Dostawa środków dezynfekcyjnych i preparatów do pielęgnacji skóry dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej z podziałem na 6 zadań zgodnie z wykazem asortymentowo - ilościowym (załącznik nr 1 do SIWZ)

Data publikacji 2014-12-31
Data zakończenia 2015-01-12 10:00:00
Instytucja Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
Miejscowość Jelenia Góra
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Środki czyszczące,
  • Perfumy i produkty toaletowe,
  • Produkty do pielęgnacji rąk

Szczegóły

Numer ogłoszenia 266549 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336316008, 337115002, 337410006, 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków dezynfekcyjnych i preparatów do pielęgnacji skóry dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej z podziałem na 6 zadań zgodnie z wykazem asortymentowo - ilościowym (załącznik nr 1 do SIWZ), tj.: Pakiet nr 1 - Dezynfekcja powierzchni CPV 39830000-9; Pakiet nr 2 - Dezynfekcja skóry, antyseptyka ran, błon śluzowych CPV 33631600-8; Pakiet nr 3 - Dezynfekcja i pielęgnacja rąk CPV 33700000-7, 33741000-6; Pakiet nr 4 -Dezynfekcja narzędzi - CENTRALNA STERYLIZATORNIA CPV 39830000-9; Pakiet nr 5 - Dezynfekcja ENDOSKOPÓW I BRONCHOSKOPÓW CPV 39830000-9; Pakiet nr 6 - Dezynfekcja STACJA DIALIZ CPV 39830000-9

