Drukowanie i dostarczanie gotowych wydawnictw dla wszystkich projektów, realizowanych we Wrocławskim Centrum Badań EIT+

Data publikacji 2014-12-30
Data zakończenia 2015-01-14 12:00:00
Instytucja Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o.
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Drukowane książki, broszury i ulotki,
  • Foldery,
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 265179 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 798230009, 221000001, 228520007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest drukowanie i dostarczanie gotowych wydawnictw dla wszystkich projektów, realizowanych we Wrocławskiem Centrum Badan EIT+
Część 1 zamówienia: Druki małe.
Część 2 zamówienia: Druki duże.
Część 3 zamówienia: Bilety.

Opis

Druki małe.Druki dużeBilety

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o.
Ulica ul. Stabłowicka 147
Nr domu 147
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 54-066
Województwo dolnośląskie
Tel +48 71 720 16 28
Fax +48 71 720 16 29
Internet www.eitplus.pl
Regon 02067163500000
E-mail gabriela.nowak-piechota@eitplus.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam U
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający stwierdzi, iż wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP jeżeli wykaże, iż: Wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy min. 1 usługę drukowania i dostarczania gotowych wydawnictw/publikacji, o wartości danego zamówienia brutto nie mniejszej niż: - dla Części nr 1 zamówienia: 60 000,00 PLN; - dla Części nr 2 zamówienia: 12 000,00 PLN; - dla Części nr 3 zamówienia: 3 000,00 PLN.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje zmianę zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie określonych poniżej warunków: 1) zmiana terminu wykonania Umowy w wyniku dokonanych pomiędzy Stronami uzgodnień dotyczących skrócenia terminu wykonania przedmiotu Umowy, 2) zmiana terminu wykonania Umowy z powodu działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania Umowy - maksymalnie o czas jej występowania, 3) zmniejszenie zakresu Umowy i wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, w szczególności z powodu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części lub całości przedmiotu Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, 4) zmiana sposobu realizacji Umowy wynikająca ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych dotyczących realizacji projektów, o których mowa w preambule niniejszej Umowy, 5) zmiana sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektów lub wytycznych dotyczących realizacji projektów, o których mowa w preambule niniejszej Umowy, 6) zmiana przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, powodująca konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, która nastąpiła w trakcie realizacji Umowy, w tym w szczególności zmiany stawki podatku VAT, 7) zmiana nazwy, siedziby Stron, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, 8) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności przewidzianych w niniejszej Umowie, 9) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy, 10) zmniejszenie zakresu przedmiotu Umowy, a w związku z tym proporcjonalne zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy, 11) zmiana zapisu lub informacji o przyznanym dofinansowaniu ze źródeł zewnętrznych, 12) sprostowanie omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy, 13) nieuzyskanie planowanego dofinansowania ze środków Unii Europejskiej.
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz www.eitplus.pl
Adres uzyskania siwz Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Sp. z o. o. ul. Stabłowicka 147 54-066 Wrocław Dział Zakupów (pokój 1.9)
Data składania wniosków 14/01/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Sp. z o. o. ul. Stabłowicka 147 54-066 Wrocław Recepcja
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie będzie realizowane w ramach projektów: 1. Projekt Dolnośląskie Centrum Materiałów i Biomateriałów Wrocławskie Centrum Badań EIT+ realizowanego na podstawie umowy nr POIG.02.02.00-02-001/09 w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś priorytetowa 2 Infrastruktura sfery B+R, Działanie 2.2 Wsparcie tworzenia wspólnej infrastruktury badawczej jednostek naukowych; 2. Projekt Wykorzystanie nanotechnologii w nowoczesnych materiałach realizowanego na podstawie umowy nr POIG.01.01.02-02-002/08 w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś priorytetowa 1 Badania i rozwój nowoczesnych technologii Działanie 1.1 Wsparcie badań naukowych dla budowy gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie: 1.1.2 Strategiczne programy badań naukowych i prac rozwojowych; 3. Projekt Biotechnologie i zaawansowane technologie medyczne realizowanego na podstawie umowy nr POIG.01.01.02-02-003/08 w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś priorytetowa 1 Badania i rozwój nowoczesnych technologii Działanie 1.1 Wsparcie badań naukowych dla budowy gospodarki opartej na wiedzy, Poddziałanie: 1.1.2 Strategiczne programy badań naukowych i prac rozwojowych; 4. Departament Klimatu i Energii w ramach Partner Grant Agreement 2013-2016, zawartego z Climate-KIC; 5. Projekt Developing New technology for sensitive gas sensing and its application to methane monitoring realizowanego na podstawie umowy HOMING PLUS/2012-6/8 w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Oś priorytetowa 1 Badania i rozwój nowoczesnych technologii, Działanie 1.2 Wzmocnienie potencjału kadrowego nauki, Program współfinansowany ze środków Fundacji na rzecz Nauki Polskiej; 6. Projekt pn. Elastyczne polimerowe ogniwa słoneczne z ulepszoną długookresową stabilnością, realizowanego na podstawie umowy nr: LIDER/09/129/L-3/11/NCBR/2012 zawartej dnia 17.01.2013r., w ramach programu LIDER finansowanego ze środków publicznych przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju; 7. projekt pn. Nowe polimerowe ogniwa fotowoltaiczne: Badanie wpływu budowy polimeru, architektury ogniwa oraz rodzaju domieszki na sprawność polimerowych ogniw słonecznych opartych na poliazometinach i politiofenach, realizowanego na podstawie umowy nr PBS1/A5/27/2012 zawartej dnia 20.12.2012r. w ramach Programu Badań Stosowanych finansowanego ze środków publicznych przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju; 8. Projekt pn. Badanie elektrod grafenowych do zastosowań w tranzystorach typu MOTFT wytwarzanych metodami mokrej chemii w obszarze niskokosztowej elektroniki; 9. Projekt pn. Międzynarodowa ochrona wynalazków w obszarze biotechnologii, wspierających wzrost konkurencyjności polskich przedsiębiorstw; 10. Projekt pn. Systemy laserowej detekcji siarkowodoru do zastosowań w przemyśle wydobywczym; 11. Projekt pn. Optymalizacja syntezy i właściwości spektroskopowych nanowymiarowych krystalitów CaF2 i/lub MgF2 domieszkowanych jonami Yb3+ i Tm3+; 12. Projekt pn. Synteza i optymalizacja właściwości spektroskopowych koloidalnych, nanokrystalicznych tlenków domieszkowanych jonami lantanowców; 13. Koszty własne spółki, w tym Humanitarium. a także z innych projektów, w tym projektów współfinansowanych przez Unię Europejską, grantów krajowych i zagranicznych oraz projektów komercyjnych, które na dzień podpisania niniejszej Umowy nie otrzymały jeszcze dofinansowania, a będą finansować przedmiot tej Umowy.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)