Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Głubczycach - PN / 7 / VII / 15

Data publikacji 2015-07-21
Data zakończenia 2015-07-30 08:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach
Miejscowość Głubczyce
Województwo opolskie
Branża
  • Dowody tożsamości,
  • Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura L 74/34 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Koce i pledy,
  • Artykuły elektroniczne,
  • Produkty z kliszy,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 184940 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 331412002, 331412105, 331413106, 331413209, 331414200, 331416408, 331416422, 331412208, 229932009, 317111406, 395111008, 331571109, 249312300, 323541103, 249312403, 349284806, 384120006, 224551005, 373223004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Głubczycach. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią formularze cenowe - załączniki nr 2/1 - 2/14 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące części/pakiety zamówienia: pakiet nr 1 - Dostawa strzykawek, igieł i przyrządów jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/1 do SIWZ; pakiet nr 2 - Dostawa podstawowego sprzętu medycznego jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/2 do SIWZ; pakiet nr 3 - Dostawa rękawic jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/3 do SIWZ; pakiet nr 4 - Dostawa odczynników i błony do posiadanej przez zamawiającego wywoływarki Kodak MIMR - wg załącznika nr 2/4 do SIWZ; pakiet nr 5 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/5 do SIWZ;
pakiet nr 6 - Dostawa podkładów, fartuchów, oraz drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/6 do SIWZ; pakiet nr 7 - Dostawa sterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/7 do SIWZ; pakiet nr 8 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/8 do SIWZ; pakiet nr 9 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/9 do SIWZ; pakiet nr 10 - Dostawa papierów, elektrod i drobnego sprzętu medycznego - wg załącznika nr 2/10 do SIWZ; pakiet nr 11 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/11 do SIWZ; pakiet nr 12 - Dostawa sprzętu jednorazowego - wg załącznika nr 2/12 do SIWZ; pakiet nr 13 - Dostawa elektrody - wg załącznika nr 2/13 do SIWZ; pakiet nr 14 - Dostawa sprzętu jednorazowego - wg załącznika nr 2/14 do SIWZ

Opis

pakiet nr 1 - Dostawa strzykawek, igieł i przyrządów jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/1 do SIWZpakiet nr 2 - Dostawa podstawowego sprzętu medycznego jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/2 do SIWZpakiet nr 3 - Dostawa rękawic jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/3 do SIWZpakiet nr 4 - Dostawa odczynników i błony do posiadanej przez zamawiającego wywoływarki Kodak MIMR - wg załącznika nr 2/4 do SIWZpakiet nr 5 - Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/5 do SIWZpakiet nr 6 - Dostawa podkładów, fartuchów, oraz drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/6 do SIWZpakiet nr 7 - Dostawa sterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/7 do SIWZpakiet nr 8 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/8 do SIWZpakiet nr 9 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/9 do SIWZpakiet nr 10 - Dostawa papierów, elektrod i drobnego sprzętu medycznego - wg załącznika nr 2/10 do SIWZpakiet nr 11 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku - wg załącznika nr 2/11 do SIWZpakiet nr 12 - Dostawa sprzętu jednorazowego - wg załącznika nr 2/12 do SIWZpakiet nr 13 - Dostawa elektrody - wg załącznika nr 2/13 do SIWZpakiet nr 14 - Dostawa sprzętu jednorazowego - wg załącznika nr 2/14 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach
Ulica ul. M. Skłodowskiej-Curie 26
Nr domu 26
Miejscowość Głubczyce
Kod Pocztowy 48-100
Województwo opolskie
Tel 077 4801170
Fax 077 4801171
Internet www.zozglubczyce.biuletyn.info.pl
Regon 00031157900000
E-mail spzoz.gl.st@op.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 14
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie niniejszego punktu.
Wiedza Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie niniejszego punktu.
Potencjał Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie niniejszego punktu.
Zdolne Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie niniejszego punktu.
Sytuacja Zamawiający nie postawił żadnego warunku w zakresie niniejszego punktu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Wszystkie pozycje: Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w rozdz. III pkt 6 SIWZ: a) posiada Deklaracje Zgodności CE (oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi), b) jest dopuszczony do obrotu na polskim rynku, c) spełnia wymogi Ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm.). Należy złożyć jedno oświadczenie dla wszystkich oferowanych wyrobów dla wszystkich pakietów na potwierdzenie faktu, że wyrób/-y został/-y dopuszczony/-e do obrotu, posiadają wpis do rejestru wyrobów medycznych i posiadają deklarację zgodności - o ile jest wymagana (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji treści oświadczenia poprzez żądanie dokumentów potwierdzających treść oświadczenia po zawarciu umowy. 2. Pakiet nr 3, wszystkie pozycje: Próbki w ilości 1 szt. z każdej pozycji (z dokładnym oznaczeniem której pozycji dotyczy), w celu sprawdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem Zamawiającego. Na opakowaniu wymagany opis w języku polskim. Brak możliwości oceny zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem w SIWZ skutkować będzie odrzuceniem oferty.
Inne dokumenty 1. Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2. Wypełnione odpowiednie Formularze cenowe (załączniki nr 2/1 - 2/14 do SIWZ), 3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisania oferty ciąży na Wykonawcy, 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 PZP - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowią załącznik nr 6 do SIWZ. Możliwe zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy, oraz określenie warunków takiej zmiany (art. 144 ust. 1 Ustawy): I. Okoliczności, w wyniku których może dojść do zmiany podmiotowej umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego po stronie wykonawcy: - sukcesja uniwersalna (obejmująca np. dziedziczenie lub nabycie spadku na skutek umowy - art. 1053 i 1055 § 1 Kodeksu Cywilnego), - przekształcenia spółek handlowych na podstawie przepisów kodeksu spółek handlowych, - łączenie osób prywatnych (np. art. 96 i art. 101 prawa spółdzielczego), - kumulatywne przystąpienie do długu (np. w wyniku zawarcia umowy zbycia przedsiębiorstwa lub jego zorganizowanej części, z którą związane były zobowiązania dotychczasowego właściciela, wynikające z umowy o realizację zamówienia publicznego). Strona wnosząca o zmiany inicjuje zmianę pisemnie poprzez przedstawienie propozycji aneksu do umowy wraz z uzasadnieniem. II. Ewentualna zmiana cen może nastąpić jedynie w przypadku: a) dokonanej przez właściwy organ państwowy zmiany stawki podatku VAT; b) obniżenia ceny (czasowego bądź stałego przez Wykonawcę). Wprowadzenie nowych cen, w wysokości proporcjonalnej do wprowadzonych zmian uwzględniających zmiany ww. czynników cenotwórczych i okoliczności wymaga niezwłocznego pisemnego zawiadamiania Zamawiającego, bez konieczności zawierania odrębnego aneksu.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.zozglubczyce.biuletyn.info.pl
Adres uzyskania siwz SP ZOZ w Głubczycach, ul. M. Skłodowskiej-Curie 26, 48-100 Głubczyce, sekretariat IIIp, strona: www.zozglubczyce.biuletyn.info.pl lub w formie elektronicznej: zamowienia@szpitalglubczyce.pl
Data składania wniosków 30/07/2015
Godzina składania wniosków 08:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Głubczycach, ul. M. Skłodowskiej-Curie 26, 48-100 Głubczyce, Sekretariat III piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Informacje dodatkowe Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)