DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI I ŚRODKÓW HIGIENY

Data publikacji 2015-07-20
Data zakończenia 2015-07-30 09:00:00
Instytucja Wojskowa Akademia Techniczna
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyposażenie hotelowe,
  • Środki czyszczące,
  • Różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych,
  • Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach,
  • Pasty i kremy,
  • Preparaty piorące,
  • Produkty do zmywania naczyń,
  • Rękawice robocze,
  • Rękawice,
  • Papier toaletowy,
  • Ręczniki papierowe do rąk,
  • Perfumy i produkty toaletowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 182832 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181410009, 184240007, 244560005, 336312004, 337115208, 337116106, 337610002, 337630006, 393130009, 395258006, 398113003, 398120007, 398121008, 398300009, 398312008, 398312101, 398312400, 398320003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i środków higieny.
Wykaz opisu technicznego i ilościowego przedmiotu zamówienia zawiera Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
2.Przedmiot zamówienia ma być opakowany oryginalnie, z jasno określonym terminem przydatności. Opakowania mają być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt. Warunek ten nie dotyczy produktów o nieoznaczonym przez producenta okresie przydatności do stosowania (np. papier toaletowy). Ponadto zaproponowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszystkie wymagane prawem pozwolenia na dopuszczenie do obrotu na terenie Polski i krajów Unii Europejskiej, czyli: świadectwa, certyfikaty, akredytacje, atesty lub karty charakterystyki produktu. Wszystkie środki chemiczne wchodzące w skład produktu muszą posiadać: etykiety w języku polskim zawierające dane tj.: nazwa wyrobu, nazwa producenta, ciężar, pojemność opakowania, data produkcji i okres przydatności do użytku, skład chemiczny.
Okres przydatności do użytku dla każdej z dostaw nie może być krótszy niż 75% terminu jego użytkowania
UWAGI do poz. 8, 71, 89 i 74 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
Poz.8, 71, 89: Ze względu na zastosowanie środków kosmetycznych w hotelu Dom Asystenta, zaproponowany żel, mydło oraz szampon muszą być z tej samej serii lub marki danego producenta.
Poz.74: W związku z tym, że Szorowarka Karcher BD 40/25C EP, do której środek jest przeznaczony, jest urządzeniem nowym, pozostającym na gwarancji, w pozycji tej nie przyjmuje się produktu równoważnego, tylko wymagany przez producenta, tj. środek Karcher RM 69 ASF.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojskowa Akademia Techniczna
Ulica ul. Kaliskiego 2
Nr domu 2
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-908
Województwo mazowieckie
Tel 261 83 78 65
Fax 261 83 97 23
Internet www.wat.edu.pl
Regon 01212290000000
E-mail szp@wat.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 13 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 30.07.2015r. do godz.09:00. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione: 1) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego PEKAO S.A. Warszawa ul. Towarowa 25 Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228 z dopiskiem wadium - dostawa środków czystości i środków higieny. Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu. 2) w formie dopuszczonej przez art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 Prawa zamówień publicznych - dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał tego dokumentu.
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 dostawy środków czystości i/lub środków higieny na kwotę min. 650.000,00 zł, brutto oraz załączy do oferty dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, iż musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem). Podstawowymi dowodami są: - poświadczenia pochodzące od wystawcy dokumentu określające prawidłowość wykonanych dostaw/usług, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert; - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, może złożyć oświadczenie o należytym wykonaniu dostaw.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające a) Certyfikat: system zarządzania jakością ISO 9001 producenta zaproponowanego przedmiotu zamówienia, b) Oświadczenie/Zaświadczenie producenta/wykonawcy o dopuszczeniu asortymentu zawartego w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia do obrotu na terenie krajów Unii Europejskiej, c) Karty charakterystyk/Atesty PZH, - dla poz. 1,2,8,9,10,11,12,13, 34,71,88 i 89 - należy dołączyć wypis z Krajowego Rejestru
Inne dokumenty 1)Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, 3)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami pkt 5 SIWZ. 4) Oświadczenia i dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii wymienione w pkt. 5 SIWZ. 5) Opis przedmiotu równoważnego: karty katalogowe/karty charakterystyki PRODUKTU WYMAGANEGO I PRODUKTU ZAOFEROWANEGO, w celu możliwości porównania. Ponadto: 6) W celu udokumentowania równoważności oferowanych produktów do oferty należy załączyć pisemne potwierdzenia równoważności. Dokumenty potwierdzające równoważność muszą: - być wystawione przez niezależne laboratoria lub podmioty uprawnione do kontroli jakości towarów, posiadające certyfikat / akredytację (np. Instytut Chemii Przemysłowej, Państwowy Instytut Higieny), - zawierać wyniki badań laboratoryjnych - analizy porównawcze. W rozumieniu Zamawiającego, przedmiot/produkt równoważny musi posiadać porównywalne (tzn. takie same lub wyższe) cechy użytkowe (np. skuteczność działania, wydajność, jakość, itp.) oraz cechy fizyko-chemiczne (np. konsystencja, zapach, skład chemiczny, itp.), jak produkt odpowiedni wymieniony w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. Koszty wykazania (w tym przeprowadzonych badań), iż dany produkt jest równoważny do wskazanego przez Zamawiającego, obciążają w całości Wykonawcę. 7) Użyte nazwy handlowe służą jedynie do określenia cech produktów i jakości. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Produkty równoważne powinny posiadać cechy użytkowe i jakościowe nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących sytuacjach: 1) Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do dokonywania zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji asortymentu do wysokości wartości umowy. 2) Zamawiający dopuszcza zmiany w trakcie realizacji umowy w zakresie zmiany nazwy handlowej i gramatury dostarczonego przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że dostarczony przedmiot zamówienia jest tożsamy z przedmiotem zamówienia zaoferowanym w umowie. Na potwierdzenie zostanie dołączony dokument stwierdzający, że oprócz zmiany nazwy handlowej nie nastąpiła zmiana asortymentu pod względem składu i jakości przedmiotu zamówienia. 3) Zamówienia cząstkowe będą wynikały z bieżących potrzeb Zamawiającego. W przypadku konieczności zmniejszenia dostaw, Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie dostarczony przedmiot zamówienia. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego powodu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego. 4) Przewiduje się możliwość zmiany terminu wykonania umowy, z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy. 5) Zmiany do umowy nie mogą obejmować zmian cen jednostkowych przedmiotu zamówienia. 6) W przypadku zmiany stawki podatku VAT, strony przewidują zmianę wartości zamówienia o obowiązujący podatek VAT, z zastrzeżeniem pkt. 5 z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzanie aneksu do umowy. 7) W przypadku opóźnienia realizacji umowy przez Wykonawcę pkt. 6 nie ma zastosowania do dostaw wykonanych z opóźnieniem.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia cząstkowego
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.wat.edu.pl
Adres uzyskania siwz WOJSKOWA AKADEMIA TECHNICZNA im. Jarosława Dąbrowskiego ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2 00-908 WARSZAWA 49, skr. poczt. 50 Sekcja zamówień publicznych bud, nr 22 pok. nr 6
Data składania wniosków 30/07/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce WOJSKOWA AKADEMIA TECHNICZNA im. Jarosława Dąbrowskiego ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2 00-908 WARSZAWA 49, skr. poczt. 50 KANCELARIA JAWNA BUD. NR 100 POK. NR 130
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)