Realizacja projektu pod nazwą Małe przedszkole - wielka radość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Data publikacji 2015-07-16
Data zakończenia 2015-07-27 07:30:00
Instytucja Wójt Gminy Ładzice
Miejscowość Ładzice
Województwo łódzkie
Branża
  • Drukowane książki, broszury i ulotki,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Pomoce naukowe,
  • Telewizyjny sprzęt projekcyjny,
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 105557 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 451127239, 375352009, 441110001, 301900007, 221000001, 323213002, 374200008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu Małe przedszkole - wielka radość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej mającego na celu podniesienie jakości pracy 3 oddziałów przedszkolnych w Publicznej Szkole Podstawowej w Jedlnie w Gminie Ładzice poprzez ich doposażenie w celu dostosowania do potrzeb dzieci 3 i 4 letnich.
Zakres zamówienia obejmuje:
1. Stworzenie w 3 oddziałach przedszkolnych w Publicznej Szkole Podstawowej w Jedlnie warunków umożliwiających objęcie wychowaniem przedszkolnym dzieci w wieku 3 i 4 lat poprzez organizację placu zabaw.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz elementów placu zabaw wraz z opisem wymaganych minimalnych parametrów technicznych zawiera dodatek nr 1a do SIWZ (Część I - organizacja placu zabaw).
Wykonawca dostarczy i zamontuje wszystkie elementy placu zabaw zgodnie z wymaganiami określonymi przez producentów zabawek na własny koszt.
2. Zwiększenie dostępu do edukacji przedszkolnej realizowanej w 3 oddziałach przedszkolnych w Publicznej Szkole Podstawowej w Jedlnie dzieciom 3 i 4 letnim poprzez dostosowanie pomieszczeń do możliwości i potrzeb dzieci młodszych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz materiałów budowlanych przeznaczonych do remontu pomieszczeń wraz z opisem wymaganych minimalnych parametrów technicznych zawiera dodatek nr 1a do SIWZ (Część II - dostosowanie pomieszczeń poprzez dostosowanie toalet do potrzeb dzieci oraz modernizacja toalet dla personelu).
Materiały budowlane Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Publicznej Szkoły Podstawowej w Jedlnie w terminie 7 dni roboczych od zawarcia umowy na własny koszt.
3. Stworzenie w 3 oddziałach przedszkolnych w Publicznej Szkole Podstawowej w Jedlnie warunków umożliwiających objęcie wychowaniem przedszkolnym dzieci w wieku 3 i 4 lat poprzez zakup dodatkowego wyposażenia dostosowanego do potrzeb i możliwości w/w grupy dzieci.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wykaz wyposażenia wraz z opisem wymaganych minimalnych parametrów technicznych zawiera dodatek nr 1a do SIWZ (Część III - zakup wyposażenia i pomocy dydaktycznych).
Dostarczone produkty muszą być wykonane z materiałów nietoksycznych, zgodnych z aktualnymi normami, fabrycznie nowe, wolne od wad i bez uszkodzeń mechanicznych, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu.
W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczone egzemplarze nie spełniają wymagań Zamawiającego, Wykonawca winien wymienić je na inne spełniające te wymogi.
Wszystkie elementy wyposażenia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Publicznej Szkoły Podstawowej w Jedlnie na własny koszt.
W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Dodatek nr 1a do SIWZ) mogą pojawić się przykładowe nazwy produktów, pomocy dydaktycznych (gier, zabawek, itp...). W związku z powyższym Zamawiający informuje, iż wszędzie tam gdzie użyte zostały nazwy własne producentów produktów, pomocy dydaktycznych mają one charakter przykładowy, a Zamawiający dopuszcza w tym zakresie składanie ofert zawierających produkty, pomoce dydaktyczne innych producentów niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. produkty, pomoce dydaktyczne równoważne pod warunkiem, że posiadają one parametry techniczne i użytkowe nie gorszych od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego ma obowiązek wykazać, że oferowane przez niego produkty, pomoce dydaktyczne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
1. wykaz proponowanych produktów, pomocy dydaktycznych równoważnych (z podaniem nazwy, typu oraz producenta)
2. oświadczenie, że zastosowane produkty, pomoce dydaktyczne równoważne posiadają parametry techniczne i użytkowe nie gorsze od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia
3. szczegółową dokumentację techniczną produktów, pomocy dydaktycznych równoważnych (zawierającą opis parametrów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych)
oraz wskazać, w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia te pozycje, dla których oferuje produkty, pomoce dydaktyczne równoważne poprzez zamieszczenie w kolumnie produkt równoważny w danym wierszu wykazu adnotacji oferowany produkt równoważny.
