ZAPROJEKTOWANIE I BUDOWA PLACÓW ZABAW PRZY PRZEDSZKOLU NR 2, W JÓZEFOWIE

Data publikacji 2015-07-23
Data zakończenia 2015-08-07 09:30:00
Instytucja Miasto Józefów
Miejscowość Józefów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty z gumy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 186948 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 713200007, 451127239, 375352009, 195100004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Tereny, na których mają powstać place zabaw, znajdują się:
1) przy przedszkolu nr 2 od strony ulicy Sosnowej (dz. nr ew.44 obr. 30);
2) przy przedszkolu nr 2 na skrzyżowaniu ulic Sosnowej i Parkowej w Józefowie
(dz. nr ew.44 obr. 30).
2. Powierzchnia działek przeznaczonych pod place zabaw:
1) działka położona przed budynkiem przedszkola od strony ul. Sosnowej - ok.460 m2 do wykorzystania pod urządzenia (uwzględniająca zadrzewienie działki oraz
istniejącą drewnianą altanę, zaprojektowana z podziałem na urządzenia dla dzieci
młodszych i oddzielnie dla dzieci starszych);
2) działka położona na skrzyżowaniu ulic Sosnowej i Parkowej - ok. 550 m2 do wykorzystania pod urządzenia (uwzględniająca zadrzewienie działki).
Termin wykonania zamówienia - 6 tygodni (42 dni), w tym 2 tygodnie od podpisania umowy na wykonanie dokumentacji, a następnie 4 tygodni na wykonanie całości zamówienia od uzyskania akceptacji zgłoszenia przez Starostę Otwockiego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Józefów
Ulica ul. Kardynała Wyszyńskiego 1
Nr domu 1
Miejscowość Józefów
Kod Pocztowy 05-420
Województwo mazowieckie
Tel 022 7790000
Fax 022 7895102
Internet www.jozefow.pl
Regon 01326872900000
E-mail m.fiedukowicz@jozefow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 42
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie umożliwiającą realizację zamówienia tj: wykonał co najmniej 3 zadań polegających na dostawie i montażu urządzeń placów zabaw wraz z ułożeniem wykładziny amortyzującej. Zamawiający dopuszcza, aby były to zadania realizowane zarówno jako dostawy w rozumieniu ustawy Pzp , jak i w ramach realizowanych robót budowlanych (kompleksowe budowa placów zabaw wraz z montażem urządzeń i wykładziny). Zamawiający wymaga, aby wartość zamontowanych urządzeń w każdym z zadań była nie niższa niż 50 000 złotych.
Zdolne Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wskaże do wykonania niniejszego zamówienia osobę, która w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonała co najmniej dwa projekty placów zabaw.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające i. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. aktualne certyfikaty zgodności z normą PN-EN 1176:2009 lub nowszą dla oferowanych urządzeń rekreacyjnych, potwierdzające spełnienie wymagań bezpieczeństwa. ii. Zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. aktualne certyfikaty zgodności z normą PN-EN 1177:2009 lub nowszą dla oferowanej nawierzchni, potwierdzający spełnienie wymagań bezpieczeństwa dot. upadku z urządzenia (w strefie upadkowej).
Inne dokumenty Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Wstępny projekt koncepcyjny placu zabaw z rozmieszczeniem urządzeń do ostatecznego uzgodnienia z Zamawiającym na etapie tworzenia projektu. Rysunki lub zdjęcia urządzeń przeznaczonych do zamontowania. Formularz wyceny, zawierający ceny poszczególnych urządzeń, wykładziny, ułożenia trawy oraz innych elementów i prac (sporządza Wykonawca).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności istotna zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzania nowych postanowień do umowy, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 3. 3. Dopuszczalny zakres zmian umowy: 1) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku leżącej po stronie Zamawiającego zwłoki związanej z wprowadzeniem Wykonawcy na budowę ; przedłużenie terminu obejmować będzie wyłącznie okres zwłoki, 2) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych; przedłużenie terminu obejmować będzie wyłącznie czas niezbędny do udzielenia zamówienia na roboty dodatkowe lub uzupełniające oraz czas niezbędny do wykonania tych robót; 3) zmiana terminu wykonania umowy spowodowana działaniem siły wyższej o charakterze nadzwyczajnym, przedłużenie terminu obejmować będzie wyłącznie czas występowania siły wyższej i usuwania bezpośrednich skutków jej działania. Możliwość zmiany lokalizacji urządzeń w stosunku do przedstawionego przez wykonawcę w ofercie
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Funkcjonalność
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz http://www.jozefow.bip.eur.pl/public/
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Józefowa, 05-420 Józefów, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, bud. A, Biuro Obsługi Klienta
Data składania wniosków 07/08/2015
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Urząd Miasta Józefowa, 05-420 Józefów, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, bud. A, Biuro Obsługi Klienta
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)