Umeblowanie pomieszczeń w budynku S

Data publikacji 2015-07-22
Data zakończenia 2015-07-31 10:00:00
Instytucja Kancelaria Sejmu RP
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble,
  • Krzesła,
  • Różne siedziska i krzesła,
  • Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki,
  • Meble biurowe,
  • Systemy aktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 185680 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 391300002, 391321007, 391120000, 391131008, 391200009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia meblowego do pomieszczeń w budynku S Kancelarii Sejmu, która obejmuje miedzy innymi : meble biurowe (biurka, regały, szafki, stół), fotele i krzesła oraz meble gabinetowe (biurko, kontener)

Opis

1) biurka narożne - 13 szt.;
2) biurka - 2 szt.;
3) kontener bez uchwytowy - 15 szt.;
4) regał ubraniowy - 5 szt.;
5) regał ubraniowy - aktowy - 1 szt.;
6) regał aktowy - 5 szt.;
7) regał aktowy przeszklony - 5 szt.;
8) szafka niska pod drukarkę - 6 szt.;
9) stół konferencyjny okrągły - 1 szt1) fotel konferencyjny - 6 szt.
2) fotel obrotowy ze skóry licowej - 1 szt.;
3) fotel obrotowy - 17 szt.;
4) fotel konferencyjny - 4 sztKrzesła konferencyjne w ilości 150 szt1) meble do gabinetu: biurko z kontenerem - 1 szt., stół - 1 szt., komoda - 1 szt.; szafa wnękowa aktowo - ubraniowa - 1 szt.,
2) meble do sekretariatu: biurko - 2 szt., kontener mobilny podbiurkowy - 2 szt., szafa ubraniowa - 1 szt., szafa aktowa - 2 szt., szafa aktowa - 1 szt1) fotele z siedziskiem - 6 szt.;
2) sofa na płozach - 1 szt.;
3) stolik okrągły z podstawą - 1 szt

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Kancelaria Sejmu RP
Ulica ul. Wiejska 4/6/8
Nr domu 4/6/8
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-902
Województwo mazowieckie
Tel 022 6942098
Fax 022 6942098
Internet www.sejm.gov.pl
Regon 00110334000000
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Kancelaria Sejmu
Rodzaj zam inny Kancelaria Sejmu
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 5
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 49
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1) oświadczenie o posiadaniu: certyfikatów, świadectw, atestów, instrukcji obsługi (jeżeli wymagane) opisanych w opisie przedmiotu zamówienia - (na Formularzu oferty) do oferty. Zgodnie z ustawą z 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 138, poz. 935, z późn. zm.), certyfikaty mają być wystawione przez niezależną jednostkę uprawnioną do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Jako jednostkę niezależną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację krajowego ośrodka certyfikującego - w przypadku Polski jest to Polskie Centrum Akredytacji (PCA), w przypadku certyfikatów wystawionych przez kraj zrzeszony w Unii Europejskiej, jako jednostkę niezależną uznaje się każdą jednostkę badawczą i certyfikującą posiadającą akredytację odpowiednika PCA w tym kraju. Dokumenty te mają być opisane w sposób nie budzący wątpliwości do jakich mebli są dedykowane (nazwa widniejąca na certyfikacie musi być nazwą mebla lub systemu mebli); 2) karty produktu lub inne dokumenty zawierające informacje indywidualizujące zaoferowany mebel, a w szczególności określające jego parametry techniczne - dotyczy wszystkich części
Inne dokumenty 1) pełnomocnictwa w przypadku podpisywania oferty przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów, 2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - informacje o ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom
Kod trybu zamówienia PN
Adres strony internetowej siwz www.sejm.gov.pl/zamowienia
Adres uzyskania siwz W sekretariacie Biura ds. Inwestycji i Zamówień Kancelarii Sejmu w Warszawie, ul. Piękna 3a
Data składania wniosków 31/07/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce W Wydziale Podawczym Kancelarii Sejmu, Al. Na Skarpie 16, 00-488 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Kod kryterium B
Kryt 1p 85
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 15
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)