Świadczenie usług doradczo-konsultingowych - Nr referencyjny: BO-ZP.2610.38.2015.KN.T3

Data publikacji 2015-07-20
Data zakończenia 2015-07-28 12:00:00
Instytucja Główny Urząd Geodezji i Kartografii
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne,
  • Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem,
  • Usługi analizy systemu i programowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 107411 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722240001, 722200003, 722400009, 722241002, 793422005, 791100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu usług doradczo - konsultingowych w związku z realizacją projektu TERYT 3 - Rozbudowa systemów do prowadzenia rejestrów adresowych - Etap I, w szczególności doradztwa przy realizacji prac związanych z modyfikacją i utrzymaniem produktów projektu, projektowaniem, rozwojem i utrzymaniem architektury SIG, aktualizacją założeń do dokumentacji projektowej, wsparciem w zakresie nadzoru nad realizacją i wdrożeniem produktów
(w tym wsparcie we współpracy z wykonawcami), zebraniem danych, pomocą prawną oraz promocją projektu. Ponadto przez prace doradcze-konsultingowe należy rozumieć przygotowywanie wymaganych dokumentów, udział ekspertów w spotkaniach roboczych, udzielanie konsultacji wsparcie w organizacji i zarządzaniu.
2. Zamawiający przewiduje na powyższe prace: 2 480 roboczogodzin.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia przedstawiony jest w załączniku nr 1 do SIWZ.
4. Całkowita wartość zamówienia wynosi 511 500,00 PLN netto, w tym:
wartość zamówienia podstawowego: 341 000,00 PLN netto
wartość zamówienia uzupełniającego: 170 500,00 PLN netto

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Główny Urząd Geodezji i Kartografii
Ulica ul. Wspólna 2
Nr domu 2
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-926
Województwo mazowieckie
Tel 022 6618432
Fax 022 6283467
Internet www.gugik.gov.pl
Regon 01227609800000
E-mail dyr.generalny@gugik.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w okresie trzech lat od udzielenia przedmiotowego zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.
Czas D
Data zakończenia 30/11/2015
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy NBP rachunek nr: 17 1010 1010 0007 5213 9120 0000 z dopiskiem Wadium nr referencyjny: BO-ZP.2610.38.2015.KN.T3. 4. Uwaga: za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innych formach niż w pieniądzu należy dołączyć do oferty w taki sposób, aby Zamawiający swobodnie mógł w wyznaczonym terminie zwrócić Wykonawcy wadium. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca wykaże się, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy, to w tym okresie co najmniej: 1) jedną usługę doradczą obejmującą wsparcie przy projektowaniu, wykonaniu i wdrożeniu systemu teleinformatycznego wykorzystującego rozwiązania GIS, przy czym wartość systemu teleinformatycznego nie może być mniejsza niż 1 500 000,00 PLN brutto, 2) jedną usługę doradczą o wartości minimum 200 000,00 PLN brutto obejmującą wsparcie przy projekcie, którego elementem była budowa systemu teleinformatycznego, o budżecie projektu powyżej 20 000 000,00 PLN, 3) jednej usługi doradczej o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto, w ramach której świadczone były usługi promocji projektu, przy czym budżet takiego projektu wynosił powyżej 20 000 000,00 PLN; 4) jednej usługi o wartości minimum 100 000,00 PLN brutto, w ramach której świadczona była pomoc prawna polegająca na sporządzeniu opinii prawnych i udzielaniu porad prawnych przy realizacji projektów informatycznych, reprezentacji przez sądem powszechnym lub Krajową Izbą Odwoławczą lub Zespołem Arbitrów Urzędu Zamówień Publicznych w sporach dotyczących zamówień publicznych; 5) jednej usługi polegające na doradztwie prawnym przy przygotowywaniu i przeprowadzaniu co najmniej trzech postępowań o udzielenie zamówienia publicznego (w trybie przetargu nieograniczonego lub przetargu ograniczonego) zakończonych zawarciem umowy, przy czym wartość każdej z tych umów nie może być mniejsza niż 1 000 000,00 PLN brutto. Uwaga: Wyżej wymienione usługi mogą być wykonane w ramach jednego lub odrębnych zamówień. W przypadku wykazania wymienionych wyżej usług w jednym lub kilku zamówieniach wykonawca musi określić w wykazie wykonanych usług wartość brutto wymienionych wyżej usług (osobno wartość każdej usługi). Wykonawca w wykazie usług zobowiązany jest podać tylko te główne usługi, które potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy w ramach wykazanych zamówień realizowany był szerszy zakres prac, należy bezwzględnie podać tylko wartość prac wykonanych, potwierdzających spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał konkretne usługi na potwierdzenie spełnienia powyższego warunku, a nie zawierał zapisy typu zgodne z SIWZ lub wpisywał wymagania podane przez Zamawiającego na zasadzie kopiuj-wklej.
