ZAKUP OPROGRAMOWANIA KOMPUTEROWEGO

Data publikacji 2015-07-21
Data zakończenia 2015-07-29 09:00:00
Instytucja Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 108261 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 489000007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wielkość oraz wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia określają odpowiednio załączniki nr 2 i 3 do SIWZ - specyfikacja asortymentowo-cenowa oraz specyfikacja techniczna. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na pakiety: Pakiet nr 1 - oprogramowanie do obróbki plików STL i wydruku 3D Pakiet nr 2 - oprogramowanie do wspomagania nauczania mechanizmów reakcji w chemii organicznej.

Opis

Wielkość oraz wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia określają odpowiednio załączniki nr 2 i 3 do SIWZ - specyfikacja asortymentowo-cenowa oraz specyfikacja technicznaWielkość oraz wymagania techniczne dotyczące przedmiotu zamówienia określają odpowiednio załączniki nr 2 i 3 do SIWZ - specyfikacja asortymentowo-cenowa oraz specyfikacja techniczna

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Ulica ul. Poniatowskiego 15
Nr domu 15
Miejscowość Katowice
Kod Pocztowy 40-055
Województwo śląskie
Tel 032 2083547
Fax 032 2083568
Internet www.sum.edu.pl
E-mail dzp@sum.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły wykazał - nie wykazał na podstawie analizy oświadczenia załączonego do oferty
Wiedza Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły wykazał - nie wykazał na podstawie analizy oświadczenia załączonego do oferty
Potencjał Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły wykazał - nie wykazał na podstawie analizy oświadczenia załączonego do oferty
Zdolne Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły wykazał - nie wykazał na podstawie analizy oświadczenia załączonego do oferty
Sytuacja Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły wykazał - nie wykazał na podstawie analizy oświadczenia załączonego do oferty
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Formularz Specyfikacji asortymentowo-cenowej, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (oryginał). Formularz Specyfikacji technicznej, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ - wypełniony, podpisany i opieczętowany (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (oryginał). Oświadczenie o posiadaniu uprawnienia do dysponowania oprogramowaniem w zakresie sprzedaży, kopiowania, sprzedaży licencji, stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ - wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy - w zakresie oferowanego oprogramowania (oryginał)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) zmiany terminu realizacji zamówienia, poprzez jego skrócenie w przypadku zgodnej woli Stron, lub poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego oraz inne, niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane m.in. przez tzw. siłę wyższą np. pożar, zalanie itp. 2) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu przedmiotu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą lub w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów. 3) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia), ze względów losowych, zdrowotnych lub innych. 4) zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców. 5) zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub części zamówienia, przy czym wartość brutto określona w umowie jest wartością stałą
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji (w dniach kalendarzowych)
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.sum.edu.pl
Adres uzyskania siwz Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, ul. Poniatowskiego 15, Dział Zamówień Publicznych - IV piętro, pokój nr 402
Data składania wniosków 29/07/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice, Kancelaria (parter)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko w oparciu o umowę nr UDA-POIS.13.01-024/12-00 z późn. zm., i dotyczy projektu Centrum Dydaktyczne Wydziału Farmaceutycznego z Oddziałem Medycyny Laboratoryjnej SUM w Sosnowcu
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)