Dostawa mebli realizowana w ramach dwóch zadań

Data publikacji 2015-07-21
Data zakończenia 2015-07-30 11:30:00
Instytucja Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble,
  • Siedziska

Szczegóły

Numer ogłoszenia 107709 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 391110003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli realizowana w ramach dwóch zadań:
- Zadanie nr 1: Dostawa mebli drewnianych i z płyty meblowej
- Zadanie nr 2: Dostawa mebli metalowych i na metalowej podstawie


Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
-wzór umowy na zadanie nr 1,
-wzór umowy na zadanie nr 2,
-opis przedmiotu zamówienia na zadanie nr 1,
-opis przedmiotu zamówienia na zadanie nr 2,
-druk oferta cenowa dostawy mebli drewnianych i z płyty meblowej na zadanie nr 1,
-druk oferta cenowa dostawy mebli metalowych i na metalowej podstawie na zadanie nr 2,
-wykaz miejsc dostawy na zadanie nr 1,
-wykaz miejsc dostawy na zadanie nr 2,
-wzór oświadczenia gwarancyjnego na zadanie nr 1,
-wzór oświadczenia gwarancyjnego na zadanie nr 2,
-wzory protokołów przyjęcia - przekazania.


Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
i są jej integralną częścią.

Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Rejonowy Zarząd Infrastruktury
Ulica ul. Mogilska 85
Nr domu 85
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 30-901
Województwo małopolskie
Tel 261 13 10 40
Fax 261 13 13 06
Internet www.rzikrakow.wp.mil.pl
Regon 35013684328100
E-mail rzikrakow.zam.publ@wp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Rodzaj zam inny Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 45
Wadium Wymagane wniesienie wadium w wysokości: - Zadanie nr 1: 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) - Zadanie nr 2: 4.900,00 zł (słownie: cztery tysiące dziewięćset złotych)
Zaliczka Nie
Wiedza Zadanie nr 1: Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dostawę mebli na kwotę nie mniejszą niż 50 tys. zł brutto. Zadanie nr 2: Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dostawę mebli na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł brutto. W przypadku składania oferty na dwa zadania Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dostawę mebli na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł brutto.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian zawiera załącznik nr 7 i nr 8 do SIWZ - wzór umowy na zadanie nr 1 oraz wzór umowy na zadanie nr 2
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Ilość dni skrócenia terminu wykonania zamówienia
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.rzikrakow.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz Rejonowy Zarząd Infrastruktury, 30-901 Kraków, ul. Mogilska 85
Data składania wniosków 30/07/2015
Godzina składania wniosków 11:30
Miejsce Oferty należy składać na adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, 30-901 Kraków, ul. Mogilska 85, kancelaria
Termin D
Okres data do 28/08/2015
Czy unieważnienie Nie
Inne dokumenty 10.2. Do oferty należy dołączyć: 10.2.1. Wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osoby upoważnione druk Oferta - dla każdego zadania, na które wykonawca składa ofertę oddzielnie - (wzór - zał. nr 1 do SIWZ). Zaleca się aby powyższy druk stanowił pierwszą stronę oferty. 10.2.2. Wypełniony druk oferta cenowa dostawy mebli drewnianych i z płyty meblowej na zadanie nr 1 lub wypełniony druk oferta cenowa dostawy mebli metalowych i na metalowej podstawie na zadanie nr 2 (w zależności od zadania, na które wykonawca składa ofertę - wzór - zał. nr 11 i 12 do SIWZ) 10.2.3. Wykaz części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, wykaz nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub oświadczenie wykonawcy, że wykona zamówienie własnymi siłami (wzór - zał. nr 4 do SIWZ)- w przypadku niewypełnienia lub niedołączenia ww. dokumentu do oferty, Zamawiający uzna, że wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)