Rozbudowa portalu Polska Szerokopasmowa oraz wykonanie usługi utrzymania i rozwoju portalu Polska Szerokopasmowa

Data publikacji 2015-07-21
Data zakończenia 2015-07-30 12:00:00
Instytucja Urząd Komunikacji Elektronicznej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi w zakresie oprogramowania,
  • Usługi rozbudowy oprogramowania,
  • Usługi wdrażania oprogramowania,
  • Usługi internetowe,
  • Usługi w zakresie projektowania stron WWW,
  • Usługi w zakresie wsparcia technicznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 184888 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722600005, 726110006, 722620009, 722630006, 724000004, 724130008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie usługi utrzymania i rozwoju portalu Polska Szerokopasmowa w postaci przepracowania maksymalnie 500 roboczogodzin,
2) wykonanie, implementacja i wdrożenie modułu Ekspert radzi jako elementu portalu Polska Szerokopasmowa,
3) wykonanie, implementacja i wdrożenie modułu wyszukiwarki infrastruktury i usług jako elementu portalu Polska Szerokopasmowa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do projektu umowy.
Zamawiający informuje, że w przypadku gdy określił w SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ wymagania z użyciem znaków towarowych, patentów, pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, to należy traktować takie określenie jako przykładowe. W każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Komunikacji Elektronicznej
Ulica ul. Kasprzaka 18/20
Nr domu 18/20
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 01-211
Województwo mazowieckie
Tel 022 5349259, 5349169
Fax 022 5349341
Internet www.uke.gov.pl
Regon 01751079400000
E-mail m.nowak@uke.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/10/2015
Wadium 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100 groszy). Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium w wymaganej wysokości. 2. Wadium może zostać wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać co najmniej następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3) kwotę gwarancji, 4) termin ważności gwarancji, 5) nieodwołalne i bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji w związku z zaistnieniem co najmniej jednej z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, tj. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz, musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy, złożoną przez niego ofertą. Wniesienie wadium o krótszym terminie ważności skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z niniejszego postępowania. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: NBP O/O Warszawa, nr rachunku 64 1010 1010 0060 4413 9120 0000 6. Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu, zaleca się aby do oferty dołączyć oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego (spełnienie tego warunku nie jest konieczne do stwierdzenia wniesienia wadium). 7. Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie, do oferty należy dołączyć oryginał gwarancji albo poręczenia (warunek konieczny do stwierdzenia wniesienia wadium). 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zostanie uznane przez Zamawiającego za wniesione zgodnie z wymaganiem określonym w pkt 1), tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert uznany zostanie rachunek Zamawiającego. 10. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po: 1)wyborze oferty najkorzystniejszej lub 2)unieważnieniu postępowania - z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została uznana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10.11 niniejszej SIWZ. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z pkt 24 niniejszej SIWZ, o ile jego wniesienie było wymagane przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy i, o ile uprawnienie do podpisania wniosku nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty, złożony wraz z poświadczoną przez nich za zgodność z oryginałem kopią aktualnego dokumentu określającego status prawny Wykonawcy i/lub pełnomocnictwa. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wiedza Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ramach wykonanych lub wykonywanych usług, należycie wykonał co najmniej 2 (dwie) usługi w zakresie portali internetowych/interfejsów API, w tym: a) co najmniej jedną usługę, której głównym przedmiotem była implementacja i wdrożenie portalu internetowego skierowanego do użytkowników indywidualnych i biznesowych, o wartości usługi nie mniejszej niż 100 000 zł brutto; oraz b) co najmniej jedną usługę, której głównym przedmiotem była implementacja i wdrożenie interfejsu API skierowanego do użytkowników indywidualnych i biznesowych, o wartości usługi nie mniejszej niż 100 000 zł brutto. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca przedstawi wykonanie usług z pkt 6.1.2) a) i b). Usługi wymienione w pkt 6.1.2) a) i b) SIWZ nie mogą się powtarzać. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, dotyczącego niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, podając datę i kurs. Przeliczenia samodzielnie dokonuje Wykonawca.
