Dostawa i montaż sprzętu dla kierunku Gospodarka Przestrzenna (Instytut Architektury i Urbanistyki) Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Targu

Data publikacji 2014-12-30
Data zakończenia 2015-01-09 12:00:00
Instytucja Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu
Miejscowość Nowy Targ
Województwo małopolskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 265191 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391620005, 391621006, 391621109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i montaż sprzętu dla kierunku Gospodarka Przestrzenna (Instytut Architektury i Urbanistyki) Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Targu. Dostawę oraz montaż należy wykonać do obiektów Podhalańskiej Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Targu zlokalizowanych w Nowym Targu przy ulicy Kokoszków 71, stanowiących własność Zamawiającego. Przedmiotowy montaż dot. części: PLANIMETR ELEKTRONICZNY - 1 szt. - część 1 zamówienia; PLANIMETR BIEGUNOWY MECHANICZNY - 4 szt. - część 2 zamówienia; WĘGIELNICA GEODEZYJNA z regulacją nachylenia - 10 szt. - część 7 zamówienia; WĘGIELNICA ZESTAW NIWELACYJNY - 6 szt. - część 9 zamówienia; TEODOLIT OPTYCZNY - 6 szt. - część 10 zamówienia; NIWELATOR KODOWY - 1 szt. - część 14 zamówienia; TEODOLIT ELEKTRONICZNY - 1 zestaw - część 17 zamówienia; DALMIERZ LASEROWY - 5 szt. - część 18 zamówienia; WIELOFUNKCYJNY WYKRYWACZ - 1 szt. - część 19 zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje także przeszkolenie osób wskazanych przez Zamawiającego, z zakresu użytkowania dla części: PLANIMETR ELEKTRONICZNY - 1 szt. - część 1 zamówienia; PLANIMETR BIEGUNOWY MECHANICZNY - 4 szt. - część 2 zamówienia; WĘGIELNICA GEODEZYJNA z regulacją nachylenia - 10 szt. - część 7 zamówienia; WĘGIELNICA ZESTAW NIWELACYJNY - 6 szt. - część 9 zamówienia; TEODOLIT OPTYCZNY - 6 szt. - część 10 zamówienia; NIWELATOR KODOWY - 1 szt. - część 14 zamówienia; TEODOLIT ELEKTRONICZNY - 1 zestaw - część 17 zamówienia; DALMIERZ LASEROWY - 5 szt. - część 18 zamówienia; WIELOFUNKCYJNY WYKRYWACZ - 1 szt. - część 19 zamówienia. Szkolenie zostanie przeprowadzone do 21 dni od dnia wykonania dostawy i montażu sprzętu, w siedzibie Zamawiającego, po wcześniejszym pisemnym powiadomieniu o terminie szkolenia przez Zamawiającego, na minimum 5 dni roboczych przed wyznaczonym terminem. Ilość osób wytypowanych do przeszkolenia obejmować będzie: do 3 osób z kadry dydaktycznej. Przedmiot zamówienia obejmuje także wniesienie i ewentualny montaż urządzeń w miejsca wskazane przez Zamawiającego. Zamówienie składa się z 19 części. Dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, bez wad i uszkodzeń i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2014 r. pochodzić z bieżącej produkcji oraz muszą posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2014 r. 1645 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE) dot. cz. nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19. Do urządzeń winna być dołączona szczegółowa instrukcja obsługi w języku polskim oraz karty katalogowe. Jeśli w opisach występują: nazwy konkretnego producenta, modelu, typu, konkretny symbol producenta lub produkt czy nazwy z konkretnego katalogu należy to traktować jedynie jako pomoc (model wzorcowy) w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne pod względem konstrukcji, materiałów, parametrów, wymagań technicznych oraz funkcjonalnych. Warunki wykonania zamówienia oraz serwisu gwarancyjnego zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. Wymagany minimalny okres gwarancji i rękojmi na dostarczone urządzenia, licząc od daty odbioru przedmiotu dostawy, wynosi minimum 24 miesiące (parametr punktowany)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu
Ulica ul. Kokoszków 71
Nr domu 71
Miejscowość Nowy Targ
Kod Pocztowy 34-400
Województwo małopolskie
Tel 018 2610709
Fax 108 2610708
Regon 49272240400000
E-mail zampub@ppwsz.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 19
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 28
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć również oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ - zał. nr 4. 2. Dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2014 r. , poz. 1645 z późn. zm.) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE) dot. cz. nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji i rękojmi za wady
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.ppwsz.edu.pl
Adres uzyskania siwz Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu, 34-400 Nowy Targ, ul. Kokoszków 71
Data składania wniosków 09/01/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Podhalańska Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Nowym Targu, 34-400 Nowy Targ, ul. Kokoszków 71, pok. 308
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)