Remont, zakup i wyposażenie biblioteki w Knurowie - III Etap, zakup i dostawa sprzętu komputerowego do Miejskiej Biblioteki Publicznej przy Al. Lipowej 12 w Knurowie

Data publikacji 2015-07-20
Data zakończenia 2015-08-03 09:00:00
Instytucja Centrum Kultury
Miejscowość Knurów
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Serwery

Szczegóły

Numer ogłoszenia 182278 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302130005, 302131006, 302321108, 386521001, 488200002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu komputerowego do Miejskiej Biblioteki Publicznej przy Al. Lipowej 12 w Knurowie, w tym:
1) komputer typu all-in-one - 23 szt.
2) projektor krótkoogniskowy 1 szt.
3) ekran projekcyjny zwijany manualnie - 1 szt.
4) aparat cyfrowy kompaktowy - 2 szt.
5) urządzenie wielofunkcyjne laser kolor - 5 szt.
6) drukarka laserowa monochromatyczna - 5 szt.
7) notebook - 2 szt.
8) szafa stojąca rack 800x800 42U - 1 szt.
9) kserokopiarka laser kolor - 1 szt.
10) bezprzewodowy czytnik kodów kreskowych - 1 szt.
11) drukarka etykiet - 1 szt.
12) niszczarka dokumentów - 1 szt.
13) serwer obudowa rack 2U - 1 szt.
14) system antywirusowy z możliwością instalacji na 23 stacjach, 2 laptopach i 2 serwerach (fizycznym i wirtualnym) - 26 licencji.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również rozmieszczenie i montaż dostarczonego sprzętu w miejscu dostawy, tj. w Miejskiej Bibliotece Publicznej przy Al. Lipowej 12 w Knurowie.
3. Szczegółowe wymagania i parametry dotyczące zamawianego sprzętu określa Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz wzór umowy, stanowiące załączniki do SIWZ.
4. Zamawiający w ramach zamówienia wymaga dostawy fabrycznie nowego, nieużywanego, nieuszkodzonego, sprawnego, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz oryginalnie zapakowanego sprzętu.
5. Wykonawca winien dostarczyć sprzęt do miejsca dostawy wyznaczonego przez Zamawiającego, tj. do Miejskiej Biblioteki Publicznej przy Al. Lipowej 12 w Knurowie. Komputery muszą być dostarczone do Zamawiającego z zainstalowanymi i skonfigurowanymi systemami operacyjnymi. Na stacjach roboczych i notebookach powinny dostarczone nośniki recovery lub nośniki z oryginalnymi systemami operacyjnymi producenta oprogramowania. Na stacjach roboczych i notebookach utworzony użytkownik na prawach administratora o nazwie ROOT i haśle Biblioteka1@. Komputery muszą być dostarczone i uruchomione u Zamawiającego. Serwer musi być dostarczony do Zamawiającego z zainstalowanym systemem serwerowym i z uruchomionym na nim serwerze wirtualnym. Nazwa administratora na serwerze (oraz serwerze wirtualnym) Administrator z hasłem Biblioteka1@. Serwer należy zamontować i uruchomić w szafie dostarczonej do Zamawiającego. Oprogramowanie antywirusowe musi być zainstalowane na dostarczonym do Zamawiającego sprzęcie komputerowym i serwerze. Pozostałe urządzenia peryferyjne również powinny być dostarczone i uruchomione u Zamawiającego. Ekran projekcyjny i rzutnik skonfigurowane i zamontowane u Zamawiającego.
6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnego sprzętu wszędzie tam, gdzie opisał przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. Wszelkie parametry, w tym parametry techniczno - eksploatacyjne oraz użytkowe oferowanego sprzętu równoważnego nie mogą być gorsze od opisanych i wskazanych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust 5 pzp na Wykonawcy leży obowiązek wykazania, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku oferowania równoważnego sprzętu należy przedstawić bardzo dokładny opis wraz z nazwą handlową oraz nazwą producenta.
7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu w dniu odbioru przedmiotu umowy pełną dokumentację dostarczonego sprzętu zawierającą m. in. dokumentację techniczną dostarczonego sprzętu, pisemne szczegółowe warunki gwarancji i eksploatacji dostarczonego sprzętu (karty gwarancyjne), instrukcje obsługi, certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne, sterowniki, standardowo dołączane oprogramowanie wraz z licencją na jego użytkowanie, etc. Wymienione dokumenty muszą być w języku polskim.
8. Wykonawca zapewni na dostarczony sprzęt gwarancję nie krótszą niż wskazana w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia dla poszczególnego sprzętu.
9. Minimalna gwarancja na dostarczony przedmiot umowy, wymagana przez Zamawiającego, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy, wynosi:
1) komputery typu all-in-one - 3 lata on-side;
2) projektor krótkoogniskowy - 3 lata (gwarancja europejska), lampa - 6 miesięcy;
3) ekran projekcyjny zwijany manualnie - 12 miesięcy
4) aparaty cyfrowe kompaktowe - 24 miesiące
5) urządzenia wielofunkcyjne laser kolor - 12 miesięcy
6) drukarki laserowe monochromatyczne - 12 miesięcy
7) notebooki - 2 lata door to door;
8) szafa stojąca rack 800x800 42U - 12 miesięcy;
9) kserokopiarka laser kolor - 60 miesięcy;
10) bezprzewodowy czytnik kodów kreskowych - 12 miesięcy;
11) drukarka etykiet - 24 miesiące;
12) niszczarka dokumentów - 24 miesiące;
13) serwer obudowa rack 2U - 3 lata on-side
10. Gwarancja udzielona na komputery musi być potwierdzona przez producenta komputera lub przez autoryzowany serwis producenta komputera.
11. Termin gwarancji ulega przedłużeniu w przypadku zgłoszenia reklamacji, o okres zaczynający się datą zgłoszenia jej na piśmie, a kończący się dniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu wolnego od wad.
12. W okresie trwania gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego udzielania Zamawiającemu konsultacji i pomocy technicznej, w zakresie działania przedmiotu umowy. Wykonawca w trakcie gwarancji zapewni bezpłatny (wyłączając uszkodzenia będące wynikiem niewłaściwej obsługi przez użytkownika) serwis, przeglądy i naprawy gwarancyjne w miejscu jego użytkowania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość samodzielnej rozbudowy dostarczonego sprzętu (pamięć, dyski, karty rozszerzające itp.) w okresie trwania gwarancji (bez jej utraty czy też ograniczenia w jakikolwiek sposób) bez powiadomienia Wykonawcy.
13. Zamówienie będzie współfinansowane do 73,32 % całkowitego kosztu zadania (kosztów kwalifikowanych) ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa w ramach Programu Wieloletniego Kultura+ priorytet Biblioteka+Infrastruktura bibliotek

