1.Przedmiot zamówienia obejmuje sprawowanie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego
w ramach zadania Rozbudowa i przebudowa Krytej Pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików 2 w tym w zakresie architektury, konstrukcji, instalacji sanitarnych (wod-kan, wentylacja, klimatyzacja, uzdatniania wody c.o.), instalacji elektrycznych, instalacji teletechnicznych, instalacji CCTV, instalacji KD (kontroli dostępu), instalacji SSP (sygnalizacji pożaru), instalacji SSWiN (sygnalizacji włamania i napadu), budowy dróg wewnętrznych, zjazdu z drogi publicznej i parkingów zagospodarowania terenu dla realizacji robót budowlanych oraz
w trakcie dostaw i montażu wyposażenia obiektu. Sprawowanie nadzoru inwestorskiego obejmuje w szczególności:
1)uczestnictwo w przekazaniu terenu budowy i naradach koordynacyjnych;
2)sprawowanie stałej kontroli zgodności realizowanego zadania inwestycyjnego
z dokumentacją projektową stanowiącą integralną część SIWZ, pozwoleniem na budowę, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej. Inspektorzy Nadzoru zobligowani są do dokładnego zapoznania się z przedmiotową dokumentacją, udostępnioną na stronie internetowej Zamawiającego. Dokładny zakres obowiązków inspektorów nadzoru opisano
w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j Dz. U z 2013 r. poz 1409 z późn. zm.) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowiącej załącznik do SIWZ;
3)kontrolowanie nadzorowanego obiektu stale na etapie wykonywania robót, w tym prac zanikowych i dokonywanie wpisów kontroli w Dzienniku Budowy, sporządzanie notatek
i protokołów, dokumentacji fotograficznej istotnych elementów budowy w celach archiwalnych,
4)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuwania wad w celu wypłaty wynagrodzenia wykonawcy robót budowlanych - nadzór ma w zakresie kontrolowanie obmiaru robót i szacowanie ich ilości w celu określenia właściwego rzeczowego
i finansowego zakresu wykonanych prac
5)informowanie na piśmie Zamawiającego o zagrożeniach w terminowej realizacji robót budowlanych oraz zapobieganie odstępstwom od dokumentacji
6)dokonywanie stosownych uzgodnień lub wyjaśnień z Projektantem oraz kwalifikowanie
i zatwierdzanie ewentualnych robót dodatkowych
7)dokonywanie systematycznych wpisów do dziennika budowy
8)dokonywanie odbiorów częściowych, zasadniczego i końcowego wykonanych robót bez zbędnej zwłoki po zgłoszeniu gotowości do odbiorów przez Wykonawce
9)sprawdzenie kompletności i jakości dokumentów odbiorowych (wszystkich dokumentów
niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie) przed podpisaniem protokołu
odbioru końcowego
10)sprawdzanie kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów powykonawczych przedkładanych przez Wykonawcę robót budowlanych
11)potwierdzanie gotowości obiektu do odbioru
12)uczestniczenie w pracach wynikających z obowiązków gwarancyjnych wykonawców robót budowlanych oraz rękojmi za wady wykonanych robót budowlanych
13)dokonanie odbioru ostatecznego na miesiąc przed upływem okresu gwarancji ustalonego w umowie z wykonawcą robót budowlanych
2.Przedmiot zamówienia obejmuje bieżącą obecność osób pełniących nadzory budowlane podczas wykonywania wszelkich prac, zarówno robót budowlanych, jak i dostaw, a także prac przygotowawczych i,lub zabezpieczających zgodnie z aktualnym harmonogramem robót. Zamawiający wymaga, aby Koordynujący Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zapewnił obecność poszczególnych inspektorów do odpowiedniego zakresu prac do sprawowania bezpośredniego nadzoru, a także aby był obecny na placu budowy codziennie we wszystkie dni robocze co najmniej 8 godzin dziennie. Konieczność pracy zespołu Nadzoru Inwestorskiego w dni wolne od pracy i,lub w godzinach innych niż 8-16 nie może być podstawą do jakichkolwiek dodatkowych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. W celu weryfikacji obecności na budowie Zamawiający ma prawo do żądania podpisywania list obecności lub zastosowania innych form sprawdzenia.
3.Kompletna dokumentacja projektowa inwestycji, która będzie przedmiotem zamówienia znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego i stanowi integralną część SIWZ. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
|
Ulica |
ul. Legionów 15
|
Nr domu |
15
|
Miejscowość |
Oświęcim
|
Kod Pocztowy |
32-600
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
033 8434339
|
Fax |
033 8434727
|
Regon |
35706151600000
|
E-mail |
biuro@mosir.oswiecim.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/08/2017
|
Wadium |
1.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 25 000,00 PLN, (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni, od dnia składania ofert.
2.Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w innej walucie niż złoty polski.
3.Wadium może być wniesione w następujących formach:
1)pieniądzu;
2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
3)gwarancjach bankowych
4)gwarancjach ubezpieczeniowych
5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.
2007r. Nr. 42 poz. 275. z późn. zm.).
4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Zatorze o/Oświęcim Nr rachunku 03 8136 0000 0031 0053 2000 0040
z dopiskiem na przelewie wadium w postępowaniu na usługę pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z inwestycją Rozbudowy
i przebudowy Krytej pływalni w Oświęcimiu przy ul. Chemików 2. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa wyżej, przed terminem składania ofert (tj. przed upływem dnia
i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach, oryginał wadium należy złożyć
w Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Oświęcimiu, ul. Legionów 15, 32-600 Oświęcim - sekretariat.
