Dostawy różnych artykułów spożywczych do przedszkoli publicznych, żłobka, szkół podstawowych i gimnazjów z terenu gminy Świecie

Data publikacji 2015-07-16
Data zakończenia 2015-08-03 12:00:00
Instytucja Ośrodek Oświaty i Wychowania
Miejscowość Świecie
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 106189 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 151000009, 151100002, 151140000, 151300008, 151120006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy różnych artykułów spożywczych do przedszkoli publicznych, żłobka, szkół podstawowych i gimnazjów z terenu gminy Świecie (20 placówek) w ilościach i asortymencie określonych w formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ (137 pozycji asortymentowych) przez okres od 01.09.2015 r. do 30.06.2016 r.
Zamawiający zastrzega, że ilości asortymentu wskazane w formularzu cenowym (Załącznik nr 1) są ilościami szacunkowymi, a zatem w trakcie realizacji umowy mogą one w poszczególnych pozycjach ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w stosunku do wielkości określonych w formularzu - przy niezmienionej całkowitej wartości przedmiotu umowy. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania zamówienia w zakresie określonym w SIWZ. Ponadto, jeżeli w trakcie obowiązywania umowy wystąpią zmiany w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, m. in. zaniechanie lub ograniczenie stosowania niektórych produktów spożywczych, objętych umową dostawy, Wykonawcy nie będą również w tym przypadku przysługiwały żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania zamówienia w zakresie określonym w SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Ośrodek Oświaty i Wychowania
Ulica ul. Wojska Polskiego 124
Nr domu 124
Miejscowość Świecie
Kod Pocztowy 86-100
Województwo kujawsko-pomorskie
Tel 0-52 3311525
Fax 0-52 3330330
Internet http://www.ooiw.swiecie.net
Regon 09152579500000
E-mail ooiwswiecie@poczta.fm
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 10
Wadium Postępowanie zwolnione jest z wpłat wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę niniejszego warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga aby Wykonawca załączył do oferty oświadczenie (wg wzoru Zamawiającego - Załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji oświadczenia załączonego do oferty
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonuje - przez okres minimum 5 miesięcy w ramach pojedynczego zamówienia - co najmniej trzy zamówienia polegające na sukcesywnych dostawach do placówek żywienia zbiorowego artykułów spożywczych/żywnościowych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 160.000,00 zł brutto każde. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w pkt. 7.1. SIWZ
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę niniejszego warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga aby Wykonawca załączył do oferty oświadczenie (wg wzoru Zamawiającego - Załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji oświadczenia załączonego do oferty
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę niniejszego warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga aby Wykonawca załączył do oferty oświadczenie (wg wzoru Zamawiającego - Załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji oświadczenia załączonego do oferty
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę niniejszego warunku udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga aby Wykonawca załączył do oferty oświadczenie (wg wzoru Zamawiającego - Załącznik nr 3 do SIWZ). Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie weryfikacji oświadczenia załączonego do oferty
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Zaświadczenie (opinia) właściwego inspektora Państwowej Inspekcji Sanitarnej o wprowadzeniu systemu HACCP lub o jego wdrażaniu
Inne dokumenty - Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej), nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Zapisy pkt. 7.5.1. SIWZ stosuje się odpowiednio. - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ustawy (np. konsorcjum, spółka cywilna) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dostarczają oświadczenia lub dokumenty zgodnie z zasadami: a) pełnomocnik do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy, określonych na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy; b) każdy ze wspólnie ubiegających się Wykonawców oddzielnie składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy wraz z wymaganymi dokumentami, określonymi w pkt 7.2. SIWZ. - Wypełnione i podpisane formularze: cenowy oraz ofertowy, zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załączniki nr 1 i 2 do SIWZ. - W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty dołączone powinno być pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku działania przez pełnomocnika Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty pełnomocnictwo w postaci oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy - Strony dopuszczają możliwość zmiany cen jednostkowych brutto przedmiotu umowy w następujących przypadkach: a) wzrostu cen jednostkowych artykułów spożywczych wyszczególnionych w formularzu cenowym stanowiącym Załącznik nr 1 do umowy. Podstawą wysokości indeksacji będzie stopień waloryzacji ustalony przez Prezesa GUS w oparciu o wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych, zgodnie z zasadą opisaną w § 12 ust. 4 SIWZ. Podstawą waloryzacji jest wzrost cen za ubiegły kwartał. b) zmian cen podyktowanymi zmianami cen u producenta - w przypadku gdy wzrost cen jest wyższy niż dziesięciokrotność wskaźnika wskazanego w § 12 ust. 2 lit. a). c) zaoferowania cen niższych, zgodnie z aktualną promocyjną ceną przedstawioną przez Wykonawcę. -Wzrost cen jednostkowych może być wprowadzony udokumentowanym pisemnym wnioskiem Wykonawcy, zawierającym szczegółowe wskazanie okoliczności potwierdzających konieczność dokonania zamiany ceny jednostkowej. -Pierwsza zmiana cen, o której mowa w § 12 ust. 2 lit. a) i b) SIWZ może nastąpić nie wcześniej jak po upływie pierwszego pełnego kalendarzowego kwartału realizacji dostaw przedmiotu zamówienia, określonego umową, tj. od stycznia 2016 roku. Zmiany cen produktów objętych promocją cenową u Wykonawcy dopuszczalna jest w każdym czasie. -Strony dopuszczają możliwość zmiany ceny w przypadku zmiany stawki podatku VAT. W takim przypadku zmiana ceny nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT z zachowaniem ceny netto, która pozostaje bez zmian. -W przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji danych artykułów, Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy dopuszcza możliwość dostarczenia odpowiedników towarów objętych umową, spełniających wymagania jakościowe, określone przez Zamawiającego w SIWZ, w cenach nie przekraczających cen zawartych w ofercie przetargowej. Niniejsza sytuacja musi zostać udokumentowana pismem od producenta. -Zamawiający zastrzega sobie, że jeżeli w trakcie obowiązywania umowy wystąpią zmiany w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, m. in. zaniechanie lub ograniczenie stosowania niektórych produktów spożywczych, objętych umową dostawy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu niezrealizowania zamówienia w zakresie określonym w SIWZ. - Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron, których rezultat wyrażony zostanie w formie aneksu, sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin rozpatrzenia reklamacji
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.ooiw.swiecie.net
Adres uzyskania siwz Ośrodek Oświaty i Wychowania w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, pokój nr 35
Data składania wniosków 03/08/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Ośrodek Oświaty i Wychowania w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, pokój nr 36
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)