Data publikacji |
2015-07-20 |
Data zakończenia |
2015-07-30 09:00:00 |
Instytucja |
Wojskowa Akademia Techniczna |
Miejscowość |
Warszawa |
Województwo |
mazowieckie |
Branża |
- Wyposażenie hotelowe,
- Środki czyszczące,
- Różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych,
- Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach,
- Pasty i kremy,
- Preparaty piorące,
- Produkty do zmywania naczyń,
- Rękawice robocze,
- Rękawice,
- Papier toaletowy,
- Ręczniki papierowe do rąk,
- Perfumy i produkty toaletowe
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
182832 / 2015 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
181410009, 184240007, 244560005, 336312004, 337115208, 337116106, 337610002, 337630006, 393130009, 395258006, 398113003, 398120007, 398121008, 398300009, 398312008, 398312101, 398312400, 398320003 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i środków higieny.
Wykaz opisu technicznego i ilościowego przedmiotu zamówienia zawiera Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
2.Przedmiot zamówienia ma być opakowany oryginalnie, z jasno określonym terminem przydatności. Opakowania mają być nienaruszone, posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt. Warunek ten nie dotyczy produktów o nieoznaczonym przez producenta okresie przydatności do stosowania (np. papier toaletowy). Ponadto zaproponowany przedmiot zamówienia musi posiadać wszystkie wymagane prawem pozwolenia na dopuszczenie do obrotu na terenie Polski i krajów Unii Europejskiej, czyli: świadectwa, certyfikaty, akredytacje, atesty lub karty charakterystyki produktu. Wszystkie środki chemiczne wchodzące w skład produktu muszą posiadać: etykiety w języku polskim zawierające dane tj.: nazwa wyrobu, nazwa producenta, ciężar, pojemność opakowania, data produkcji i okres przydatności do użytku, skład chemiczny.
Okres przydatności do użytku dla każdej z dostaw nie może być krótszy niż 75% terminu jego użytkowania
UWAGI do poz. 8, 71, 89 i 74 Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia.
Poz.8, 71, 89: Ze względu na zastosowanie środków kosmetycznych w hotelu Dom Asystenta, zaproponowany żel, mydło oraz szampon muszą być z tej samej serii lub marki danego producenta.
Poz.74: W związku z tym, że Szorowarka Karcher BD 40/25C EP, do której środek jest przeznaczony, jest urządzeniem nowym, pozostającym na gwarancji, w pozycji tej nie przyjmuje się produktu równoważnego, tylko wymagany przez producenta, tj. środek Karcher RM 69 ASF. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wojskowa Akademia Techniczna
|
Ulica |
ul. Kaliskiego 2
|
Nr domu |
2
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-908
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
261 83 78 65
|
Fax |
261 83 97 23
|
Internet |
www.wat.edu.pl
|
Regon |
01212290000000
|
E-mail |
szp@wat.edu.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wnieść, na czas związania ofertą, wadium w wysokości 13 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 30.07.2015r. do godz.09:00.
W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione:
1) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego PEKAO S.A. Warszawa
ul. Towarowa 25 Nr 34 1240 5918 1111 0000 4910 0228 z dopiskiem wadium - dostawa środków czystości i środków higieny.
Skuteczne wniesienie wadium przelewem oznacza obecność wymaganej kwoty wadium na koncie Zamawiającego w wyżej wymienionym terminie, czyli datą wpłaty wadium jest data wpływu na konto, a nie data złożenia przelewu.
2) w formie dopuszczonej przez art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 Prawa zamówień publicznych
- dowodem wniesienia wadium będzie załączony do oferty oryginał tego dokumentu.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Zamawiający uzna spełnienie warunku jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 dostawy środków czystości i/lub środków higieny na kwotę min. 650.000,00 zł, brutto oraz załączy do oferty dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. Podana wartość musi dotyczyć jednego zamówienia (przez co rozumie się, iż musi wynikać z jednostkowej umowy zawartej z jednym podmiotem).
