Budowa, wydzierżawienie kanalizacji i zestawienie łączy światłowodowych celem zapewnienia usługi autonomicznej transmisji danych pomiędzy Ośrodkami Przetwarzania Danych i lokalizacjami Ministerstwa Sprawiedliwości oraz Centralnego Zarządu Służby Więziennej.

Data publikacji 2014-12-31
Data zakończenia 2015-01-13 12:00:00
Instytucja Ministerstwo Sprawiedliwości
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Lokalna sieć komputerowa,
  • Sieci komunikacyjne,
  • Okablowanie sieciowe,
  • Elementy składowe sieci,
  • Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne,
  • Sprzęt i kable telekomunikacyjne,
  • Urządzenia telekomunikacyjne,
  • Kable światłowodowe,
  • Infrastruktura komunikacyjna,
  • Usługi w zakresie rozległej sieci komputerowej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 266669 / 2014
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 727200003, 325200004, 503310004, 503320001, 325000008, 324121005, 324210000, 713200007, 325710006, 325230005, 452323328, 324220007, 453000000, 503300007, 325621001, 386210004, 452316001, 453143004, 324100000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1. Przedmiotem Zamówienia jest realizacja obiektu budowlanego w rozumieniu przepisów prawa budowlanego za pomocą dowolnych środków zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Wykonawca rozbudowuje infrastrukturę własną Zamawiającego tj. 12 włókien światłowodowych umieszczonych w Kanalizacji Wtórnej spółki pod firmą Prokomtel Sp z o.o. z siedzibą w Warszawie o dodatkowe 36 włókien światłowodowych dającą w efekcie 48 włókien światłowodowych. Wykonawca zobowiązany jest przenieść na Zamawiającego własność infrastruktury zbudowanych włókien łącznie z Kanalizacją Wtórną, tj. sieci światłowodowej wraz z Kanalizacją Wtórną, która łącznie będzie posiadać w każdym odcinku przebiegu 48 włókien światłowodowych (dalej taki wariant realizacji zamówienia określany jest również, jako: Wariant Podstawowy Zamówienia).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ministerstwo Sprawiedliwości
Ulica Al. Ujazdowskie 11
Nr domu 11
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-950
Województwo mazowieckie
Tel 22 5212773, 5212888, 5212214
Fax 22 6289785, 5212697
Internet http://www.ms.gov.pl
Regon 00031915000000
E-mail sumikowska@ms.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Tak
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 4
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Potencjał Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 lit. b Rozdziału VI SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 niniejszego Rozdziału zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepis pkt. 1 niniejszego Rozdziału stosuje się odpowiednio. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 i 2 niniejszego Rozdziału, Wykonawca składa w oryginale lub kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie wymaganych dokumentów w innym języku niż język polski bez stosownego tłumaczenia. 4. Dokumenty (w tym oświadczenia) sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski - oryginał tłumaczenia lub kopia tłumaczenia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących Wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Każdy z Wykonawców poświadcza za zgodność z oryginałem wyłącznie te dokumenty, które dotyczą tego Wykonawcy lub przez pełnomocnika gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 23 ustawy. 6. Jeżeli osoba podpisująca ofertę i składająca, w imieniu Wykonawcy, oświadczenia i inne pisma, nie jest osobą upoważnioną na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo innego dokumentu załączonego do oferty, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić stosowne Pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale i wystawione przez osobę/osoby reprezentującą/reprezentujące Wykonawcę albo załączone jako kopia (odpis) poświadczona(-y) notarialnie. Pełnomocnictwo sporządzone w języku obcym jest składane wraz z tłumaczeniem na język polski - oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza zmianę Umowy w drodze aneksu poprzez zmianę terminu oddania Przedmiotu Umowy określony w § 3 jednak nie dłuższego jak 14 dni w przypadku gdy utrzymywać się będą ujemne temperatury powietrza lub obfite i długotrwałe opady deszczu lub śniegu na poziomie uniemożliwiającym - z uwzględnieniem rodzaju wykonywanych robót i zasad sztuki budowlanej oraz wymaganej Umową staranności - rozpoczęcie robót budowlanych lub ich kontynuowanie, pod warunkiem: 1) wykazania przez Wykonawcę, że był on gotowy do prowadzenia prac budowlanych polegających na ułożeniu światłowodów bądź Kanalizacji Kablowej Wtórnej, 2) wykazania przez Wykonawcę, że utrzymywała się temperatura powietrza lub obfite i długotrwałe opady deszczu lub śniegu uniemożliwiająca rozpoczęcie lub kontynuowanie robót budowlanych w tych dniach, 3) wykazania przez Wykonawcę, że stosowana przez niego technologia wykonywania robót budowlanych, w tym w szczególności układania Kanalizacji Kablowej Wtórnej lub światłowodów uniemożliwiała ich prawidłowe wykonanie w czasie zaistniałych ujemnych temperatur powietrza lub obfite i długotrwałe opady deszczu lub śniegu. 2. W sytuacji o jakiej mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu, przy spełnieniu warunków tam wskazanych, Zamawiający może wyrazić zgodę na zawarcie Aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności, podpisywanego przez Zamawiającego i Wykonawcę, zmieniającego termin oddania Przedmiotu Umowy określony w § 3. 3. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmiany dotyczącejych wartości i zakresu zamówienia oraz wynagrodzenia należnego brutto dla Wykonawcy jedynie w następujących przypadku ach: 4.3. zmianya wartości zamówienia brutto spowodowanej zmianą w przypadku zmiany stawki podatku VAT; 1) zmniejszenie zakresu Przedmiotu Umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, z jednoczesnym zmniejszeniem Wynagrodzenia; 5.4. Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w szczególności: 1) zmiana danych teleadresowych Stron Umowy; 2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. sposobu opisywania faktur); 6.5. Zmiany, o których mowa w ust. 4, następują poprzez pisemne oświadczenie złożone drugiej stronie Umowy. 7.6. W przypadkach określonych w ust. 1-3 oraz 7 Umowa może zostać zmieniona na podstawie aneksu do Umowy, podpisywanego przez Zamawiającego i Wykonawcę. Żadna ze stron nie jest zobowiązana do dokonania zmiany Umowy. 8.7. Zamawiający dopuszcza również zmianę Umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany nazwy lub adresu firmy Wykonawcy, 2) zmiany formy organizacyjno-prawnej, przekształcenia lub połączenia z inną firmą, po stronie Wykonawcy, 3) pojawienie się na rynku materiałów nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub późniejszych kosztów eksploatacji Obiektu, 4) konieczność zrealizowania Przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zamiany obowiązującego prawa 5) przepisy prawne powszechnie obowiązujące utrudniają bądź uniemożliwiają realizację Obiektu zgodnie z założeniami, 6) brak jest prawnej możliwości przeniesienia na Zamawiającego prawa Dzierżawy Kanalizacji Pierwotnej bądź ustanowienia takiego prawa w bezpośredni sposób pomiędzy Zamawiającym a właścicielem Kanalizacji Pierwotnej, 7) zmiana okaże się niezbędna, z punktu widzenia celu i natury Umowy, na skutek wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia lub zapobieżenia w dacie zawarcia Umowy, 8) podstawą dokonania zmiany jest przepis prawa, orzeczenie sądu powszechnego lub polubownego lub akt prawa administracyjnego. 9) zmiana będzie wynikiem zainstalowania nowych urządzeń teletransmisyjnych przez Zamawiającego bądź związana będzie z reorganizacją lokalizacji Zamawiającego.
Kod kryterium B
Kryt 1p 60
Kryt 2 Roczna wartość opłaty za Dzierżawę Kanalizacji Pierwotnej (wartość ta stanowić będzie wyznacznik przyszłych kosztów eksploatacyjnych)
Kryt 2p 20
Kryt 3 Roczna wartość opłaty za świadczenie Usługi Utrzymaniowej
Kryt 3p 10
Kryt 4 Czas usuwania awarii (SLA)
Kryt 4p 10
Adres strony internetowej siwz http://www.ms.gov.pl
Adres uzyskania siwz Ministerstwo Sprawiedliwości, Aleje Ujazdowskie 11, 00-567 Warszawa.
Data składania wniosków 13/01/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Ministerstwo Sprawiedliwości, Aleje Ujazdowskie 11, 00-567 Warszawa, w tym Biuro (Punkt) Podawczy.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe, jeżeli Zamawiający dopuszcza ich składanie. 1. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty przewidującej odmienny niż określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia sposób wykonania przedmiotu zamówienia (oferta wariantowa). 2. Przez ofertę wariantową należy rozumieć ofertę przewidująca, zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, odmienny niż określony przez Zamawiającego sposób wykonania zamówienia publicznego opisany jako Wariant Podstawowy Zamówienia w Rozdziale III SIWZ w zakresie technologii i wykonania robót budowlanych, pozwalający uzyskać wymagane parametry Obiektu zgodnie ze specyfikacjami technicznymi. 3. Odmienny aniżeli przyjęty przez Zamawiającego w Wariancie Podstawowym Zamówienia techniczny sposób realizacji Obiektu polegał będzie na rezygnacji z rozbudowy infrastruktury własnej Zmawiającego tj. 12 włókien światłowodowych umieszczonych w kanalizacji wtórnej spółki pod firmą Prokomtel Sp z o.o. z siedzibą w Warszawie (dalej również taki sposób realizacji Przedmiotu Zamówienia określany jest również jako Odmienny Sposób Wykonania Zamówienia). 4. Wykonawcy nie mogą zmienić tych cech, które stanowią o wymaganiach Zamawiającego określonych w SIWZ, co obejmuje np. lokalizację punktów, przez które ma przebiegać sieć, liczbę włókien, trwałość rozwiązania, funkcjonalność, maksymalną długość optyczną kabli światłowodowych. 5. Zamawiający uzyska taki sam efekt jak w ramach Wariantu Podstawowego Zamówienia jaki i Odmiennego Sposobu Wykonania Zamówienia w postaci światłowodu o pojemności 48 włókien światłowodowych wraz z Kanalizacją Wtórną z jednoczesnym przeniesieniem na Zamawiającego własności takiej infrastruktury Kanalizacji Wtórnej i włókien światłowodowych. W przypadku rezygnacji przez Wykonawcę z wykorzystania infrastruktury własnej Zmawiającego w ramach wariantowego sposobu realizacji Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie zdemontować i zutylizować kabel o pojemności 12 włókien światłowodowych, którego właścicielem jest Zamawiający, umieszczony obecnie w kanalizacji teletechnicznej wtórnej Prokomtel Sp z o.o. Wykonanie obowiązku demontażu kabla światłowodowego odbędzie się z zachowaniem ciągłości realizowania telekomunikacji sieci Zamawiającego po wybudowaniu i uruchomieniu Obiektu realizowanego w Odmiennym Sposobie Wykonania Zamówienia. Zamawiający może zażądać na wezwanie przedstawienia dowodu utylizacji kabla światłowodowego Zamawiającego zgodnie z ustawą o odpadach.
Czy unieważnienie Nie
Adres dyn zak Nie dotyczy
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)