Zakup i dostawa Programu Microsoft IT Academy Advanced - licencja roczna; numer postępowania: ZP/D/MP/17/2015

Data publikacji 2015-07-23
Data zakończenia 2015-08-03 12:00:00
Instytucja Politechnika Warszawska
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania szkoleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 187258 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 489310003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa Programu Microsoft IT Academy Advanced - licencja roczna.
2. Zakres zamówienia jest przedłużenie uczestnictwa Ośrodka Kształcenia na Odległość - OKNO (Użytkownik) Politechniki Warszawskiej w programie Microsoft IT Academy Advanced (MS IT AA) na 1 rok. W ramach uczestnictwa w w/w programie, Użytkownik ma mieć świadczone następujące korzyści:
2.1. dostęp do oprogramowania i materiałów szkoleniowych, które umożliwiają zdobycie międzynarodowych certyfikatów, w tym:
2.1.1. subskrypcję typu DreamSpark Standard (w wersji bez nośników) z możliwości samodzielnego wystąpienia przez Zamawiającego do wsparcia MS IT AA o rozszerzenie do subskrypcji typu DreamSpark Premium (dawniej MSDNAA),
2.1.2. dostęp do szkoleń elektronicznych prowadzonych w formule eLearning,
2.1.3. możliwość ze skorzystania z przynajmniej 100 licencji Office 2010 lub przynajmniej 100 licencji Office 2013,
2.1.4. dostęp do elektronicznych szkoleń z zakresu Office w formule eLearning,
2.1.5. dostęp do bezpłatnych elektronicznych podręczników MOAC dla studentów,
2.1.6. roczną darmową subskrypcję MCT dla jednego wykładowcy oraz 25% zniżki na każdą następną subskrypcję w ramach MS IT AA,
2.1.7. możliwość skorzystania z promocyjnych cen za egzaminy MBS,
2.1.8. możliwość skorzystania z 50% zniżki na egzaminy certyfikujące dla studentów i wykładowców,
2.1.9. możliwość prowadzenia autoryzowanych kursów Microsoft dla studentów i pracowników,
2.1.10. możliwość stworzenia oficjalnego centrum certyfikacyjnego,
2.1.11. dostęp do biblioteki wiedzy technologicznej - TechNet,
2.1.12. dostęp do biblioteki E-Reference.
2.2. dostęp w ramach programu MS IT AA lub towarzyszących mu programów DreamSpark lub TechNet do oprogramowania umożliwiającego instalację systemów operacyjnych i programów użytkowych na pojedynczych stanowiskach, mini-klastrach lub klastrach obliczeniowych lub laboratoryjnych dla środowiska naukowo-akademickiego pozwalającego między innymi na:
2.2.1. zdalną interakcyjną pracę z posiadanymi przez Użytkownika aplikacjami graficznymi i tekstowymi, które pracują w graficznym środowisku operacyjnym MS Windows, o ile aplikacje te umożliwiają taki tryb pracy,
2.2.2. zdalną interakcyjną pracę z posiadanymi przez Użytkownika aplikacjami graficznymi i tekstowymi, które pracują w graficznym środowisku operacyjnym MS Windows, o ile aplikacje te umożliwiają taki tryb pracy,
2.2.3. zestawianie w salach szkoleniowych wirtualnych mini-klastrów na potrzeby wybranych użytkowników lub laboratorium dla grupy studentów lub naukowców korzystających z wybranych aplikacji.
2.3. Numer uczestnika (subscriber id) MS IT AA zostanie przekazany Wykonawcy na wypełnionym druku formatki MS IT Academy wraz z podpisaną umową.
3. Licencją zostaną objęci wszyscy wykładowcy oraz studenci Zamawiającego.
4. Oprogramowanie będzie zainstalowane na komputerach laboratoryjnych Zamawiającego oraz komputerach wykładowców i studentów zgodnie ze standardową umową licencyjną dostarczaną z w/w produktem.
