Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Radków
|
Ulica |
ul. Rynek 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Radków
|
Kod Pocztowy |
57-420
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
074 8735000
|
Fax |
074 8735015
|
Internet |
www.radkowklodzki.pl
|
Regon |
89071859000000
|
E-mail |
zamow_publ@radkowklodzki.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
30
|
Wadium |
Nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. Nr 2 do SIWZ
|
Wiedza |
Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizował co najmniej 1 dostawę o wartości 100 000,00 zł , polegającą na dostarczeniu i instalacji urządzeń zgodnych z przedmiotem zamówienia Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożony przez Wykonawcę: a)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy został wykonany lub jest wykonywany należycie - sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie lub z wykorzystaniem załącznika Nr 4 do niniejszej Instrukcji dla Wykonawcy, b)poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c)oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. b)
|
Potencjał |
Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. Nr 2 do SIWZ.
|
Zdolne |
Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zał. Nr 2 do SIWZ
|
Sytuacja |
Wykonawca winien udokumentować ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę równą lub wyższą niż 100 000,00 zł. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożoną przez Wykonawcę: a)opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę równą lub wyższą niż 100 000,00 zł. Jeżeli z treści polisy nie wynika fakt jej opłacenia do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający opłacenie polisy
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
a) wypełniony Formularz Ofertowy (zał. nr 1 do SIWZ);
b) pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia- zał. nr 6 ;
c) Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom - zał. nr 7;
d) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych;
e) wydruk ze strony: http://www.cpubenchmark.net potwierdzający spełnienie wymogów SIWZ;
f) Deklaracja zgodności CE dla sprzętu;
g) Certyfikat Energy Star 5.0 dla sprzętu;
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Na podstawie art.144 ustawy P.z.p. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) zmiana sposobu spełnienia świadczeń związana z: a) odmiennych od przyjętych w dokumentacji rozwiązań technicznych lub/i materiałowych w przypadku: niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w SIWZ spowodowane zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenia kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, 2) W szczególnie uzasadnionych przypadkach zmiany w zakresie: a) dopuszczenia możliwości realizacji części przedmiotu zamówienia przez podwykonawcę (w przypadku nie wykazania przez Wykonawcę w ofercie podwykonawcy), b) zmiany podwykonawcy wskazanego w ofercie na innego podwykonawcę, 3) Zmiany wynagrodzenia: wynagrodzenie Wykonawcy będzie podlegało zmianom w wypadku zaistnienia następujących okoliczności: a)nie wykonania całego zakresu przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, 4) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wprowadzenia w życie, po podpisaniu umowy, regulacji prawnych wywołujących potrzebę zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
70
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji
|
Kryt 2p |
30
|
Adres strony internetowej siwz |
http://radkowklodzki.biuletyn.net
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miasta i Gminy Radków, Rynek 1, 57-420 Radków, w dni robocze, w godz. od 8.00-15.00, pok nr 2b
|
Data składania wniosków |
24/07/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Miasta i Gminy Radków, Rynek 1, 57-420 Radków, pok. nr 13- sekretariat (I piętro)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, 8.3.Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion
|
Czy unieważnienie |
Nie
|