Wykonanie, dostawa i montaż mebli w Domu Studenckim ATOL przy ul. Grochowej 17 w Krakowie

Data publikacji 2015-07-23
Data zakończenia 2015-07-31 09:00:00
Instytucja Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Meble,
  • Meble recepcyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 186642 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 391560000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż w Domu Studenckim ATOL przy ul. Grochowej 17 w Krakowie;
1. Szaf z drzwiami przesuwnymi - 71 szt. różnej szerokości wraz z demontażem, wywozem i utylizacją szaf istniejących.
2. Listew naściennych przy łóżkach - 170 szt. różnej długości wraz z przeniesieniem gniazd elektrycznych.
Szczegółowe wymagania zawarte są w Dokumentacji technicznej załącznik nr 7 do siwz.
DS. ATOL jest budynkiem czteropiętrowym bez windy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Ulica ul. Podchorążych 2
Nr domu 2
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 30-084
Województwo małopolskie
Tel 12 662 60 53
Fax 12 637 22 43
Internet www.up.krakow.pl
Regon 00000137600000
E-mail przetargi@poczta.up.krakow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 42
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Uprawnienie Zamawiający nie dokonuje opisu warunku
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował dwukrotnie usługę w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia - tzn. wykonał świadczenie obejmujące wykonanie mebli na wymiar wraz z montażem - każda na wartość co najmniej 100 000,00 zł. brutto. W przypadku usług wykonywanych (tj. rozpoczętych, a nie zakończonych) na poczet wymaganej wiedzy i doświadczenia będzie zaliczona wyłącznie jej zrealizowana część. Tylko wartość zrealizowanej części może być przez Wykonawcę wykazywana na poczet spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia.
Potencjał Zamawiający nie dokonuje opisu warunku
Zdolne Zamawiający nie dokonuje opisu warunku
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje opisu warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy dotyczącej: a) zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku gdy: ulegnie zmianie stawka podatku od towarów i usług, wówczas wynagrodzenie brutto określone w Umowie ulegnie odpowiedniej zmianie, w taki sposób, aby wynikające z Umowy wynagrodzenie netto pozostało niezmienione; b) wydłużenia terminu realizacji Umowy w przypadku: następstwa okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, mających wpływ na termin realizacji zamówienia.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.up.krakow.pl
Adres uzyskania siwz Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie, ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków, Biuro ds Zamówień Publicznych, pok. 102
Data składania wniosków 31/07/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Uniwersytet Pedagogiczny im. KEN w Krakowie, ul. Podchorążych 2, 30-084 Kraków, Biuro ds Zamówień Publicznych, pok. 102
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Informacje dodatkowe Istotne postanowienia umowy zawarte są w załączniku nr 2 do siwz. Zamawiający nie przewiduje zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)