6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
a) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonania przelewu wadium został dołączony
do oferty,
b) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w miejscu wskazanym w pkt 5
w oddzielnej kopercie, natomiast jego kopia załączona do oferty.
7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia musi być ono gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem.
Z treści gwarancji-poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązania Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedno podobne zamówienie polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego stosownie
do wymogów art 25 - 27 ustawy Prawo budowlane, które swoim zakresem obejmowało :
- budowę obiektu sportowego, sportowo - rekreacyjnego lub rekreacyjnego, w każdym z wymienionych rodzajów obiektów powinien występować basen kryty wraz
z infrastrukturą towarzyszącą, a wartość inwestycji powinna wynosić co najmniej
10 000 000,00 zł. brutto.
|
Zdolne |
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowania zespołem osób, w którym każda posiada aktualne uprawnienia bez ograniczeń (lub równoważne wystawione na podstawie obowiązujących przepisów) do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi
w poszczególnych specjalnościach, stosownie do przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w nadzorowaniu robót budowlanych i doświadczeniem na stanowisku inspektora nadzoru w ramach co najmniej jednego kontraktu , w tym min:
- 1 osobą do pełnienia funkcji Kierownika - Koordynatora Nadzoru Inwestorskiego, który posiada wykształcenie wyższe techniczne oraz legitymuje się doświadczeniem
w zarządzaniu budową dla minimum jednej zakończonej inwestycji polegającej na budowie/przebudowie lub rozbudowie obiektu kubaturowego użyteczności publicznej
o wartości co najmniej 10.000.000 zł. brutto. Kierownik Nadzoru Inwestorskiego powinien posiadać uprawnienia w branży architektonicznej lub konstrukcyjno - budowlanej,
- 1 osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży ogólnobudowlanej posiadającym doświadczenie w nadzorowaniu robót, których przedmiotem była budowa basenu krytego,
- 1 osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży sanitarnej posiadającym doświadczenie w nadzorowaniu robót, których przedmiotem była budowa obiektu
o podobnej złożoności (basen, stacja uzdatniania wody, oczyszczalnia ścieków),
- 1 osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży elektrycznej posiadającym doświadczenie w nadzorowaniu robót, których przedmiotem była budowa obiektu
o podobnej złożoności (basen, stacja uzdatniania wody, oczyszczalnia ścieków),
- 1 osobą do pełnienia funkcji inspektora nadzoru w branży drogowej,
|
Sytuacja |
- posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 50 000,00 zł lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 000,00 zł.
- posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż
1 000 000,00 zł.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Na podstawie treści art. 144 ustawy Pzp zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
za wyjątkiem przypadków określonych w niniejszej umowie.
2. Wszelkie zmiany istotne treści Umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści Umowy, w szczególności w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. Zmiana postanowień zawartej Umowy może nastąpić między innymi w następujących przypadkach:
1) w przypadku zmiany przepisów prawa mających wpływ na treść umowy (od daty wejścia
w życie przepisów określających zmianę), w tym w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
jeżeli zmiany, o których mowa w punkcie 1) lit. a, b, i c będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. Każda dokonywana zmiana kwoty wynagrodzenia Wykonawcy nie będzie dokonywana automatycznie, Wykonawca zobowiązany jest dokonać stosownych obliczeń.
W szczególności, w przypadku zmiany wysokości płacy minimalnej lub składek ubezpieczenia społecznego, Wykonawca powinien poczynić odpowiednie wyliczenia w odniesieniu do ilości pracowników zatrudnionych przy realizacji danego zamówienia, ilości przepracowywanych przez tych pracowników roboczogodzin, rodzajów posiadanych przez nich umów. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu wszystkich niezbędnych dowodów celem zweryfikowania zasadności oraz poprawności dokonanych obliczeń. Zmiana wynagrodzenia będzie dotyczyła tylko tej części, która pozostała do wykonania.
2) w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z części zakresu przedmiotu zamówienia - zmniejszenie wynagrodzenia o wartość niewykonanych prac,
3) Zmiana terminu wykonania Umowy:
a) na skutek konieczności wprowadzenia zmian zakresu przedmiotu zamówienia, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy,
b) na skutek konieczności zmiany terminu realizacji Umowy zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą Robót Budowlanych,
c) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, pod warunkiem, że działania te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron,
4) Inne zmiany:
a) w składzie osób zdolnych do wykonania zamówienia na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona,
za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowiska,
b) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego:
powierzenie podwykonawcom innej części usług niż wskazana w ofercie wykonawcy,
zmiana podwykonawcy na etapie realizacji usług, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ,
c) w przypadku aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych.
4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
5. Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem,
że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, a jedynie wprowadza taką możliwość. Strona wnioskująca o zmianę Umowy, przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy.
6. Zmiana musi być uzasadniona prawidłową realizacją przedmiotu umowy.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95.00
|
Kryt 2 |
Termin płatności
|
Kryt 2p |
5.00
|
Adres strony internetowej siwz |
www.mosir.oswiecim.pl
|
Adres uzyskania siwz |
ul Legionów 15
32-600 Oświęcim
|
Data składania wniosków |
31/07/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
ul Legionów 15
32-600 Oświęcim
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|