Dostawa zadrukowanych kopert

Data publikacji 2014-12-03
Data zakończenia 2014-12-11 00:00:00
Instytucja Miasto Poznań
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 250871 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301997100
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostarczenie kopert z nadrukiem zgodnie z wykazem i opisem podanym w załączniku
nr 1 do wzoru umowy.
Realizacja przedmiotu zamówienia następować będzie na podstawie umowy, której projekt stanowi załącznik numer 8 do Instrukcji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Poznań
Ulica Plac Kolegiacki 17
Nr domu 17
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-841
Województwo wielkopolskie
Tel 61 8785210
Fax 61 878 50 85
Internet http://bip.um.poznan.pl
Regon 63125782200000
E-mail bzp@um.poznan.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 18
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie definiuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Wiedza Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną dostawę zadrukowanych przez Wykonawcę materiałów (np. koperty, ulotki, plakaty) o wartości nie mniejszej niż 50 000zł brutto lub dwie dostawy o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 000zł brutto.
Potencjał Zamawiający nie definiuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie definiuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie definiuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) Wypełniony i podpisany wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu- załącznik nr 1 do Instrukcji; 2) Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu (w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii - dotyczy wyłącznie pełnomocnictwa) wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Dodatkowo: Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 4 do Instrukcji oraz wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dokumenty, których treść stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa należy zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający bezpośrednie odczytanie treści np. poprzez zastosowanie nieprzejrzystej folii. Niedochowanie należytej staranności poprzez niepodjęcie niezbędnych działań w celu zachowania poufności informacji mających stanowić tajemnicę przedsiębiorstwa oraz brak wykazania, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa skutkuje jawnością całej oferty.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia LE
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu zakończenia umowy i jej przedłużenie aneksem w przypadku niewykorzystania ilości poszczególnych kopert, wyszczególnionych w Załączniku nr 1 do umowy, w terminie ustalonym obowiązywania umowy oraz w przypadku nie wykorzystania maksymalnej wartości umowy. W przypadku zmiany stawki VAT od towarów i usług Zamawiający za poszczególne koperty będzie płacił Wykonawcy wynagrodzenie zgodne z wprowadzonymi zmianami, jednak wartość maksymalna umowy nie ulegnie zmianie. 2) Zmiany określone w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, w art. 142 ust 5 pkt. 2 i 3 nie mają wpływu na koszt zamówienia.
Kod kryterium A
Etapy licytacji 2
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Licytacja IV.4.6 https://poznan.marketplanet.pl
Licytacja IV.4.7 https://bip.poznan.pl
Licytacja IV.4.8 1. Licytacja zostanie przeprowadzona na platformie elektronicznej prowadzonej przez Urząd Miasta Poznania, pod adresem https://poznan.marketplanet.pl (zwanej dalej systemem). 2. Zamawiający zaprosi wszystkich Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu do udziału w licytacji drogą elektroniczną (na adres e-mail podany we wniosku). We wniosku należy upoważnić osobę, która będzie składała oferty w imieniu Wykonawcy w trakcie licytacji elektronicznej. 3. Licytacja właściwa zostanie poprzedzona dobrowolną licytacją testową. 4. Wymagania związane z rejestracją i identyfikacją Wykonawców: Wykonawcy nie rejestrują się sami - konta dla Wykonawców uczestniczących w licytacji utworzy Zamawiający, wpisując wszystkie informacje żądane przez system. Podczas rejestracji wysyłany jest e-mail na adres wskazany we wniosku z loginem i jednorazowym hasłem do systemu. Wykonawcy logują się do systemu samodzielnie. Przy pierwszej próbie zalogowania do systemu Wykonawca zostanie poproszony o zmianę hasła na hasło docelowe. Zasady dotyczące tworzenia hasła dostępne są w systemie. 5. Termin otwarcia licytacji właściwej oraz termin otwarcia licytacji testowej zostanie podany w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej przekazanej przez Zamawiającego. 6. Po zamknięciu licytacji elektronicznej Zamawiający zamieści informacje określone w art. 80 ustawy Prawo zamówień publicznych na stronie pod adresem http://bip.poznan.pl. Wymagania techniczne: Do obsługi systemu niezbędny jest dowolny komputer klasy PC z systemem operacyjnym Microsoft Windows w wersji oficjalnej wspieranej przez producenta oprogramowania oraz dostęp do sieci internetowej siła szyfrowania: 128bit; dostęp do Internetu: min. 56Kb na komputer, zalecane szerokopasmowe łącze internetowe. Administrator gwarantuje w pełni prawidłową współpracę z przeglądarkami internetowymi Internet Explorer i Mozilla Firefox w wersjach oficjalnie wspieranych przez producentów oprogramowania.