Potencjał Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolne Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca wskaże w ofercie osoby, na funkcje wymienione poniżej, które spełniają poniższe wymagania: a) Kierownik projektu: -wykształcenie wyższe, -prowadził jako kierownik projektu co najmniej 2 (dwa) projekty, których głównym przedmiotem była implementacja i wdrożenie portalu internetowego/interfejsu API, w tym co najmniej jeden projekt o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto, -posiada minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie budowy portali internetowych/interfejsów API uwzględniających różne grupy odbiorców, -posiada znajomość powszechnie stosowanej metodyki zarządzania projektami. b) Ekspert relacyjnych baz danych: -wykształcenie wyższe, -co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie administrowania bazami danych, -co najmniej 3-letnie doświadczenie w zakresie tworzenia i utrzymania relacyjnych baz danych. c) Programista portali internetowych/interfejsów API: - wykształcenie wyższe, - co najmniej 2-letnie doświadczenie w zakresie tworzenia zapytań umożliwiających budowanie, modyfikowanie i zarządzanie bazami danych jak również 2-letnie doświadczenie w zakresie tworzenia i utrzymania kodu z wykorzystaniem języków proceduralnych baz danych, - doświadczenie w co najmniej 2 (dwóch) projektach związanych z implementacją i wdrożeniem portali internetowych/interfejsów API. d) Ekspert systemów informacji przestrzennej: -wykształcenie wyższe, -co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w branży GIS i/lub przy przetwarzaniu geograficznych baz danych (danych geoprzestrzennych), -uczestnictwo jako ekspert lub specjalista w przynajmniej jednym projekcie dotyczącym analizy danych geoprzestrzennych. Każda wskazana w wykazie osoba (poza Kierownikiem projektu) może potwierdzić spełnianie warunku tylko dla jednej ze wskazanych powyżej funkcji (tj. Eksperta relacyjnych baz danych, Programisty portali internetowych/interfejsów API, Eksperta systemów informacji przestrzennej). Kierownik projektu może dodatkowo potwierdzić spełnianie warunku dla jednej ze wskazanych powyżej funkcji (tj. Eksperta relacyjnych baz danych, Programisty portali internetowych/interfejsów API, Eksperta systemów informacji przestrzennej).
Sytuacja Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykonawca w wykazie zobowiązany jest do wskazania usług potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt III.3.2) niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu, tj.: wykazania, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie w ramach wykonanych lub wykonywanych usług, wykonał co najmniej 2 (dwie) usługi w zakresie portali internetowych/interfejsów API, w tym: a) co najmniej jedną usługę, której głównym przedmiotem była implementacja i wdrożenie portalu internetowego skierowanego do użytkowników indywidualnych i biznesowych, o wartości usługi nie mniejszej niż 100 000 zł brutto; oraz b) co najmniej jedną usługę, której głównym przedmiotem była implementacja i wdrożenie interfejsu API skierowanego do użytkowników indywidualnych i biznesowych, o wartości usługi nie mniejszej niż 100 000 zł brutto. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca przedstawi wykonanie usług z pkt 6.1.2) a) i b). Usługi wymienione w pkt 6.1.2) a) i b) SIWZ nie mogą się powtarzać. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, dotyczącego niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, podając datę i kurs. Przeliczenia samodzielnie dokonuje Wykonawca
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy; 3) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 4) pełnomocnictwo w przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej; 5) dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 7 i 8 SIWZ, 6) dokument potwierdzający wniesienie wadium, zgodnie z wymogami pkt 10 SIWZ; 7) uzasadnienie Wykonawcy, że informacje wskazane w pkt 11 załącznika nr 1 do SIWZ - wzór formularza ofertowego, stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 8) opis dodatkowych funkcjonalności, sporządzony w sposób umożliwiający ocenę oferty Wykonawcy w kryterium Funkcjonalność zgodnie z pkt 19.5 SIWZ. Brak opisu i jego elementów nie stanowi przesłanki do odrzucenia oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy; 9) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem; 10) formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwości zmiany umowy zawartej z Wykonawcą. Zmiana umowy jest możliwa jedynie w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i na warunkach określonych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Kod kryterium B
Kryt 1p 60
Kryt 2 Funkcjonalność
Kryt 2p 40
Adres strony internetowej siwz www.uke.gov.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie, ul. M. Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa, pok. 315
Data składania wniosków 30/07/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Komunikacji Elektronicznej w Warszawie, ul. M. Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa, pok. 4 (kancelaria główna)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Projekt nr POIG.07.01.00-00-019/09 pn. System Informacyjny o infrastrukturze szerokopasmowej i portal Polska Szerokopasmowa, dofinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka , lata 2007-2013, Oś priorytetowa 7. Społeczeństwo informacyjne - budowa elektronicznej administracji; 2. Numer referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: BAK.WZP.231.21.2015; 3. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, dotyczącego niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, podając datę i kurs. Przeliczenia samodzielnie dokonuje Wykonawca
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)