Dostawa systemów informatycznych w ramach projektu w ramach projektu pn. E-administracja w powiecie lubelskim, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.

Data publikacji 2014-12-31
Data zakończenia 2015-01-12 10:30:00
Instytucja Powiat Lubelski
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe,
  • Usługi konfiguracji oprogramowania,
  • Usługi przetwarzania danych,
  • Usługi zarządzania dokumentami

Szczegóły

Numer ogłoszenia 266521 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 489000007, 722650000, 723100001, 725120007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia: dostawa i wdrożenie portalu konsultacji społecznych zintegrowanego z ePUAP, opracowanie projektów dokumentów określających proces konsultacji drogą elektroniczną, opracowanie i skonfigurowanie czterech formularzy elektronicznych na platformie ePUAP dla systemu konsultacji społecznych oraz dostawa i wdrożenie zintegrowanego z ePUAP systemu budżetowania, dokonanie analizy obowiązujących aktów normatywnych JST, opracowanie i skonfigurowanie pięciu formularzy elektronicznych na platformie ePUAP dla systemu partycypacji budżetowej dla Lidera Projektu (LP - Powiat Lubelski) oraz każdego Partnera projektu (P1- P10 - Partnerzy Projektu 10 gmin z terenu powiatu lubelskiego) dla potrzeb projektu pn. E-administracja w powiecie lubelskim, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, tj. w szczególności:
1) ELEKTRONIZACJA KONSULTACJI SPOŁECZNYCH j.m. ilość
Opracowanie projektów dokumentów określających proces konsultacji drogą elektroniczną. [LP, P1-P10] sztuka 1
Opracowanie formularzy dla systemu konsultacji społecznych wykorzystywanych przez ePUAP. [LP, P1-P10] sztuka 4
Dostawa portalu konsultacji społecznych zintegrowanego z ePUAP. [LP, P1-P10] sztuka 11
Wdrożenie portalu konsultacji społecznych - prace informatyczne. [LP, P1-P10] usługa 11
Wdrożenie portalu konsultacji społecznych - szkolenie dla pracowników (24 godz./gr. x 5 gr. x 11 os./gr. = 120 godz., 55 os.). [LP, P1-P10] sztuka 1
2) EUSŁUGI PARTYCYPACJI BUDŻETOWEJ
Analiza obowiązujących aktów normatywnych JST i opracowanie propozycji odpowiednich zmian. [LP, P1-P10] sztuka 1
Opracowanie formularzy dla ePUAP. [LP, P1-P10] sztuka 5
Dostawa zintegrowanego z ePUAP systemu budżetowania. [LP, P1-P10] usługa 11
Wdrożenie zintegrowanego z ePUAP systemu budżetowania - prace informatyczne. [LP, P1-P10] usługa 11
Wdrożenie zintegrowanego z ePUAP systemu budżetowania - szkolenie dla pracowników (24 godz./gr. x 5 gr. x 10 os./gr.=120 godz., 50 os.). [LP, P1-P10] sztuka 1
Zadania ELEKTRONIZACJA KONSULTACJI SPOŁECZNYCH oraz EUSŁUGI PARTYCYPACJI BUDŻETOWEJ będą realizowane w poniżej określonych lokalizacjach:
1) Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9, Lublin 20-074.
2) Urząd Gminy Bełżyce, ul. Lubelska 3, 24-200 Bełżyce.
3) Urząd Gminy Borzechów, Borzechów 2, 24-224 Borzechów.
4) Urząd Gminy Bychawa, ul. Partyzantów 1, 23-100 Bychawa.
5) Urząd Gminy Garbów, ul. Garbów 28, 21-080 Garbów.
6) Urząd Gminy Głusk, ul. Rynek 1, 20-388 Dominów.
7) Urząd Gminy Jabłonna, Jabłonna Majątek 22, 23-114 Jabłonna.
8) Urząd Gminy Niemce, ul. Lubelska 121, 21-025 Niemce.
9) Urząd Gminy Wólka, Jakubowice Murowane 8, 20-258 Lublin.
10) Urząd Gminy Zakrzew, Zakrzew 26, 23-155 Zakrzew.
11) Urząd Gminy Strzyżewice, Strzyżewice 109, 23-107 Strzyżewice.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania w zakresie funkcjonalności dla systemów informatycznych - portalu konsultacji społecznych oraz systemu budżetowania (minimalne i opcjonalne - będące przedmiotem oceny oferty wg kryterium funkcjonalność) określa załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W celu oceny oferty w zakresie zgodności oferowanych systemów informatycznych z wymaganiami Zamawiającego (w zakresie minimalnych funkcjonalności systemów) oraz oceny ofert pod względem kryterium funkcjonalności (opcjonalnych) do oferty należy załączyć zestawienie oferowanych funkcjonalności systemów (wg wzoru - zał. nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) potwierdzone próbką.
Próbkę należy załączyć na płycie CDlubDVD. Płyta powinna być tak przygotowana, aby w łatwy sposób pozwalała na uruchomienie umieszczonych na niej programówsystemów. Do płyty należy dostarczyć instrukcję o sposobie sprawdzenia poszczególnych minimalnych i opcjonalnych funkcjonalności. Instrukcja stanowi dokument pomocniczy dla Zamawiającego o charakterze informacyjnym, a jej brak nie skutkuje odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ww. ustawy. Informacje o sposobie sprawdzenia poszczególnych minimalnych i opcjonalnych funkcjonalności na płycie CD/DVD Wykonawca może również umieścić w zestawieniu oferowanych funkcjonalności systemów (w kol. Informacja o sposobie sprawdzenia minimalnych i opcjonalnych funkcjonalności próbki).
UWAGA!
Zestawienie wraz z próbką stanowi treść oferty i w związku z tym nie podlega uzupełnieniu w trybie art. 26 ust. 3 ww. ustawy. Niezłożenie ich stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ww. ustawy, jako niezgodnej z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Lubelski
