1. Przedmiotem zamówienia opisanego w tytule jest :
Dostawa i montaż wyposażenia biurowego i mebli do Zatorskiego Centrum Aktywizacji Zawodowej (w tym Inkubatora przedsiębiorczości) w Zatorze.
Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
2. Zestawienie i opis wszystkich elementów dostawy zawiera załącznik nr 1A do SIWZ, zatytułowany Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
Wzór umowy stanowi załącznik nr 1B do SIWZ.
3. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne, typy, symbole, nazwy handlowe itp. mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia-szczegóły dotyczące rozwiązań równoważnych, oraz rozwiązań niedopuszczalnych jako równoważne, opisano w OPZ.
Szczegóły dotyczące kolorystyki, kształtu i innych cech technicznych i użytkowych dostarczanych elementów zamówienia, (a więc cech dopuszczonych jako rozwiązania równoważne), będą uzgadniane przez dostawcę z Zamawiającym, przed dostawą.
4. Rodzaj zamówienia-dostawy.
5. Wspólny słownik zamówień CPV:
39150000-8 Różne meble i wyposażenie
39110000-6 Siedziska, krzesła
30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe
39710000-2 El. Sprzęt gosp. Domowego
39831700-3 Autom. Dozownik mydła
39514400-2 Autom. zasobniki na ręczniki papierowe
6. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi, sanitarnymi itp. w myśl obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa.
7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu i zamontować wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i odpowiadające normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych.
8. Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek, transport, rozładunek, montaż i właściwe ustawienie dostarczonych wyrobów w pomieszczeniach wskazanych przez użytkownika ZCAZ pod adresem: 32-640 Zator, ul. J. Słowackiego 15, oraz wysprzątanie i doprowadzenie wszystkich pomieszczeń do stanu pierwotnego.
9. UWAGA ! Zamawiający nie ma jeszcze potwierdzenia środków finansowych na dofinansowanie zamówienia z Programu Szwajcarskiego. W związku z tym Zamawiający w zależności od rozwoju sytuacji :
a. rozstrzygnie przetarg i ogłosi jego wyniki, a następnie zawrze umowę z Wykonawcą, jeżeli w terminie związania ofertą uzyska potwierdzenie dofinansowania zadania,
b. rozstrzygnie przetarg i ogłosi jego wyniki, a następnie wystąpi do wykonawcy o przedłużenie terminu związania ofertą wraz z przedłużeniem okresu ważności wadium, zgodnie z art. 85 ustawy Pzp, a Wykonawca wyrazi na to zgodę, jeżeli w pierwotnym terminie związania ofertą dofinansowanie nie zostanie potwierdzone,
c. zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania, w przypadku nie uzyskania w przedłużonym terminie związania ofertą dofinansowania z Programu Szwajcarskiego lub unieważnienia postępowania zgodnie z art. 93 ustawy Pzp. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Burmistrz Zatora
|
Ulica |
Plac Marszałka Józefa Piłsuskiego 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Zator
|
Kod Pocztowy |
32-640
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
33 8412215
|
Fax |
33 84 10 206
|
Internet |
www.zator.pl
|
Regon |
00053107400000
|
E-mail |
gmina@zator.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
35
|
Wadium |
Każdy wykonawca biorący udział w przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 12.000,00 zł w jednej z form dopuszczalnych ustawą, przed terminem składania ofert (oryginał dokumentu złożony przed terminem składania ofert u Skarbnika Zatora, kopia dołączona do oferty). W przypadku wpłaty gotówkowej - wpływ środków przed terminem składania ofert na rachunek Zamawiającego nr :
60 8136 0000 0000 1544 2000 0170 Bank Spółdzielczy w Zatorze.
Gwarancja wadialna powinna wskazywać przesłanki utraty wadium, zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje wymagań.
|
Wiedza |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, udokumentują należyte wykonanie minimum jednej dostawy mebli i wyposażenia biurowego o minimalnej wartości 200,000,00 zł brutto.
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje wymagań.
|
Zdolne |
Zamawiający nie precyzuje wymagań.
|
Sytuacja |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają opłaconą w dacie złożenia oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń metodą spełnia / nie spełnia.
Nie spełnienie jakiegokolwiek z wyżej wymienionych wymagań (z zastrzeżeniem art. 26 ustawy) spowoduje wykluczenie z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wtedy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy, o których mowa wyżej ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym - załącznik nr 1;
2. Podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - zał. nr 2 do oferty.
3. Podpisane przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z art. 24 ust. 1, 2 i 2a Ustawy (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę) - zał. nr 3 do oferty.
4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - zgodnie z opisem warunku udziału w postępowaniu zawartym w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - zał. nr 4 do oferty.
5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę) - zał. nr 5 do oferty.
6. Kopia opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - zał. nr 6 do oferty.
UWAGA ! Z treści oferty (np. z treści polisy) musi wynikać, że na dzień składania ofert jest ona opłacona.
7. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informacja o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - zał. nr 7 do oferty.
8. Dowód wniesienia wadium - zał. nr 8 do oferty.
9. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty poniższe dokumenty i próbki, jako zał. nr 9 :
a/ opisy techniczne oferowanych wyrobów (karta katalogowa), zawierające zdjęcia/rysunki techniczne, parametry i wymiary, nazwę producenta, markę, typ itp. cechy identyfikujące jednoznacznie oferowany wyrób,
b/ katalogi oferowanych wyrobów na dowód, że są to produkty systemowe, produkowane seryjnie,
c/ próbki oferowanych tkanin tapicerskich o wymiarach min. 20x20 cm każda,
d/ próbki płyt melaminowanych o wymiarach min. 20x20 cm każda, o dowolnej grubości, z min. jedną, a max. trzema krawędziami wykończonymi zgodnie z opisem w OPZ.
Próbki należy oznaczyć nazwą Wykonawcy oraz opisem jakiej pozycji OPZ dotyczy.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień zawartej umowy, dotyczących terminu wykonania umowy, terminów płatności, asortymentu dostarczanych wyrobów, oraz innych postanowień umowy, w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego, a także dotyczących innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, aneksem do umowy.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.zator.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miejski w Zatorze 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1
|
Data składania wniosków |
05/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Urząd Miejski w Zatorze 32-640 Zator, Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, pok. 202
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach Szwajcarsko Polskiego Programu Współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej.
|
Czy unieważnienie |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, do wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt.7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|