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Centrum Kultury
Ulica ul. Niepodległości 26
Nr domu 26
Miejscowość Knurów
Kod Pocztowy 44-190
Województwo śląskie
Tel 032 3303680
Fax 032 3303681
Internet www.centrum-kultury.pl
Regon 27690557200000
E-mail sekretariat@centrum-kultury.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
Rodzaj zam inny Samorządowa Instytucja Kultury
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pzp. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Centrum Kultury w Knurowie w Banku Polska Kasa Opieki S.A. konto nr 82 1240 4302 1111 0000 5267 6909. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w siedzibie Zamawiającego, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w niniejszej SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty - z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać sformułowanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 1) z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 2) z chwilą złożenia w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Zamawiający wymaga wykazania w wykazie dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowa­dzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, doświadczenia w zrealizowaniu co najmniej 2 zamówień, każde o wartości co najmniej 60.000,00 zł brutto, obejmujących dostawę sprzętu komputerowego, z udokumentowaniem, że zamówienia te zostały wykonane należycie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami (wiedzą i do­świadczeniem) w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu (w oryginale) pisem­ne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów (wiedzy i doświadczenia) na potrzeby wykonania zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 i 4. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem: formalno-prawnym, ich aktualności i treści, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego nie później niż na dzień składania ofert. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie dokonywany zgodnie z formuła SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
Potencjał Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1) opis oferowanego sprzętu, w którym Wykonawca winien podać dla oferowanego sprzętu wszystkie parametry oferowanych urządzeń, potwierdzające spełnianie przez te urządzenia minimalnych parametrów wymaganych przez Zamawiającego.
Inne dokumenty 1. Wykonawca polegający na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b pzp zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Gdy dowodem dysponowania zasobami podmiotów trzecich wybranym przez wykonawcę, jest zobowiązanie podmiotu trzeciego, musi ono przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma. Jedynie złożenie oryginału dokumentu zawierającego podpis pod treścią oświadczenia osoby uprawnionej do reprezentacji podmiotu trzeciego, spełnia wymóg formy pisemnej zobowiązania, określonej w art. 26 ust. 2b pzp. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust. 2b pzp, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda przedłożenia dokumentów dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; 3) charakteru stosunków, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem; 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; 5) zapoznania się z zasadami ponoszenia solidarnej odpowiedzialności podmiotu udostępniającego zasoby i wykonawcy, za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia wykonawcy tych zasobów, o której mowa w art. 26 ust. 2e pzp. Powyższe może wynikać z treści pisemnego zobowiązania, o którym mowa w pkt 1 lub z innych dokumentów załączonych do oferty wykonawcy. 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym w terminie określonym odpowiednio dla danego dokumentu.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Jeżeli wykonawca wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pzp (pkt III.3), w oparciu o zasoby podwykonawców na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b pzp, zamawiający może dopuścić do ich zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy na etapie realizacji umowy jedynie pod warunkiem wykazania przez wykonawcę, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadkach wskazanych w wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Czas reakcji serwisu
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://centrum-kultury.pl/przetargi/
Adres uzyskania siwz w siedzibie Zamawiającego - Centrum Kultury w Knurowie, 44-190 Knurów, ul. Niepodległości 26
Data składania wniosków 03/08/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Centrum Kultury w Knurowie, 44-190 Knurów, ul. Niepodległości 26
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcę: 1) w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 i 2 pzp, 2) który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcę, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia, 3) w sytuacji określonej w art. 24b ust. 3 pzp. 2. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: 1) Brygida Dreślińska, 2) Sonia Wolnica, fax nr: 32 330 36 81 lub e-mail: sekretariat@centrum-kultury.pl
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)