Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin oraz warzyw i owoców

Data publikacji 2015-06-01
Data zakończenia 2015-06-09 09:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Sośnicy
Miejscowość Radymno
Województwo podkarpackie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 129776 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009, 32000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

wartość szacunkowa zamówienia poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust 8

Opis

załącznik nr 2 do SIWZzałącznik nr 2

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dom Pomocy Społecznej w Sośnicy
Ulica ul. Zamkowa 10
Nr domu 10
Miejscowość Radymno
Kod Pocztowy 37-550
Województwo podkarpackie
Tel 0-22 2131383,2131384,665196087
Fax 0-22 2131383,2131384,605670281
Internet dps-sosnica.jaroslaw.net.pl
Regon 65095967600000
E-mail dps-sosnica@jaroslaw.net.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace zamówienia uzupełniające zgodnie z art 67 ust 1 pkt 7
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 3
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
Wiedza Oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, jeśli polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów składa stosowne zobowiązania tych podmiotów zgodnie z art.26 ust 1 pkt 2b
Potencjał Oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, oraz wykaz środków transportu i dokumenty bądź zaświadczenia odpowiednich instytucji, iż teśrodki transportu spełniają wymagania higieniczno sanitarne stawiane przy transporcie żywności, jeśli polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów składa stosowne zobowiązania tych podmiotów zgodnie z art.26 ust 1 pkt 2b
Zdolne Oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, jeśli polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów składa stosowne zobowiązania tych podmiotów zgodnie z art.26 ust 1 pkt 2b
Sytuacja Oświadczenie o spełnianiu warunku zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego co do zakresu zadania, ceny i terminu, może nastąpić na umotywowany pisemny wniosek jednej ze stron umowy po uzyskaniu zgody drugiej strony w formie aneksu z zachowaniem formy pisemnej w następujących przypadkach: - zaistnienia, po zawarciu umowy, przypadku siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy, którego nie można uniknąć, ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia. - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron - zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi bądź okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy gdy spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami, albo groziłoby wykonawcy rażącą stratą w rozumieniu art. 357 Kodeksu Cywilnego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu umowy o 20% w każdym asortymencie i w każdej części zamówienia z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia ceny. Wykonawcy nie przysługują w tej sytuacji żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Warunkiem takiej zmiany będzie zmniejszenie ilości osób przebywających w DPS w Sośnicy W sytuacji, gdy z powodów niezależnych od Wykonawcy nie może on dostarczyć Zamawiającemu zamawianego przez niego artykułu, Zamawiający może zamówić inny tego rodzaju produkt, wybrany przez siebie. Cena w tej sytuacji będzie zgodna z ogólnie przyjętym cennikiem Wykonawcy. Zmiany te będą dokonywane w drodze zamówień telefonicznych, do ich obowiązywania wystarczy ustne zamówienie przez Zamawiającego, reprezentowanego przez Edytę Drak i zgoda na jego dokonanie Wykonawcy. W przypadku zmiany stawek podatku VAT, jeżeli termin zapłaty należności przypadnie po wejściu w życie nowych przepisów dotyczących stawek podatku VAT, cena brutto, zostanie zmieniona o stawki obowiązujące na dzień zapłaty, bez konieczności zawierania aneksu, do tej umowy
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.dps-sosnica.jaroslaw.net.pl
Adres uzyskania siwz Dom Pomocy Społecznej w Sośnicy ul.Zamkowa 10, 37-550 Radymno
Data składania wniosków 09/06/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Dom Pomocy Społecznej w Sośnicy ul.Zamkowa 10, 37-550 Radymno w sekretariacie
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)