Podstawowymi dowodami są:
- poświadczenia pochodzące od wystawcy dokumentu określające prawidłowość wykonanych dostaw/usług, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert;
- jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, może złożyć oświadczenie o należytym wykonaniu dostaw.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
a) Certyfikat: system zarządzania jakością ISO 9001 producenta zaproponowanego przedmiotu zamówienia,
b) Oświadczenie/Zaświadczenie producenta/wykonawcy o dopuszczeniu asortymentu zawartego w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia do obrotu na terenie krajów Unii Europejskiej,
c) Karty charakterystyk/Atesty PZH,
- dla poz. 1,2,8,9,10,11,12,13, 34,71,88 i 89 - należy dołączyć wypis z Krajowego Rejestru
|
Inne dokumenty |
1)Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ,
2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ,
3)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami pkt 5 SIWZ.
4) Oświadczenia i dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii wymienione w pkt. 5 SIWZ.
5) Opis przedmiotu równoważnego: karty katalogowe/karty charakterystyki PRODUKTU WYMAGANEGO I PRODUKTU ZAOFEROWANEGO, w celu możliwości porównania.
Ponadto:
6) W celu udokumentowania równoważności oferowanych produktów do oferty należy załączyć pisemne potwierdzenia równoważności. Dokumenty potwierdzające równoważność muszą:
- być wystawione przez niezależne laboratoria lub podmioty uprawnione do kontroli jakości towarów, posiadające certyfikat / akredytację (np. Instytut Chemii Przemysłowej, Państwowy Instytut Higieny),
- zawierać wyniki badań laboratoryjnych - analizy porównawcze.
W rozumieniu Zamawiającego, przedmiot/produkt równoważny musi posiadać porównywalne (tzn. takie same lub wyższe) cechy użytkowe (np. skuteczność działania, wydajność, jakość, itp.) oraz cechy fizyko-chemiczne (np. konsystencja, zapach, skład chemiczny, itp.), jak produkt odpowiedni wymieniony w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia. Koszty wykazania (w tym przeprowadzonych badań), iż dany produkt jest równoważny do wskazanego przez Zamawiającego, obciążają w całości Wykonawcę.
7) Użyte nazwy handlowe służą jedynie do określenia cech produktów i jakości. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Produkty równoważne powinny posiadać cechy użytkowe i jakościowe nie gorsze niż produkty wymienione przez Zamawiającego.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących sytuacjach:
1) Zamawiającemu przysługuje uprawnienie do dokonywania zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji asortymentu do wysokości wartości umowy.
2) Zamawiający dopuszcza zmiany w trakcie realizacji umowy w zakresie zmiany nazwy handlowej i gramatury dostarczonego przedmiotu zamówienia, z zastrzeżeniem, że dostarczony przedmiot zamówienia jest tożsamy z przedmiotem zamówienia zaoferowanym w umowie. Na potwierdzenie zostanie dołączony dokument stwierdzający, że oprócz zmiany nazwy handlowej nie nastąpiła zmiana asortymentu pod względem składu i jakości przedmiotu zamówienia.
3) Zamówienia cząstkowe będą wynikały z bieżących potrzeb Zamawiającego. W przypadku konieczności zmniejszenia dostaw, Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie dostarczony przedmiot zamówienia. Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego powodu żadne roszczenia finansowe wobec Zamawiającego.
4) Przewiduje się możliwość zmiany terminu wykonania umowy, z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzenie aneksu do umowy.
5) Zmiany do umowy nie mogą obejmować zmian cen jednostkowych przedmiotu zamówienia.
6) W przypadku zmiany stawki podatku VAT, strony przewidują zmianę wartości zamówienia o obowiązujący podatek VAT, z zastrzeżeniem pkt. 5 z zachowaniem formy pisemnej poprzez wprowadzanie aneksu do umowy.
7) W przypadku opóźnienia realizacji umowy przez Wykonawcę pkt. 6 nie ma zastosowania do dostaw wykonanych z opóźnieniem.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Termin realizacji zamówienia cząstkowego
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.wat.edu.pl
|
Adres uzyskania siwz |
WOJSKOWA AKADEMIA TECHNICZNA
im. Jarosława Dąbrowskiego
ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2
00-908 WARSZAWA 49, skr. poczt. 50
Sekcja zamówień publicznych bud, nr 22 pok. nr 6
|
Data składania wniosków |
30/07/2015
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
WOJSKOWA AKADEMIA TECHNICZNA
im. Jarosława Dąbrowskiego
ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2
00-908 WARSZAWA 49, skr. poczt. 50
KANCELARIA JAWNA BUD. NR 100 POK. NR 130
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|