Przygotowanie projektu, skład, druk oraz dostawa katalogu informacyjno promocyjnego wraz z ulotkami i plakatami na temat molo spacerowego w Kołobrzegu i jego historii; wykonanie gadżetów promujących wydarzenie Resume molo w ramach projektu pn. Rewitalizacja molo spacerowego w Kołobrzegu w ramach zadania nr 4 Promocja Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 (IZ RPO WZ)

Data publikacji 2015-07-10
Data zakończenia 2015-07-21 12:30:00
Instytucja Urząd Miasta Kołobrzeg
Miejscowość Kołobrzeg
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 172798 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 798225007, 798230009, 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Przygotowanie projektu, skład, druk oraz dostawa katalogu informacyjno- promocyjnego wraz z ulotkami i plakatami na temat molo spacerowego w Kołobrzegu i jego historii; wykonanie gadżetów promujących wydarzenie Resume molo w ramach projektu pn. Rewitalizacja molo spacerowego w Kołobrzegu w ramach zadania nr 4 Promocja Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 (IZ RPO WZ).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Miasta Kołobrzeg
Ulica ul. Ratuszowa 13
Nr domu 13
Miejscowość Kołobrzeg
Kod Pocztowy 78-100
Województwo zachodniopomorskie
Tel 094 3551580
Fax (094) 352 37 69
Internet www.kolobrzeg.pl
Regon 00052385000000
E-mail przetargi@um.kolobrzeg.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 29/08/2015
Wadium 1.Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany - przed upływem terminu składania ofert - wnieść wadium w wysokości: 700,00 zł (słownie zł: siedemset złotych 00/100). 2.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami Rozdziału X SIWZ i może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014r. poz. 1804). 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: PKO Bank Polski S.A. nr 25 1020 2791 0000 7502 0228 1632 z dopiskiem Wadium w przetargu nieograniczonym na: Przygotowanie projektu, skład, druk oraz dostawa katalogu informacyjno- promocyjnego wraz z ulotkami i plakatami na temat molo spacerowego w Kołobrzegu i jego historii. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu otwarcia ofert znajduje się na koncie Zamawiającego. Zaświadczenie o wpłacie należy załączyć do oferty. 4.Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna, odpowiedni dokument - oryginał, należy wpiąć do oferty oddzielnie np. w koszulce natomiast kserokopię tego dokumentu dołączyć do oferty.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych O spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków poprzez weryfikacje oświadczenia złożonego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych
Wiedza Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje główne usługi. Na ich potwierdzenie przedłoży dokument potwierdzający wykonanie lub wykonywanie należycie co najmniej 1 usługi tj. przygotowanie projektu, skład, druk katalogu informacyjno - promocyjnego oraz materiałów drukowanych takich jak ulotki, plakaty, banery o wartości co najmniej 20.000,000 zł brutto. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków poprzez weryfikacje złożonego załącznika nr 4 do SIWZ oraz dołączonych dokumentów potwierdzających wykonanie lub wykonywanie co najmniej 1 usługi.
Potencjał Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku
Zdolne Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Należy przedłożyć wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ. 2. Należy przedłożyć dowód wniesienia wadium. 3. Należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2a do SIWZ. 4. Należy przedłożyć wypełniony i podpisany Formularz cenowy - zał. nr 3 do SIWZ. 5.Projekty w formie pdf ( odrębnie dla każdego artykułu) załączone do oferty na płycie CD lub pendrive oraz wydrukowane na stronie A4 ( projekt każdego produktu na 1 stronie). W przypadku produktów wskazanych w części III ( OPZ) pkt 1-4 należy przedstawić: katalog - projekt okładki (pierwsza strona) ulotka - 1 stronę, cały projekt plakatu oraz banneru, w przypadku produktów wskazanych w części III ( OPZ) pkt 5-10 należy przedstawić: cały projekt nadruku z zastosowaniem logo dla wszystkich wymienionych artykułów reklamowych w formie wydruku
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Efekt wizualny
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz http://umkolobrzeg.esp.parseta.pl/index.php?id=1416 (BIP)
Adres uzyskania siwz Biuro Prezydenta Urzędu Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13, 78 - 100 Kołobrzeg
Data składania wniosków 21/07/2015
Godzina składania wniosków 12:30
Miejsce Sekretariat Urzędu Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 1 3, 78 - 100 Kołobrzeg (pokój nr 104, I piętro)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1.Zadanie jest realizowane w ramach projektu pn. Rewitalizacja molo spacerowego w Kołobrzegu w ramach zadania nr 4 Promocja Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 (IZ RPO WZ). 2. Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Biurze Prezydenta Urzędu Miasta Kołobrzeg ul. Ratuszowa 13, tel. (94) 35-51-507 lub pobrać ze strony internetowej www.kolobrzeg.pl .Osobą uprawnioną do kontaktów z Wykonawcami jest Marta Ostapiec - Główny Specjalista ds. promocji, tel. 94 35 513 20, e-mail: m.ostapiec@um.kolobrzeg.pl lub Aleksandra Burda - Podinspektor ds. promocji, tel. 94 35 515 07, e-mail: a.burda@um.kolobrzeg.pl. Koszt specyfikacji wynosi 2,00 zł (słownie: dwa złote 00/100). Należność należy wpłacać gotówką w punkcie kasowym w Urzędzie Miasta lub przelewem na konto PKO Bank Polski S.A. Nr 22 1020 2791 0000 7402 0228 1541. 3.Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)