Ulica ul. Spokojna 9
Nr domu 9
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-074
Województwo lubelskie
Tel 81 52 86 600
Fax 81 52 86 601
Internet http://www.splublin.bip.lubelskie.pl
Regon 43102929200000
E-mail awieleba@powiat.lublin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/04/2015
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia ww. warunek winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy opisanego w punkcie III.4.1) niniejszego ogłoszenia.
Wiedza Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną dostawę co najmniej jednego z dziedzinowych systemów informatycznych objętych niniejszym postępowaniem. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia ww. warunek winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach opisanych w punkcie III.4.1) niniejszego ogłoszenia.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia ww. warunek winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy opisanego w punkcie III.4.1) niniejszego ogłoszenia.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia ww. warunek winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy opisanego w punkcie III.4.1) niniejszego ogłoszenia.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełniania Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia ww. warunek winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy opisanego w punkcie III.4.1) niniejszego ogłoszenia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 - wykaz dostaw winien wskazywać wykonanie co najmniej jednej dostawy co najmniej jednego z dziedzinowych systemów informatycznych objętych niniejszym postępowaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; - złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie co najmniej jednej dostawy co najmniej jednego z dziedzinowych systemów informatycznych objętych niniejszym postępowaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie;
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty Uwagi do pkt III.4.1),pkt III.4.2), pkt III.4.4) oraz pkt III.5) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego: 1. oświadczenia wymienione w pkt III.4.1) składa co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie, 2. oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w pkt III.4.2) składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 3. dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w pkt III.4.4) składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Realizacja Przedmiotu Umowy nastąpi w terminie do dnia 30 kwietnia 2015 r. zgodnie z harmonogramem określonym w ust.2. 2. Terminy realizacji poszczególnych elementów zamówienia: ELEKTRONIZACJA KONSULTACJI SPOŁECZNYCH Termin wykonania Opracowanie projektów dokumentów określających proces konsultacji drogą elektroniczną. [LP, P1-P10] 2 luty 2015 - 31 marca 2015 r. Opracowanie formularzy dla systemu konsultacji społecznych wykorzystywanych przez ePUAP. [LP, P1-P10] 2 luty 2015 - 31 marca 2015 r. Dostawa portalu konsultacji społecznych zintegrowanego z ePUAP. [LP, P1-P10] 2 luty 2015 - 30 kwietnia 2015 r. Wdrożenie portalu konsultacji społecznych - prace informatyczne. [LP, P1-P10] 2 luty 2015 - 30 kwietnia 2015 r. Wdrożenie portalu konsultacji społecznych - szkolenie dla pracowników (24 godz./gr. x 5 gr. x 11 os./gr. = 120 godz., 55 os.). [LP, P1-P10] 2 luty 2015 - 30 kwietnia 2015 r. EUSŁUGI PARTYCYPACJI BUDŻETOWEJ Analiza obowiązujących aktów normatywnych JST i opracowanie propozycji odpowiednich zmian. [LP, P1-P10] 2 luty 2015 - 31 marca 2015 r. Opracowanie formularzy dla ePUAP. [LP, P1-P10] 2 luty 2015 - 31 marca 2015 r. Dostawa zintegrowanego z ePUAP systemu budżetowania. [LP, P1-P10] 2 luty 2015 - 31 marca 2015 r. Wdrożenie zintegrowanego z ePUAP systemu budżetowania - prace informatyczne. [LP, P1-P10] 2 luty 2015 - 30 kwietnia 2015 r. Wdrożenie zintegrowanego z ePUAP systemu budżetowania - szkolenie dla pracowników (24 godz./gr. x 5 gr. x 10 os./gr.=120 godz., 50 os.). [LP, P1-P10] 2 luty 2015 - 30 kwietnia 2015 r. 3. Terminy o których mowa w ust. 2 mogą ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy z zastrzeżeniem, że termin zakończenia realizacji całości przedmiotu umowy nie może ulec zmianie.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Funkcjonalność
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://www.splublin.bip.lubelskie.pl
Adres uzyskania siwz Starostwo Powiatowe w Lublinie ul. Spokojna 9 budynek A, 20-074 Lublin.
Data składania wniosków 12/01/2015
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9 budynek A, pok. 102 (I piętro).
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. E-administracja w powiecie lubelskim, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V. Dobre Rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji i samorządowej.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)