Licytacja IV.4.9 1. W toku licytacji elektronicznej Wykonawcy składają kolejne korzystniejsze postąpienia. Możliwość złożenia postąpienia istnieje od otwarcia licytacji do jej zamknięcia. 2. Jeżeli w ciągu ostatnich 5 min. zostanie złożone postąpienie, licytacja każdorazowo ulegnie przedłużeniu o 5 minut ( plus sekundy brakujące do pełnej minuty, w której złożono postąpienie). Przedłużenie licytacji następować będzie do momentu braku składania kolejnych postąpień tj. po upływie 5 minutowego tzw. okresu bezczynności. 3. Zamawiający przyjął za minimalne postąpienie wartość 100 PLN. 4. Oferta złożona przez Wykonawcę winna być niższa od oferty najkorzystniejszej co najmniej o kwotę minimalnego postąpienia. 5. Oferta złożona w toku licytacji przestaje wiązać gdy inny Wykonawca złożył ofertę korzystniejszą. 6. W licytacji Wykonawcy składają oferty w cenie brutto. 7. Wykonawca zobowiązany jest obliczyć cenę oferty w sposób uwzględniający wszystkie nakłady pozwalające na prawidłową realizację umowy, w tym m. in. koszt dostarczenia kopert. Wykonawca, który zaoferuje najniższą cenę będzie zobowiązany do wypełnienia i dostarczenia, w ciągu 2 dni roboczych po zakończeniu licytacji, formularza cenowego ( załącznik nr 1 do wzoru umowy) i określenia w nim cen brutto na wszystkie elementy zamówienia. Nie dopuszcza się żadnych innych opłat aniżeli wymienione w formularzu cenowym. Wartość z pozycji WARTOŚĆ BRUTTO w formularzu cenowym musi być równa cenie zaoferowanej w licytacji elektronicznej. 8. Cenę należy skalkulować tak, aby uwzględniała cały koszt realizacji usługi. 9. W toku licytacji system na bieżąco udostępnia wszystkim Wykonawcom informacje o pozycji złożonych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji elektronicznej, a także o cenach złożonych ofert, z tym że do momentu zamknięcia licytacji nie ujawni informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 10. Wykonawca podczas licytacji elektronicznej składa ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia. 11. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę brutto. 12. Licytacja elektroniczna dopuszcza wieloetapowość. Kolejne etapy licytacji zostaną uruchomione w sytuacji, gdy dwóch lub więcej Wykonawców złoży takie same ceny a licytacja zakończy się lub gdy najniższa cena przekroczy środki przeznaczone przez Zamawiającego na realizację zamówienia. Opis mechanizmu kolejnych etapów licytacji zostanie podany w zaproszeniu do udziału wlicytacji.
Le etap1 1
Le etap1 c 20 minut + przedłużenia o 5 minut
Le etap2 2
Le etap2 c 20 minut + przedłużenia o 5 minut
Le etap3 3
Le etap3 c 20 minut + przedłużenia o 5 minut
Le czy nast Tak
Data składania wniosków 11/12/2014
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce składania wniosków Wydział Zamówień i Obsługi Urzędu Plac Kolegiacki 17 61-841 Poznań pok. 152
Termin otwarcia licytacji otwarcie licytacji nastąpi nie wcześniej niż 6 dnia od dniaprzekazania Wykonawcom zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej.
Wartość zamknięcia licytacji zakończenie po upływnie 20 min od otwarcia, gdy nie zostanie złożona żadna oferta lub po upływie 5 min. bezczynności-tzn gdy w ciągu 5 min od złożenia najkorzystniejszej oferty żaden z Wykonawców nie złoży korzystniejszego postąpienia
Wymagania zabezpieczenia umowy Zamawiający nie wymaga wniesiena zabezpieczenia należytego wykonania umowy
Istotne postanowienia Wzór umowy wraz z załacznikami stanowiący załącznik nr 8 do Instrukcji dostępny jest na stronie internetowej Zamawiającego http://bip.poznan.pl ( Nr postępowania ZOU-XII.271.145.2014.JA)
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)