Zagospodarowanie terenu wokół jeziora Winiary w Gnieźnie - budowa oświetlenia terenu wokół jeziora Winiary w Gnieźnie

Data publikacji 2015-07-23
Data zakończenia 2015-08-07 09:00:00
Instytucja Gmina Miasto Gniezno
Miejscowość Gniezno
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Reflektory punktowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 109709 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 452314009, 315272008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Zakres przedmiotu zamówienia:
1) Dostawa i montaż szafki pomiarowo - rozdzielczej SO -311 - 1 komplet
2) Ze słupa elektroenergetycznego Nr VI/4 zlokalizowanego w Gnieźnie , ul. Spokojna (na działce nr 20/22 ark. nr 9) należy sprowadzić do szafki pomiarowo - rozdzielczej SO 311 linię kablową zasilającą.
3) Z szafki pomiarowo - rozdzielczej wyprowadzić:
- linię kablową nn 0,4 kV zasilającą oświetlenie - OBWÓD nr I - kabel typu YAKY 4 x 25 mm2 o długości około 1.250,0 m
- linię kablową nn 0,4 kV zasilającą oświetlenie - OBWÓD nr II - kabel typu YAKY 4 x 35 mm2 o długości około 1.938,0 m
4) Dostawa i montaż słupów oświetleniowych typu Auriga P - 4,5 m - sztuk 73 - stalowych, ocynkowanych, malowanych proszkowo wraz z fundamentami prefabrykowanymi.
5). Dostawa i montaż opraw oświetleniowych parkowych typu Pilzeo o mocy 30 W, o odporności na uderzenia mechaniczne - IK08, i szczelności komory elektrycznej i optycznej - IP66.
Oprawy winny być wyposażone w układ zasilający umożliwiający sterowanie sygnałem1 - 10 V ( 5-cio stopniowa redukcja mocy).
Uwaga: Z realizacji niniejszego zamówienia publicznego należy wyłączyć roboty ujęte w dokumentacji projektowo-kosztorysowej, dotyczące oświetlenia ulicy Łazienki w Gnieźnie - linia kablowa nn 0,4 kV zasilająca oświetlenie - OBWÓD III wraz z wyposażeniem (dział nr 4 przedmiaru robót) oraz linię kablową zasilania pomostów (dział nr 5 przedmiaru robót).
3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera niniejsza siwz, dokumentacja projektowa, oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
3.3. Wykonawca przystępując do niniejszego zamówienia publicznego oświadcza, że szczegółowo zapoznał się z dokumentacją projektową oraz obiektem będącym przedmiotem zamówienia i nie wnosi żadnych uwag. Powyższe wykonawca oświadcza w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3.4. Wykonawca winien wskazać w formularzu ofertowym czy zamówienie będzie wykonywane samodzielnie czy przy pomocy podwykonawców - ze wskazaniem części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom (załącznik nr 1 do siwz).
3.5. W trakcie robót ziemnych prowadzony będzie nadzór archeologiczny na koszt inwestora.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasto Gniezno
Ulica ul. Lecha 6
Nr domu 6
Miejscowość Gniezno
Kod Pocztowy 62-200
Województwo wielkopolskie
Tel 61 4260400
Fax 061 4261687
Internet www.gniezno.eu
Regon 63125784500000
E-mail zamowienia@um.gniezno.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/11/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Wiedza Celem postawionego warunku jest zweryfikowanie, czy wykonawca wywiązywał się ze swoich dotychczasowych zobowiązań w sposób, który nie podważa poziomu jego kwalifikacji, kompetencji i rzetelności przy realizacji zleconych mu zadań. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał minimum 2 roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, tj. min. dwie roboty z zakresu budowy oświetlenia dróg/placów/skwerów/boisk wykonanego na słupach o wysokości min. 6m, posadowionych na fundamencie, o wartości minimum 10.000 zł brutto każda, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Fakt należytego wykonania przedstawionych robót budowlanych należy udokumentować stosownym dowodem, którym jest: - poświadczenie, - inny dokument - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, - w przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów należytego jej wykonania
Zdolne Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: min. 1 osobą, która ma uprawnienia budowlane kierownika budowy (w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych), min.2 osobami, które posiadają świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją i dozorem urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV. Wyżej wymienione osoby są niezbędne do realizacji zamówienia, zgodnie z Ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409), oraz Ustawą z dnia 10.04.1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2012 r. poz. 1059)
Sytuacja Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo - kredytowej, w której posiada rachunek, w wysokości min. 500.000,00 zł
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 3 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 wykaz robót budowlanych w zakresie wskazanym w pkt.III.3.2) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, wg załącznika nr 3 do siwz
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty formularz ofertowy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Okoliczności i warunki przeprowadzania zmian w umowie: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w drodze aneksu terminu lub sposobu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, a których Strony nie mogły przewidzieć w dacie zawarcia umowy przy zachowaniu należytej staranności 2. Zmiana terminu odbioru końcowego może być również spowodowana koniecznością udzielenia zamówień dodatkowych lub uzupełniających. 3. Warunkiem zmiany postanowień umownych jest rzetelne udokumentowanie konieczności jej przeprowadzenia w formie protokołu konieczności sporządzonego przez kierownika budowy, zaakceptowanego przez inspektora nadzoru oraz Zamawiającego. W przypadku zmiany kierownika budowy lub innych osób odpowiedzialnych za realizację zadania, dopuszczalna jest zmiana umowy polegająca na wpisaniu osoby pełniącej tę funkcję.
Kod kryterium B
Kryt 1p 99
Kryt 2 okres rękojmi
Kryt 2p 1
Adres strony internetowej siwz http://umgniezno.bip4.e-zeto.eu/
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Gnieźnie ul. Lecha 6 , pok. Nr 44/45, w godz. 8-15, (cena formularza 20,00 zł)
Data składania wniosków 07/08/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Urząd Miejski w Gnieźnie ul. Lecha 6 , Biuro Obsługi Interesanta
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)