Przedmiot zamówienia: dostawa i wdrożenie portalu konsultacji społecznych zintegrowanego z ePUAP, opracowanie projektów dokumentów określających proces konsultacji drogą elektroniczną, opracowanie i skonfigurowanie czterech formularzy elektronicznych na platformie ePUAP dla systemu konsultacji społecznych oraz dostawa i wdrożenie zintegrowanego z ePUAP systemu budżetowania, dokonanie analizy obowiązujących aktów normatywnych JST, opracowanie i skonfigurowanie pięciu formularzy elektronicznych na platformie ePUAP dla systemu partycypacji budżetowej dla Lidera Projektu (LP - Powiat Lubelski) oraz każdego Partnera projektu (P1- P10 - Partnerzy Projektu 10 gmin z terenu powiatu lubelskiego) dla potrzeb projektu pn. E-administracja w powiecie lubelskim, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, tj. w szczególności:
1) ELEKTRONIZACJA KONSULTACJI SPOŁECZNYCH j.m. ilość
Opracowanie projektów dokumentów określających proces konsultacji drogą elektroniczną. [LP, P1-P10] sztuka 1
Opracowanie formularzy dla systemu konsultacji społecznych wykorzystywanych przez ePUAP. [LP, P1-P10] sztuka 4
Dostawa portalu konsultacji społecznych zintegrowanego z ePUAP. [LP, P1-P10] sztuka 11
Wdrożenie portalu konsultacji społecznych - prace informatyczne. [LP, P1-P10] usługa 11
Wdrożenie portalu konsultacji społecznych - szkolenie dla pracowników (24 godz./gr. x 5 gr. x 11 os./gr. = 120 godz., 55 os.). [LP, P1-P10] sztuka 1
2) EUSŁUGI PARTYCYPACJI BUDŻETOWEJ
Analiza obowiązujących aktów normatywnych JST i opracowanie propozycji odpowiednich zmian. [LP, P1-P10] sztuka 1
Opracowanie formularzy dla ePUAP. [LP, P1-P10] sztuka 5
Dostawa zintegrowanego z ePUAP systemu budżetowania. [LP, P1-P10] usługa 11
Wdrożenie zintegrowanego z ePUAP systemu budżetowania - prace informatyczne. [LP, P1-P10] usługa 11
Wdrożenie zintegrowanego z ePUAP systemu budżetowania - szkolenie dla pracowników (24 godz./gr. x 5 gr. x 10 os./gr.=120 godz., 50 os.). [LP, P1-P10] sztuka 1
Zadania ELEKTRONIZACJA KONSULTACJI SPOŁECZNYCH oraz EUSŁUGI PARTYCYPACJI BUDŻETOWEJ będą realizowane w poniżej określonych lokalizacjach:
1) Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9, Lublin 20-074.
2) Urząd Gminy Bełżyce, ul. Lubelska 3, 24-200 Bełżyce.
3) Urząd Gminy Borzechów, Borzechów 2, 24-224 Borzechów.
4) Urząd Gminy Bychawa, ul. Partyzantów 1, 23-100 Bychawa.
5) Urząd Gminy Garbów, ul. Garbów 28, 21-080 Garbów.
6) Urząd Gminy Głusk, ul. Rynek 1, 20-388 Dominów.
7) Urząd Gminy Jabłonna, Jabłonna Majątek 22, 23-114 Jabłonna.
8) Urząd Gminy Niemce, ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce.
9) Urząd Gminy Wólka, Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin.
10) Urząd Gminy Zakrzew, Zakrzew 26, 23-155 Zakrzew.
11) Urząd Gminy Strzyżewice, Strzyżewice 109, 23-107 Strzyżewice.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w zakresie funkcjonalności dla systemów informatycznych - portalu konsultacji społecznych oraz systemu budżetowania (minimalne i opcjonalne - będące przedmiotem oceny oferty wg kryterium funkcjonalność) określa załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W celu oceny oferty w zakresie zgodności oferowanych systemów informatycznych z wymaganiami Zamawiającego (w zakresie minimalnych funkcjonalności systemów) oraz oceny ofert pod względem kryterium funkcjonalności (opcjonalnych) do oferty należy załączyć zestawienie oferowanych funkcjonalności systemów (wg wzoru - zał. nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) potwierdzone próbką.
Próbkę należy załączyć na płycie CDlubDVD. Płyta powinna być tak przygotowana, aby w łatwy sposób pozwalała na uruchomienie umieszczonych na niej programówsystemów. Do płyty należy dostarczyć instrukcję o sposobie sprawdzenia poszczególnych minimalnych i opcjonalnych funkcjonalności. Instrukcja stanowi dokument pomocniczy dla Zamawiającego o charakterze informacyjnym, a jej brak nie skutkuje odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ww. ustawy. Informacje o sposobie sprawdzenia poszczególnych minimalnych i opcjonalnych funkcjonalności na płycie CD/DVD Wykonawca może również umieścić w zestawieniu oferowanych funkcjonalności systemów (w kol. Informacja o sposobie sprawdzenia minimalnych i opcjonalnych funkcjonalności próbki).
