Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Zespół Żłobków m.st. Warszawy
|
Ulica |
ul. Belgijska 4
|
Nr domu |
4
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
02-511
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 5652355, 5652350
|
Fax |
022 8450714
|
Internet |
www.zlobki.waw.pl
|
Regon |
01571911300000
|
E-mail |
zam.publ@zlobki.waw.pl; rponiatowski@zlobki.waw.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
3
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku.
|
Wiedza |
Zamawiający określa minimalne wymagania dotyczące posiadania doświadczenia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie:
a) co najmniej dwa zamówienia związane i proporcjonalne do przedmiotu zamówienia tj. polegające na wykonaniu, dostawie i montażu wyposażenia meblowego (wykonanego na wymiar) o wartości łącznej obu zamówień wynoszącej co najmniej 20.000,00 zł. z podatkiem VAT - w przypadku składania oferty na część nr 1;
b) co najmniej dwa zamówienia związane i proporcjonalne do przedmiotu zamówienia tj. polegające na dostawie i montażu wyposażenia meblowego o wartości łącznej obu zamówień wynoszącej co najmniej 40.000,00 zł. z podatkiem VAT - w przypadku składania oferty na część nr 2;
c) co najmniej dwa zamówienia związane i proporcjonalne do przedmiotu zamówienia tj. polegające na dostawie i montażu wyposażenia meblowego o wartości łącznej obu zamówień wynoszącej co najmniej 60.000,00 zł. z podatkiem VAT - w przypadku składania oferty na część nr 3.
W przypadku składania przez jednego Wykonawcę ofert na kilka części zamówienia - Wykonawca ten powinien wykazać spełnienie warunku oddzielnie dla każdej z części (zamówienia wskazane w wykazach dla danej części zamówienia nie mogą się powtarzać).
|
Potencjał |
Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku.
|
Zdolne |
Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie określa minimalnych wymagań w zakresie w/w warunku.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1. Do oferty należy dołączyć karty katalogowe lub specyfikacje techniczne wraz ze zdjęciem, lub opis wraz ze zdjęciem z oznaczeniem w sposób czytelny oferowanego wyposażenia (wskazanie numeru pozycji kalkulacji cenowej) wraz z podaniem ich dokładnych wymiarów oraz z informacją identyfikującą ich producenta (importera) - dla następujących pozycji Kalkulacji cenowej:
1) część nr 2 - poz. 15, 16, 17, 20, 21, 22;
2) część nr 3 - poz. 16, 19, 20, 23, 24, 36, 38, 39, 43, 44, 45,46.
2. Do oferty należy dołączyć certyfikat lub atest zgodności z wymaganiami określonymi w polskich normach dot. wymiarów funkcjonalnych oraz wymagań bezpieczeństwa i metod badań - dla następujących pozycji Kalkulacji cenowej:
1) część nr 2 - poz. 1, 3, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 12.
|
Inne dokumenty |
1. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Wypełniona kalkulacja cenowa - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5A lub 5B lub 5C do SIWZ, odpowiednio na część, na którą składana jest oferta.
3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ;
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy oraz określa następujące warunki zmiany:
1) w przypadku realizacji części nr 3 - zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy ze względu na zmianę terminu realizacji robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pt. Modernizacja Żłobka nr 14 przy ul. Wrzeciono 4, skutkującej koniecznością skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji robót budowlanych zamówień dodatkowych, związanych z realizacją zamówienia podstawowego mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia realizacji robót budowlanych (powodujących konieczność jego wydłużenia) - powodujących niemożliwość dostawy lub montażu lub instalacji przedmiotu zamówienia w modernizowanym obiekcie,
2) zmiany w zakresie oferowanego wyposażenia / artykułu poprzez zaproponowanie wyposażenia innego producenta o parametrach tożsamych lub lepszych w przypadku wycofania z produkcji lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających realizację zamówienia, z zastrzeżeniem niezmienności ceny - po przedstawieniu przez wykonawcę dowodów uzasadniających konieczność dokonania zmiany,
3) sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych.
Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu.
|
Adres strony internetowej siwz |
http://www.zlobki.waw.pl/oferty.php?pid=25654
|
Adres uzyskania siwz |
Zespół Żłobków m.st. Warszawy, ul. Belgijska 4, 02-511 Warszawa
|
Data składania wniosków |
27/04/2015
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
sekretariat, II piętro, Zespół Żłobków m.st. Warszawy, ul. Belgijska 4, 02-511 Warszawa.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.. Zamawiający informuje, iż nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|