5. Wykonawca oświadcza, że jest autoryzowanym przedstawicielem, który dysponuje autoryzacją upoważniająca go do pośrednictwa w dostawie produktu będącego przedmiotem umowy dla klientów mających siedzibę na tym obszarze Polski, na którym znajduje się siedziba Zamawiającego.
6. Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia jest wolny od wad prawnych osób trzecich, nie toczy się żadne postępowanie, którego przedmiotem jest przedmiot zamówienia, oraz że nie stanowi on przedmiotu zabezpieczenia.
7. Od Wykonawcy wymagany jest transport do Warszawy w wyznaczone miejsce oraz rozładunek. Baza dostawy: Ośrodek Kształcenia na Odległość OKNO Politechniki Warszawskiej Plac Politechniki 1, 00-661 Warszawa, tzn. wszystkie koszty i ryzyka ponosi Wykonawca.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Warszawska
Ulica Pl. Politechniki 1
Nr domu 1
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-661
Województwo mazowieckie
Tel 022 2346206, 2346630
Fax 022 2346217, 6286075
Internet www.pw.edu.pl
Regon 00000155400000
E-mail poreda@ca.pw.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 10
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale 6 SIWZ
Wiedza Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale 6 SIWZ
Potencjał Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale 6 SIWZ
Zdolne Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale 6 SIWZ
Sytuacja Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale 6 SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z przepisów prawa lub dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z pkt. 8.2., 8.3. Rozdziału 11. 2. Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 ustawy. Wspólnicy spółki cywilnej wraz z ofertą zamiast pełnomocnictwa mogą złożyć umowę spółki cywilnej. 3. Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty 4. Zobowiązanie innych podmiotów na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy (zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia) - jeżeli dotyczy; sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty. 5. W przypadku złożenia dokumentu lub oświadczenia, w którym wskazano kwoty w innej walucie niż złoty polski [PLN] - z wyłączeniem ceny, wadium wnoszonego w pieniądzu - Zamawiający dokona ich przeliczenia na PLN wg średniego kursu NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikował średnich kursów walut, zostanie przyjęty pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP. INFORMACJA UZUPEŁNIAJĄCA: Jeżeli miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Postanowienia o terminach wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio, jak w przypadku tych dokumentów.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zmiana zawartej umowy: 1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności będące przyczyną proponowanych zmian. 2. Zmiana umowy, o której mowa wyżej, może nastąpić wyłącznie w przypadkach: 2.1. ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców co najmniej takich samych właściwości, kwalifikacji (dotyczy przypadku w którym Wykonawca posługuje się potencjałem podwykonawców)); 2.2. zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji danej części zamówienia oraz właściwości, w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, a dotyczącym braku podstaw do wykluczenia z postępowania; 2.3. konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy 2.4. Umowa zawarta na okres dłuższy niż 12 miesięcy zawiera postanowienia o zasadach wprowadzenia odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadkach zmiany; a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, - jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, zainteresowana strona składa drugiej stronie wniosek o zmianę wskazując jedną z okoliczności wskazanych powyżej wraz z uzasadnieniem prawnym oraz ze wskazaniem zmiany wynagrodzenia; 2.5. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; 2.6. wystąpienia siły wyższej. 3. Siła wyższa jest to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań. Siła wyższa obejmuje w szczególności, następujące zdarzenia: 3.1. wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych, 3.2. terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa, 3.3. skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywna, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę, 3.4. klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi, 3.5. bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców, 3.6. inne wydarzenia losowe
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności faktury VAT
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
Adres uzyskania siwz Gmach Biurowy Politechniki Warszawskiej ul. Noakowskiego 18/20, 00-668 Warszawa klatka A, piętro II, pomieszczenie 204
Data składania wniosków 03/08/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Gmach Biurowy Politechniki Warszawskiej ul. Noakowskiego 18/20, 00-668 Warszawa klatka A, piętro II, pomieszczenie 204
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)