Opis

Pakiet nr 1 -Dezynfekcja powierzchni - 11 pozycji asortymentowychPakiet nr 2 -Dezynfekcja skóry, antyseptyka ran, błon śluzowych; 13 pozycji asortymentowychPakiet nr 3 -Dezynfekcja i pielęgnacja rąk; 4 pozycje asortymentowePakiet nr 4 -Dezynfekcja narzędzi - CENTRALNA STERYLIZATORNIA; 13 pozycji asortymentowychPakiet nr 5 -Dezynfekcja ENDOSKOPÓW I BRONCHOSKOPÓW; 5 pozycji asortymentowychPakiet nr 6 -Dezynfekcja STACJA DIALIZ;7 pozycji asortymentowych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
Ulica ul. Ogińskiego 6
Nr domu 6
Miejscowość Jelenia Góra
Kod Pocztowy 58-506
Województwo dolnośląskie
Tel 75 7537286
Fax 75 7543883
Internet www.spzoz.jgora.pl
Regon 00029364000000
E-mail przetargi1@spzoz.jgora.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Oferta ma być zabezpieczona wadium: Pakiet nr 1- 1 770,00 zł, Pakiet nr 2- 860,00 zł, Pakiet nr 3- 560,00 zł, Pakiet nr 4- 1 200,00 zł, Pakiet nr 5- 400,00 zł, Pakiet nr 6 - 1 370,00 zł; a) wadium ma być wniesione do dnia 12.01.2015 r. do godziny 10.00 w poniższych formach : - w pieniądzu PLN ( na konto : 23 1020 2137 0000 9702 0129 1483) - w poręczeniach bankowych - w gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późn. zmian.) . b) oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium będzie odrzucona, c) wadium wnoszone w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę, d) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a) Ustawy pzp. e) Wykonawcy ,którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego f) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, g) Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6 d) SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. h) Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego wraz z odsetkami, jeżeli: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej
Zaliczka Nie
Uprawnienie warunek zostanie spełniony , jeżeli wykonawca wykaże , iż posiada niezbędne zezwolenia na prowadzenie działalności objętej zamówieniem
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 2 Tak
Inne dokumenty Oferta ma zawierać : a. wypełniony druk oferty - na podstawie załącznika nr 2 , b. potwierdzenie wniesienia wadium c. szczegółową ofertę cenową ( zgodnie z wykazem asortymentowo- ilościowym - załącznik nr 1 ), również w formie elektronicznej (Excel) na płycie CD. Uwaga: Cena ma być wyrażona w PLN, cenę należy podać do dwóch miejsc po przecinku (Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych) d. określenie terminu dostawy każdej partii zamówionego towaru: max 2 dni, dostawa na cito 24 godziny - należy wpisać do formularza oferty - załącznik nr 2 e. określenie ostatecznych warunków i terminu płatności (min termin płatności min 60 dni) - należy wpisać do formularza oferty załącznik nr 2, f. określenie terminu ważności zaoferowanego asortymentu (wymagane terminy zostały określone w pkt.2m) SIWZ) - należy wpisać do formularza ofert załącznik nr 2, g. określenie stałości cen (min. 12 miesięcy ) - należy wpisać do formularza oferty, h. oświadczenie art. 22 ust. 1 ustawy - zgodnie z załącznikiem nr 3 i. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( zgodnie z załączonym formularzem , załącznik nr 4 ), j. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert, k. listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy PZP, albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej l. dot. wszystkich pozycji asortymentowych - w celu bezspornej identyfikacji zaoferowanego asortymentu należy do oferty dołączyć Katalogi lub prospekty w języku polskim każdego zaoferowanego przedmiotu zamówienia zawierające opis składu jakościowego, ilościowego, spektrum działania, pojemność, stężenie roztworu roboczego potwierdzające wymagania postawione przez Zamawiającego oraz należy wskazać, których pakietów i pozycji asortymentowych dotyczy dołączony dokument (należy opisać w/w dokumenty numerem i pozycją pakietu); m. dołączyć karty charakterystyki produktów niebezpiecznych (opisać numerem i pozycją pakietu) - dotyczy środków zakwalifikowanych jako produkty biobójcze - zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002r. o produktach biobójczych (Dz. U. z 2007r, Nr 39, poz. 252 tekst jednolity z późn. zm.) w związku z ustawą z dnia 11 stycznia 2001r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. Nr 11, poz. 84 z późn. zm.) n. dołączyć karty Charakterystyki Produktu Leczniczego do produktów zarejestrowanych jako preparaty lecznicze (opisać numerem i pozycją pakietu) o. W celu potwierdzenia bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie, że wszystkie zaoferowane wyroby posiadają stosowne, ważne dokumenty dopuszczające przedmiot zamówienia do obrotu i stosowania na terenie RP i w służbie zdrowia, posiadają wymagane prawem atesty i dopuszczenia w służbie zdrowia na rynku polskim i w każdym czasie na wezwanie Zamawiającego Wykonawca dostarczy wymagane dokumenty w wyznaczonym terminie p. oświadczenie, że Wykonawca posiada odpowiednie koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym i w każdym czasie na wezwanie Zamawiającego Wykonawca dostarczy wymagane dokumenty w wyznaczonym terminie. q. dołączyć oświadczenie, że na żądanie Zamawiającego Wykonawca w każdym czasie w trakcie czasu związania ofertą dostarczy w ciągu 3 dni roboczych bezzwrotne próbki zaoferowanego asortymentu gotowe do użycia r. dołączyć załączniki z zakresu nr 7-11, w zależności od pakietu, na który składana jest oferta s. dot. pakietu nr 6 poz. 6 - dołączyć do oferty dokument potwierdzający dopuszczenie stosowania preparatu wystawionego przez firmę AVITUM/BRAUN - patrz zał. 1. Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, ma zastosowanie §3 ust. 3, § 4 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów (Dz. U. z 2013 r. Nr 0, poz. 231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena spełniania warunków : na podstawie załączonych dokumentów, wg formuły spełnia / nie spełnia w oparciu o dokumenty określone w SIWZ oraz ogłoszeniu , które wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy prawo do wprowadzenia zmian których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
Kod kryterium B
Kryt 1p 98
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 2
Adres strony internetowej siwz www.spzoz.jgora.pl
Adres uzyskania siwz W.C.S.K.J w Jeleniej Górze (kod. poczt.58-506), ul. Ogińskiego 6, Dział Zam Publ. i Zaopatrzenia (pok. 024) -bud. D-niski parter. Forma papierowa do pobrania za odpłatnością 25,00 zł brutto.
Data składania wniosków 12/01/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze ( kod. poczt. 58-506) , ul. Ogińskiego 6 , sekretariat Szpitala (pok. 171) , bud. D - parter.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)