Zdolne Wykonawcy będą dysponować na etapie wykonywania zamówienia zespołem konsultantów zdolnym do wykonania zamówienia, w skład którego wchodzić będzie co najmniej jeden specjalista przypisany do każdej z ról wymienionych poniżej: 1) Kierownik projektu Wymagania: a) posiada znajomość zasad zarządzania projektami zgodnie z metodyką powszechnie stosowaną (stosowanie nie wymaga opłat autorskich) i publicznie dostępną (opis metodyki jest opublikowany i szeroko dostępny), która stanowi zbiór reguł i zasad postępowania stanowiący spójne pojęciowo podejście do wykonywania i zarządzania projektem oraz umożliwia adaptację do specjalnych potrzeb organizacji, programu lub projektu, b) w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert pełnił funkcję kierownika projektu w co najmniej jednym projekcie z zastosowaniem GIS (odebranym przez zamawiającego i przekazanym do utrzymania), o wartości nie mniejszej niż 5 000 000,00 PLN brutto, c) posiada znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2, d) posiada wyższe wykształcenie. 2) Specjalista ds. architektury Wymagania: a) w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert brał udział w realizacji co najmniej jednej usługi w zakresie projektowania (tworzenia) architektury systemów informatycznych, którego elementem był system GIS, b) w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert brał udział w realizacji co najmniej jednej usługi, która obejmowała posługiwanie się językiem UML 2.0, c) posiada znajomość metodyki projektowania architektury systemów informatycznych, zapewniającej kompleksowe podejście do projektowania, planowania, implementacji oraz zarządzania informacyjną architekturą przedsiębiorstwa, d) w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert zdobył doświadczenie w co najmniej jednej usłudze, jako architekt odpowiadający za zaprojektowanie oraz nadzór nad wdrożeniem systemu informatycznego zgodnie z zaprojektowaną architekturą systemu informatycznego, przy czym wartość usługi wyniosła minimum 100 000,00 PLN brutto. 3) Analityk Wymagania: a) w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert brał udział w realizacji co najmniej jednej usługi w zakresie: zbierania i specyfikacji wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych, identyfikowania założeń i ograniczeń systemowych, b) w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert brał udział w realizacji co najmniej jednej usługi w zakresie opracowywania: modelu danych (zakresu gromadzonych i przetwarzanych danych) wraz z modelem przepływu danych pomiędzy systemami, modelu funkcjonalnego całego systemu składającego się z modelu otoczenia oraz modelu zachowania, diagramów uwzględniających wszystkich uczestników projektu i użytkowników, c) w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert zbierał i specyfikował wymagania z zastosowaniem języka UML. 4) Ekspert ds. wsparcia projektów Wymagania: a) posiada wyższe wykształcenie, b) posiada doświadczenie w przygotowywaniu i utrzymywaniu dokumentacji projektowej zgodnie z metodyką powszechnie stosowaną (stosowanie nie wymaga opłat autorskich) i publicznie dostępną (opis metodyki jest opublikowany i szeroko dostępny), która stanowi zbiór reguł i zasad postępowania stanowiący spójne pojęciowo podejście do wykonywania i zarządzania projektem oraz umożliwia adaptację do specjalnych potrzeb organizacji, programu lub projektu, c) posiada doświadczenie w prowadzeniu Biura Projektu (raportowanie, sprawozdawczość, organizacja spotkań, kontakty z uczestnikami projektu), d) posiada doświadczenie w projektach w charakterze osoby odpowiedzialnej za zarządzanie zakresem projektu i jego zmianami; e) posiada doświadczenie w rozliczaniu projektu. 5) Ekspert ds. promocji Wymagania: a) posiada doświadczenie w zakresie opracowania, wdrożenia i realizacji strategii promocyjnej i Public Relations, b) posiada doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu planów komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej, c) posiada doświadczenie w zarządzaniu relacjami z mediami oraz w doborze kanałów publikacji oraz przygotowaniu treści informacyjnych (m.in. publikowanych w materiałach informacyjnych, na stronach internetowych, w prasie), d) posiada doświadczenie w organizacji przedsięwzięć komunikacyjno-promocyjnych (szkoleń, warsztatów, seminariów, konferencji, itp.), e) posiada znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2, 6) Ekspert ds. projektowania i wdrażania systemów informacji przestrzennej Wymagania: a) posiada znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wraz z aktami wykonawczymi, b) posiada znajomość przepisów ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej wraz z aktami wykonawczymi, c) w przeciągu ostatnich trzech lat