UWAGA!
Zestawienie wraz z próbką stanowi treść oferty i w związku z tym nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ww. ustawy. Niezłożenie ich stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ww. ustawy, jako niezgodnej z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Powiat Lubelski
|
Ulica |
ul. Spokojna 9
|
Nr domu |
9
|
Miejscowość |
Lublin
|
Kod Pocztowy |
20-074
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
81 52 86 600
|
Fax |
81 52 86 601
|
Internet |
http://www.splublin.bip.lubelskie.pl
|
Regon |
43102929200000
|
E-mail |
awieleba@powiat.lublin.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
30/04/2015
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia ww. warunek winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy opisanego w punkcie III.4.1) niniejszego ogłoszenia.
|
Wiedza |
Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną dostawę co najmniej jednego z dziedzinowych systemów informatycznych objętych niniejszym postępowaniem.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia ww. warunek winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach opisanych w punkcie III.4.1) niniejszego ogłoszenia.
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia ww. warunek winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy opisanego w punkcie III.4.1) niniejszego ogłoszenia.
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia ww. warunek winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy opisanego w punkcie III.4.1) niniejszego ogłoszenia.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia ww. warunek winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy opisanego w punkcie III.4.1) niniejszego ogłoszenia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
- wykaz dostaw winien wskazywać wykonanie co najmniej jednej dostawy co najmniej jednego z dziedzinowych systemów informatycznych objętych niniejszym postępowaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
- złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie co najmniej jednej dostawy co najmniej jednego z dziedzinowych systemów informatycznych objętych niniejszym postępowaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Uwagi do pkt III.4.1),pkt III.4.2), pkt III.4.4) oraz pkt III.5) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego: 1. oświadczenia wymienione w pkt III.4.1) składa co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie, 2. oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w pkt III.4.2) składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 3. dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w pkt III.4.4) składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Realizacja Przedmiotu Umowy nastąpi w terminie do dnia 30 kwietnia 2015 r. zgodnie z harmonogramem określonym w ust.2.
2. Terminy realizacji poszczególnych elementów zamówienia:
ELEKTRONIZACJA KONSULTACJI SPOŁECZNYCH Termin wykonania
Opracowanie projektów dokumentów określających proces konsultacji drogą elektroniczną. [LP, P1-P10] 2 luty 2015 - 31 marca 2015 r.
Opracowanie formularzy dla systemu konsultacji społecznych wykorzystywanych przez ePUAP. [LP, P1-P10] 2 luty 2015 - 31 marca 2015 r.
Dostawa portalu konsultacji społecznych zintegrowanego z ePUAP.
[LP, P1-P10] 2 luty 2015 - 30 kwietnia 2015 r.
Wdrożenie portalu konsultacji społecznych - prace informatyczne.
[LP, P1-P10] 2 luty 2015 - 30 kwietnia 2015 r.
Wdrożenie portalu konsultacji społecznych - szkolenie dla pracowników (24 godz./gr. x 5 gr. x 11 os./gr. = 120 godz., 55 os.). [LP, P1-P10] 2 luty 2015 - 30 kwietnia 2015 r.
EUSŁUGI PARTYCYPACJI BUDŻETOWEJ
Analiza obowiązujących aktów normatywnych JST i opracowanie propozycji odpowiednich zmian. [LP, P1-P10] 2 luty 2015 - 31 marca 2015 r.
Opracowanie formularzy dla ePUAP. [LP, P1-P10] 2 luty 2015 - 31 marca 2015 r.
Dostawa zintegrowanego z ePUAP systemu budżetowania. [LP, P1-P10] 2 luty 2015 - 31 marca 2015 r.
Wdrożenie zintegrowanego z ePUAP systemu budżetowania - prace informatyczne. [LP, P1-P10] 2 luty 2015 - 30 kwietnia 2015 r.
Wdrożenie zintegrowanego z ePUAP systemu budżetowania - szkolenie dla pracowników (24 godz./gr. x 5 gr. x 10 os./gr.=120 godz., 50 os.).
[LP, P1-P10] 2 luty 2015 - 30 kwietnia 2015 r.
3. Terminy o których mowa w ust. 2 mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy
z zastrzeżeniem, że termin zakończenia realizacji całości przedmiotu umowy nie może ulec zmianie.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Funkcjonalność
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
http://www.splublin.bip.lubelskie.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9 budynek A, 20-074 Lublin.
|
Data składania wniosków |
12/01/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:30
|
Miejsce |
Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9 budynek A, pok. 102 (I piętro).
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. E-administracja w powiecie lubelskim, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V. Dobre Rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji i samorządowej.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|