1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa Programu Microsoft IT Academy Advanced - licencja roczna.
2. Zakres zamówienia jest przedłużenie uczestnictwa Ośrodka Kształcenia na Odległość - OKNO (Użytkownik) Politechniki Warszawskiej w programie Microsoft IT Academy Advanced (MS IT AA) na 1 rok. W ramach uczestnictwa w w/w programie, Użytkownik ma mieć świadczone następujące korzyści:
2.1. dostęp do oprogramowania i materiałów szkoleniowych, które umożliwiają zdobycie międzynarodowych certyfikatów, w tym:
2.1.1. subskrypcję typu DreamSpark Standard (w wersji bez nośników) z możliwości samodzielnego wystąpienia przez Zamawiającego do wsparcia MS IT AA o rozszerzenie do subskrypcji typu DreamSpark Premium (dawniej MSDNAA),
2.1.2. dostęp do szkoleń elektronicznych prowadzonych w formule eLearning,
2.1.3. możliwość ze skorzystania z przynajmniej 100 licencji Office 2010 lub przynajmniej 100 licencji Office 2013,
2.1.4. dostęp do elektronicznych szkoleń z zakresu Office w formule eLearning,
2.1.5. dostęp do bezpłatnych elektronicznych podręczników MOAC dla studentów,
2.1.6. roczną darmową subskrypcję MCT dla jednego wykładowcy oraz 25% zniżki na każdą następną subskrypcję w ramach MS IT AA,
2.1.7. możliwość skorzystania z promocyjnych cen za egzaminy MBS,
2.1.8. możliwość skorzystania z 50% zniżki na egzaminy certyfikujące dla studentów i wykładowców,
2.1.9. możliwość prowadzenia autoryzowanych kursów Microsoft dla studentów i pracowników,
2.1.10. możliwość stworzenia oficjalnego centrum certyfikacyjnego,
2.1.11. dostęp do biblioteki wiedzy technologicznej - TechNet,
2.1.12. dostęp do biblioteki E-Reference.
2.2. dostęp w ramach programu MS IT AA lub towarzyszących mu programów DreamSpark lub TechNet do oprogramowania umożliwiającego instalację systemów operacyjnych i programów użytkowych na pojedynczych stanowiskach, mini-klastrach lub klastrach obliczeniowych lub laboratoryjnych dla środowiska naukowo-akademickiego pozwalającego między innymi na:
2.2.1. zdalną interakcyjną pracę z posiadanymi przez Użytkownika aplikacjami graficznymi i tekstowymi, które pracują w graficznym środowisku operacyjnym MS Windows, o ile aplikacje te umożliwiają taki tryb pracy,
2.2.2. zdalną interakcyjną pracę z posiadanymi przez Użytkownika aplikacjami graficznymi i tekstowymi, które pracują w graficznym środowisku operacyjnym MS Windows, o ile aplikacje te umożliwiają taki tryb pracy,
2.2.3. zestawianie w salach szkoleniowych wirtualnych mini-klastrów na potrzeby wybranych użytkowników lub laboratorium dla grupy studentów lub naukowców korzystających z wybranych aplikacji.
2.3. Numer uczestnika (subscriber id) MS IT AA zostanie przekazany Wykonawcy na wypełnionym druku formatki MS IT Academy wraz z podpisaną umową.
3. Licencją zostaną objęci wszyscy wykładowcy oraz studenci Zamawiającego.
4. Oprogramowanie będzie zainstalowane na komputerach laboratoryjnych Zamawiającego oraz komputerach wykładowców i studentów zgodnie ze standardową umową licencyjną dostarczaną z w/w produktem.
5. Wykonawca oświadcza, że jest autoryzowanym przedstawicielem, który dysponuje autoryzacją upoważniająca go do pośrednictwa w dostawie produktu będącego przedmiotem umowy dla klientów mających siedzibę na tym obszarze Polski, na którym znajduje się siedziba Zamawiającego.
6. Wykonawca oświadcza, że przedmiot zamówienia jest wolny od wad prawnych osób trzecich, nie toczy się żadne postępowanie, którego przedmiotem jest przedmiot zamówienia, oraz że nie stanowi on przedmiotu zabezpieczenia.