zdobył doświadczenie w co najmniej jednej usłudze związanej z przygotowaniem zbiorów danych zgodnych ze specyfikacjami zgodnymi z INSPIRE, d) posiada znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2, e) w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert zdobył doświadczenie w co najmniej dwóch projektach informatycznych polegających na zaprojektowaniu i wdrożeniu systemu GIS, w tym jeden o wartości minimum 1 500 000,00 PLN brutto, gdzie projekt polegał na udostępnieniu usługi wyszukiwania, przeglądania i pobierania w rozumieniu usług opisanych w ustawie o infrastrukturze informacji przestrzennej, 7) Ekspert ds. prawa informatycznego Wymagania: a) brał udział w realizacji co najmniej dwóch usług doradztwa prawnego polegających na prowadzeniu analiz uwarunkowań i kwestii prawnych dotyczących prawa informatycznego oraz własności intelektualnej, b) brał udział w realizacji co najmniej dwóch usług polegających na obsłudze prawnej dotyczącej procesu projektowania, przygotowania lub wdrażania systemów teleinformatycznych, c) w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert wykonał usługę polegającą na sporządzeniu projektu umowy z zakresu IT, której przedmiotem było świadczenie usług budowy lub rozbudowy systemu teleinformatycznego, 8) Ekspert ds. prawa zamówień publicznych Wymagania: a) posiada znajomość regulacji prawnych dotyczących zamówień publicznych, b) w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert wykonał usługę dotyczącą sporządzenia projektu umowy z zakresu IT, której przedmiotem było wykonanie (modyfikacja) i wdrożenie systemu teleinformatycznego, c) brał udział w realizacji co najmniej trzech usług polegających na przygotowywaniu i udziale w przeprowadzeniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zakończonych zawarciem umowy, d) w ciągu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert wykonał usługę dotyczącą sporządzania opinii prawnych i udzielania porad prawnych przy udzielaniu zamówień publicznych w zakresie IT, e) posiada doświadczenie polegające na reprezentowaniu stron przed sądem powszechnym lub Krajową Izbą Odwoławczą lub Zespołem Arbitrów UZP w sporach dotyczących zamówień publicznych. Uwaga: W przypadku wymagań dotyczących potencjału kadrowego Zamawiający nie dopuszcza wystąpienia tej samej osoby kilkukrotnie w różnych rolach w złożonej ofercie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wskazał konkretne informacje na temat wymienionych osób potwierdzające spełnienie powyższych warunków, a nie zawierał zapisy typu zgodne z SIWZ lub wpisywał wymagania podane przez Zamawiającego na zasadzie kopiuj-wklej.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający zgodnie z zapisem art. 144 ustawy Pzp, przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy, które szczegółowo określono w § 12 wzoru umowy. 2. Wszelkie zmiany umowy są dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej w drodze aneksu do umowy, pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 50
Kryt 2 Wartość merytoryczna oferty
Kryt 2p 50
Adres strony internetowej siwz www.gugik.gov.pl
Adres uzyskania siwz GŁÓWNY URZĄD GEODEZJI I KARTOGRAFII 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2, pok.3123
Data składania wniosków 28/07/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce GŁÓWNY URZĄD GEODEZJI I KARTOGRAFII 00-926 Warszawa, ul. Wspólna 2, pok. 3099 sekretariat Dyrektora Generalnego
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu TERYT 3 - Rozbudowa systemów do prowadzenia rejestrów adresowych - Etap I - projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach 7 osi priorytetowej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka. 2. Zamawiający na podstawie art. 93 ust 1a ustawy Pzp. może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 3. Termin wykonania zamówienia: 4 miesiące od dnia zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 30.11.2015 r. lub do wyczerpania limitu roboczogodzin (2480). 4. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w formie pisemnej. 5. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się drogą elektroniczną, e-mail: dyr.generalny@gugik.gov.pl lub za pomocą faksu pod numerem +48 22 628 34 67. 6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia na zasadach określonych w art. 38 ustawy Pzp, w takiej sytuacji Zamawiający dopuszcza formę pisemną lub faksową na numer +48 22 628 34 67. 7. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 8. Wyjaśnienia treści SIWZ oraz wszelkie informacje dotyczące przedmiotowego postępowania zamieszczane będą na stronie internetowej Zamawiającego http://www.gugik.gov.pl/bip/zamowienia-publiczne/2015-powyzej-kwoty-okreslonej-w-art2.-4-pkt-8-pzp
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)