W przypadku gdy parametry oferowanych produktów, pomocy dydaktycznych są tożsame z wymienionymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wówczas Wykonawca nie wypełnia kolumny produkt równoważny.
Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty w/w dokumentów, Zamawiający uzna, iż na etapie realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy produkty, pomoce dydaktyczne wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wójt Gminy Ładzice
Ulica ul. Wyzwolenia 36
Nr domu 36
Miejscowość Ładzice
Kod Pocztowy 97-561
Województwo łódzkie
Tel 044 6821525, 6840820, 6840895
Fax 044 6840822
Regon 00055105900000
E-mail ladzice@ladzice.gminyrp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 25/09/2015
Wadium 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 12.1 SIWZ. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w ESBANK Banku Spółdzielczym Nr rachunku: 89 8980 0009 2005 0008 2006 0002 z dopiskiem: Wadium - Realizacja projektu pod nazwą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 8.3 ppkt 2-5 wówczas Wykonawca jest obowiązany do złożenia oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Urzędu (przed upływem terminu określonego w pkt 12.1 niniejszej SIWZ) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą z dopiskiem WADIUM. Dokument ten musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Ponadto w/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Realizacja projektu pod nazwą współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 6. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu/zatrzymania wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Wiedza Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował następujące dostawy: 1. minimum jedną dostawę wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla placówek świadczących usługi opieki nad dziećmi (np. przedszkola, szkoły, zespoły szkolno - przedszkolne, domy dziecka itp.) o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł 2. minimum jedną dostawę wraz z montażem elementów wyposażenia placu zabaw o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie. Uwaga: Zamawiający informuje, iż wskazane powyżej dostawy mogły być zrealizowane w ramach jednej lub kilku umów.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Zamawiający precyzuje, iż wykaz, o którym mowa powyżej winien zawierać jedynie główne dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia określonego w Sekcji III pkt III.3.2 niniejszego ogłoszenia. Zamawiający nie wymaga podania informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1) Oświadczenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - złożone np. w treści formularza ofertowego,
Inne dokumenty W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia/materiały odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda (dotyczy Wykonawców którzy powołują się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego): 1. wykazu proponowanych produktów, pomocy dydaktycznych równoważnych (z podaniem nazwy, typu oraz producenta) 2. oświadczenia, że zastosowane produkty, pomoce dydaktyczne równoważne posiadają parametry techniczne i użytkowe nie gorsze od założonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia 3. szczegółowej dokumentacji technicznej produktów, pomocy dydaktycznych równoważnych (zawierającej opis parametrów technicznych, użytkowych, funkcjonalnych) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu oryginał dokumentu pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z wykonawca za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów dotyczących: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia Dokumenty te winny być złożone w formie oryginałów bądź kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem. Uwaga: Zamawiający informuje, iż w/w informacje Wykonawca może przedstawić w formie jednego lub kilku dokumentów lub mogą one zostać zawarte w pisemnym zobowiązaniu innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, jeżeli służyć będzie należytemu wykonaniu umowy, a w szczególności w przypadku: 1. zmiany ustawowej stawki VAT i wynagrodzenia zgodnie z § 3 ust. 4 umowy 2. zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy zgodnie z § 2 ust. 3 umowy. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnego aneksu podpisanego przez strony pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 94
Kryt 2 Skrócenie terminu wykonania zamówienia
Kryt 2p 6
Adres strony internetowej siwz www.bip.ladzice.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Ładzice, 97-561 Ładzice ul. Wyzwolenia 36
Data składania wniosków 27/07/2015
Godzina składania wniosków 07:30
Miejsce Urząd Gminy Ładzice - Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 29
Czy unieważnienie Nie
Informacje dodatkowe Projekt realizowany w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki; Priorytet IX- Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działanie 9.1. - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty; Tytuł projektu: Małe przedszkole - wielka radość.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)