowania masy cukrowej - (zestaw-8 elementów) - 1 zestaw,
6) Wałek silikonowy -dł. 48,5 cm - 3 szt.,
7) Rondel z pokrywą szklaną - poj. 1,5 l - 1 szt.,
8) Siekacz do ciasta - 12,5cm x 11cm - 1 szt.,
9) Tortownica prostokątna z odpinanymi bokami - 34cm/24cm, wys.8 cm - 1 szt.,
10) Gąbki do modelowania masy cukrowej - (zestaw - 2 elementy) - 2 zestawy,
11) Garnek z pokrywą szklaną - poj. 2 l średnica 16cm.- 1 szt.,
12) Garnek z pokrywą szklaną - poj. 3,7 l, średnica 20cm - 1 szt.,
13) Termometr elektroniczny -1 szt. z ruchomą głowicą, obracana sonda ze stali nierdzewnej.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Inowrocławski
Ulica ul. Roosevelta 36/38
Nr domu 36/38
Miejscowość Inowrocław
Kod Pocztowy 88-100
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 052 3592100
Fax 052 3574820
Regon 09236539400000
E-mail starostwo@inowroclaw.powiat.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 7
Wadium W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie przedstawionego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wiedza Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie przedstawionego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Potencjał Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie przedstawionego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolne Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie przedstawionego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie przedstawionego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Wykonawca do oferty przedstawi specyfikację techniczną oferowanych urządzeń, i zestawów, zawierającą opis parametrów, części składowych, nazwy modeli, marek, producentów w celu wykazania zgodności z opisem Zamawiającego.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.bip.inowroclaw.powiat.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Inowrocławiu ul. Mątewska 17, 88-100 Inowrocław pok. nr 106.
Data składania wniosków 10/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce pokój nr: 139 Kancelaria ogólna ul. Prezydenta Franklina Roosevelta 36-38, 88-100 Inowrocław
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)