Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
|
Ulica |
Al. Mickiewicza 30
|
Nr domu |
30
|
Miejscowość |
Kraków
|
Kod Pocztowy |
30-059
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
012 6173595
|
Fax |
(012) 6173595, 6173363
|
Internet |
www.dzp.agh.edu.pl
|
Regon |
00000157700000
|
E-mail |
zzp@uci.agh.edu.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
60
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000.00 PLN (słownie: pięć tysięcy 00/100 PLN)
Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2015-07-30 do godz. 09:00.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
pieniądzu:
przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
nr IBAN: PL 96 1240 4722 1111 0000 4858 2922
nr SWIFT: PKO PP LPW
Zamawiający przypomina, że za skuteczne wniesione wadium uznaje się zaksięgowane kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego.
poręczeniach bankowych, lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
gwarancjach bankowych;
gwarancjach ubezpieczeniowych
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonał 2 (dwie) realizacje, każda polegająca na dostawie i wdrożeniu systemu informatycznego do zarządzania bezpieczeństwem budynków, każda na kwotę minimum 170 000,00 zł. brutto, z podaniem przedmiotu, kwoty, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.
Dostawa wskazana przez Wykonawcę może obejmować wykonanie nowego systemu informatycznego do zarządzania bezpieczeństwem budynków lub rozbudowę już istniejącego systemu.
Spełnienie powyższego warunku będzie możliwe również w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że zamówienie opisane powyżej zostało przez niego zrealizowane należycie w ramach większego (obejmującego szerszy zakres) zamówienia.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu i dowodów metodą spełnia/nie spełnia
|
Potencjał |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
|
Zdolne |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu Stron i zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.
3. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie:
a. wysokości wynagrodzenia w przypadku:
ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia
zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy,
b. jakości lub innych parametrów urządzeń zaoferowanych w ofercie, przy czym zmiana taka może być spowodowana:
niedostępnością na rynku urządzeń wskazanych w ofercie wynikającą z zaprzestania produkcji lub wycofaniem z rynku tych urządzeń;
pojawieniem się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy,
pojawianiem się na rynku nowszej wersja oprogramowania w stosunku do wskazanej w ofercie Sprzedawcy
zmianą sposobu licencjonowania danego oprogramowania. W takim przypadku Kupujący dopuszcza zmianę tego oprogramowania na inne spełniające warunki opisane w SIWZ;
pojawieniem się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w ofercie,
pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej.
c. zmiany stawki podatku VAT w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy,
d. powierzenie określonego zakresu podwykonawcy lub zmiany zakresu części prac powierzonych podwykonawcy w przypadku gdy:
wprowadzenie nowego podwykonawcy zapewni lepszą realizację danej części zamówienia,
e. terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana:
epidemią stwierdzona przez uprawnione do tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym,
warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi wykonanie dostawy
trudnościami w nabyciu materiałów i urządzeń wynikającymi z długotrwałego spadku podaży tych towarów lub innych przyczyn niezależnych od oby stron umowy,
następstwem okoliczności leżących po stronie Kupującego lub przeszkodami dającymi się przypisać Kupującemu,
następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
nieotrzymaniem zamówienia potwierdzonego przez MNSiW w terminie 40 dni od daty zawarcia umowy
4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
85
|
Kryt 2 |
Termin gwarancji
|
Kryt 2p |
15
|
Adres strony internetowej siwz |
www.dzp.agh.edu.pl
|
Adres uzyskania siwz |
siedziba zamawiającego, pok. 117, C-2
|
Data składania wniosków |
30/07/2015
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
siedziba zamawiającego, pok. 117, C-2
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
|
Inne dokumenty |
Formularz oferty - dostawy
Szczegółowa kalkulacja cenowa
Szczegółowa specyfikacja techniczna
Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólni), o ile ofertę składa pełnomocnik.
|