Dostawa i montaż składanych stoisk targowych

Data publikacji 2015-07-21
Data zakończenia 2015-07-29 12:00:00
Instytucja Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Zestawy wystawowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 184772 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391330003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 60 składanych stoisk targowych (handlowych) na podstawie dokumentacji projektowej (stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ).
Zamawiający z uwagi na zastosowanie rozwiązań autorskich o charakterze indywidualnym, wymaga opracowania prototypu stoiska, który będzie podlegał zatwierdzeniu przez Zamawiającego w terminie tygodnia od dnia podpisania umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
Ulica ul. Białobrzeska 11
Nr domu 11
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-379
Województwo mazowieckie
Tel 022 6581903
Fax 022 6581903
Internet www.zgnochota.waw.pl
Regon 14070016300000
E-mail sekretariat@zgnochota.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy, których wartość zamówienia nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego.
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 60
Wadium Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie w wysokości: 4 000 zł (słownie: cztery tysiące).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstąpił od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.
Wiedza Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku, Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym, polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto, związanego z wykonaniem stoisk lub wykonaniem usługi polegającej na wykonaniu konstrukcji stalowej typu wiata lub hala lub inne podobne. Za wykonane zamówienie Zamawiający rozumie takie, w których przedmiot umowy został wykonany należycie.
Potencjał Zamawiający odstąpił od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.
Zdolne Zamawiający odstąpił od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.
Sytuacja Na potwierdzenie spełnienia ww.warunku, Wykonawca musi wykazać, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna wysokość ubezpieczenia, którego wartość wynosi minimum 50 000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty 1. Inne dokumenty a) Pełnomocnictwo, w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów za zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. Oferta Wspólna 2.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 Ustawy PZP) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 2.2. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2.3. Oryginał pełnomocnictwa powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. d) braku możliwości rozwiązania pełnomocnictwa oraz dokonywania zmian w jego treści do czasu zakończenia prac będących przedmiotem zamówienia bez wcześniejszego uzgodnienia z Zamawiającym 2.4. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 2.5. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymóg złożenia oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 15.3 SIWZ(w zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy) dotyczy każdego z podmiotów. Pozostałe dokumenty Wykonawcy mogą złożyć odrębnie lub wspólnie, dokumenty te będą rozpatrywane łącznie. Zamawiający dopuszcza, aby oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 15.2 lit.a SIWZ (o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy) zostało złożone przez pełnomocnika w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Nie dopuszcza się uczestniczenia danego Wykonawcy w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym również jest złożenie przez jednego Wykonawcę równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia o przedmiotowym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty. 5. W przypadku, gdy Wykonawca polegać będzie na zasobach innych podmiotów, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia musi być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 6. Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał certyfikat spawalniczy/uprawnienia spawalnicze do spawania elementów konstrukcyjnych ze stali zgodnie z normą EN-1090 lub równoważne. Wymagany dokument należy okazać Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art.144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy dotyczące terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: a) wstrzymania lub przerw w realizacji umowy powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, zmiany dokumentacji projektowo-wykonawczej, o których mowa w § 1ust. 2 na wniosek Zamawiającego, b)w razie konieczności działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, c)w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od Stron, po dacie zawarcia Umowy, o charakterze działania siły wyższej. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy (ilości stoisk targowych) lub odstąpienia od umowy, w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodujących, że wykonanie umowy lub jej części nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. W przypadku o którym mowa wyżej Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za prace faktycznie wykonane do dnia zawiadomienia go przez Zamawiającego o zmniejszeniu zakresu przedmiot umowy oraz za zakupione materiały i urządzenia, których wykonawca nie może wykorzystać przy realizacji inwestycji.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.zgnochota.waw.pl
Adres uzyskania siwz Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy ul. Białobrzeska 11, 02-379 Warszawa
Data składania wniosków 29/07/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy ul. Białobrzeska 11, 02-379 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Wykonawca, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 5% wynagrodzenia brutto. Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, przed podpisaniem umowy należy złożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców lub kopie tej umowy poświadczoną za zgodność z oryginałem przez pełnomocnika.
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)