7. Od Wykonawcy wymagany jest transport do Warszawy w wyznaczone miejsce oraz rozładunek. Baza dostawy: Ośrodek Kształcenia na Odległość OKNO Politechniki Warszawskiej Plac Politechniki 1, 00-661 Warszawa, tzn. wszystkie koszty i ryzyka ponosi Wykonawca. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Politechnika Warszawska
|
Ulica |
Pl. Politechniki 1
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-661
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 2346206, 2346630
|
Fax |
022 2346217, 6286075
|
Internet |
www.pw.edu.pl
|
Regon |
00000155400000
|
E-mail |
poreda@ca.pw.edu.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
10
|
Wadium |
Nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale 6 SIWZ
|
Wiedza |
Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale 6 SIWZ
|
Potencjał |
Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale 6 SIWZ
|
Zdolne |
Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale 6 SIWZ
|
Sytuacja |
Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawców oświadczeń i dokumentów opisanych w rozdziale 6 SIWZ
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z przepisów prawa lub dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z pkt. 8.2., 8.3. Rozdziału 11.
2. Wspólników spółki cywilnej obowiązują przepisy dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 23 ustawy. Wspólnicy spółki cywilnej wraz z ofertą zamiast pełnomocnictwa mogą złożyć umowę spółki cywilnej.
3. Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty
4. Zobowiązanie innych podmiotów na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy (zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia) - jeżeli dotyczy; sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do formularza oferty.
5. W przypadku złożenia dokumentu lub oświadczenia, w którym wskazano kwoty w innej walucie niż złoty polski [PLN] - z wyłączeniem ceny, wadium wnoszonego w pieniądzu - Zamawiający dokona ich przeliczenia na PLN wg średniego kursu NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu NBP nie opublikował średnich kursów walut, zostanie przyjęty pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP. INFORMACJA UZUPEŁNIAJĄCA:
Jeżeli miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Postanowienia o terminach wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio, jak w przypadku tych dokumentów.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiana zawartej umowy:
1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności będące przyczyną proponowanych zmian.
2. Zmiana umowy, o której mowa wyżej, może nastąpić wyłącznie w przypadkach:
2.1. ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców co najmniej takich samych właściwości, kwalifikacji (dotyczy przypadku w którym Wykonawca posługuje się potencjałem podwykonawców));
2.2. zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji danej części zamówienia oraz właściwości, w zakresie wymaganym dla Wykonawcy, a dotyczącym braku podstaw do wykluczenia z postępowania;
2.3. konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy
2.4. Umowa zawarta na okres dłuższy niż 12 miesięcy zawiera postanowienia o zasadach wprowadzenia odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadkach zmiany;
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- jeśli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, zainteresowana strona składa drugiej stronie wniosek o zmianę wskazując jedną z okoliczności wskazanych powyżej wraz z uzasadnieniem prawnym oraz ze wskazaniem zmiany wynagrodzenia;
2.5. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy;
2.6. wystąpienia siły wyższej.
3. Siła wyższa jest to zdarzenie, którego strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec, ani nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań. Siła wyższa obejmuje w szczególności, następujące zdarzenia:
3.1. wojna, działania wojenne, działania wrogów zewnętrznych,
3.2. terroryzm, rewolucja, przewrót wojskowy lub cywilny, wojna domowa,
3.3. skutki zastosowania amunicji wojskowej, materiałów wybuchowych, skażenie radioaktywna, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez Wykonawcę,
3.4. klęski żywiołowe, jak huragany, powodzie, trzęsienie ziemi,
3.5. bunty, niepokoje, strajki, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawców,
3.6. inne wydarzenia losowe
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Termin płatności faktury VAT
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
|
Adres uzyskania siwz |
Gmach Biurowy Politechniki Warszawskiej ul. Noakowskiego 18/20, 00-668 Warszawa klatka A, piętro II, pomieszczenie 204
|
Data składania wniosków |
03/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Gmach Biurowy Politechniki Warszawskiej ul. Noakowskiego 18/20, 00-668 Warszawa klatka A, piętro II, pomieszczenie 204
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|