Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania publicznie dostępnego przez Internet katalogu zbiorów Biblioteki Głównej PG i bibliotek Trójmiejskiego Zespołu Bibliotecznego (TZB) oraz na nabycie subskrypcji na kompleksową usługę serwisowania w celu utrzymania ciągłości pracy systemu bibliotecznego i dostarczania nowych wersji licencjonowanego oprogramowania VTLS

Data publikacji 2015-07-23
Data zakończenia 2015-08-04 10:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania bibliotecznego,
  • Usługi pomocy komputerowej i podobne,
  • Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 187340 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722532005, 722670004, 481600007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następujących wyodrębnionych częściach: Część A: dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania umożliwiającego udostępnienie przez Internet katalogu zbiorów Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej i bibliotek Trójmiejskiego Zespołu Bibliotecznego (TZB). Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia: 1) Dostawa oprogramowania, współpracującego z bibliotecznym Systemem VTLS Virtua, umożliwiającego udostępnienie przez Internet katalogu zbiorów Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej i bibliotek Trójmiejskiego Zespołu Bibliotecznego. Zakres zamówienia: a) Oprogramowanie musi umożliwiać udostępnianie katalogu bibliotek w Internecie w postaci serwisu WWW, b) Oprogramowanie musi współpracować z bibliotecznym systemem VTLS Virtua, c) Publicznie dostępne funkcje muszą obejmować wyszukiwanie informacji w katalogu typu: proste-wg indeksów, wg słów kluczowych, wg słów w opisach, zaawansowane z zastosowaniem zdefiniowanych filtrów, d) Oprogramowanie musi zapewnić prezentację plików graficznych dołączonych do opisów bibliograficznych, e) Oprogramowanie musi zawierać funkcje definiowania zawartości i formatu prezentacji danych, odrębne dla każdego rodzaju dokumentu, f) Każda z bibliotek konsorcjum TZB musi mieć możliwość prezentacji własnego katalogu, bez ingerencji programistycznej, g) Oprogramowanie musi udostępniać czytelnikom co najmniej następujące funkcje: - składanie i usuwanie zamówień, prolongatę już wypożyczonych pozycji, rezerwację dokumentów, - tworzenie zestawień bibliotecznych z procesu wyszukiwania, możliwość ich wydruku i przesłania drogą elektroniczną, - informacje o stanie konta czytelniczego, w tym: zamówienia, wypożyczenia, kary i opłaty, historię wypożyczeń, - samodzielne zapisy czytelników, edycję danych w profilu czytelnika, zmiana hasła. 2) Wdrożenie oprogramowania umożliwiającego udostępnienie przez Internet katalogu zbiorów bibliotek dla bazy Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej i bazy Trójmiejskiego Zespołu Bibliotecznego (TZB). Zakres zamówienia: a) Wdrożenie oprogramowania z pkt. 1 dla bazy Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej na serwerze w Politechnice Gdańskiej, b) Wdrożenie oprogramowania z pkt. 1 dla bazy TZB współużytkowanej przez sześć bibliotek skupionych w konsorcjum Trójmiejskiego Zespołu Bibliotecznego na serwerze w Politechnice Gdańskiej, c) Dostarczenie zamawiającemu pakietu instalacyjnego oprogramowania, dokumentacji instalacyjnej i konfiguracyjnej. d) Zamawiający nie może być obciążony kosztami usług usuwania wad powstałych podczas wdrażania oprogramowania przez wykonawcę, jeżeli powodem były: - błędy w licencjonowanym oprogramowaniu, - błędy wdrożenia. Część B: nabycie subskrypcji na kompleksową usługę serwisowania w celu utrzymania ciągłości pracy systemu bibliotecznego i dostarczania nowych wersji licencjonowanego oprogramowania VTLS dla baz Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej i Trójmiejskiego Zespołu Bibliotecznego wraz z instrukcjami instalacyjnymi oraz dokumentacją dotyczącą nowych wersji oprogramowania VTLS. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Subskrypcja serwisowania, utrzymania i dostarczania nowych wersji oprogramowania musi dotyczyć Licencjonowanego Oprogramowania VTLS na okres 12 miesięcy. Pod pojęciem Licencjonowanego Oprogramowania VTLS zamawiający rozumie: 1. Virtua Base System - Level 4 (2 szt.) 2. Virtua Precision Searching (2 szt.) 3. Virtua Cataloging and Authority Control (2 szt.) 4. Virtua Infostation-www-based reports, notices and statistics utility (2 szt.) 5. Virtua System Profiler (2 szt.) 6. Virtua Circulation and Status Monitoring (2 szt.) 7. Virtua Serials Control (2 szt.) 8. Virtua Acquisitions subsystem (1 szt.) 9. Virtua Client licenses (60 szt.) 10. VTLS-Chamo OPAC Software (2 szt.) 11. NCIP / SIP Interface for 3M (1 szt.) Aktualna wersja oprogramowania systemu Virtua: - Serwer: 2013.2.5 (33160)-183 - Virtua Client: 2013.2.5 (21998)-183 - System operacyjny Red Hat Enterprise Linux Server release 6.5, Oracle 11.x-wersja 64 bitowa. Wykonawca zapewni następujące usługi serwisowania, utrzymania i dostarczania nowych wersji Licencjonowanego Oprogramowania VTLS: 1. Konsultacje oraz standardowa pomoc serwisowa a) Serwis techniczny w zakresie oprogramowania musi służyć zamawiającemu pomocą oraz doradztwem, w godzinach od 8.00 do 20.00 według środkowoeuropejskiej strefy czasowej, od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem urzędowych dni wolnych od pracy. b) Serwis techniczny w zakresie oprogramowania musi zapewnić usługi konsultacyjne w celu odpowiedzi na pytania oraz pomocy zamawiającemu w rozwiązywaniu problemów związanych z użytkowaniem i działaniem licencjonowanego oprogramowania. c) Usługi konsultacyjne oraz pomoc serwisowa powinny być realizowane w formie poczty elektronicznej, kontaktu telefonicznego, internetowego dostępu do systemu komputerowego i oprogramowania w celu umożliwienia serwisowi technicznemu zdiagnozowania oprogramowania i rozwiązania problemów. 2. Natychmiastowa pomoc a) Serwis techniczny w zakresie oprogramowania musi służyć całodobowym serwisem przez siedem dni w tygodniu w sytuacjach awaryjnych dotyczących Licencjonowanego Oprogramowania. Awaria określana jest jako całkowita niesprawność systemu bibliotecznego. b) Zamawiający nie może być obciążony kosztami usług usunięcia awarii przez wykonawcę, jeżeli awaria była spowodowana wadami wykrytymi w Licencjonowanym Oprogramowaniu. 3. Błędy oprogramowania oraz ich naprawa Wykonawca musi nieodpłatnie usunąć błędy w licencjonowanym oprogramowaniu, natychmiast po ich zgłoszeniu przez zamawiającego. 4. Dostarczanie nowych wersji licencjonowanego oprogramowania wraz z dokumentacją a) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamawiającemu wszystkie nowe wersje licencjonowanego oprogramowania, instrukcje instalacyjne i konfiguracyjne oraz dokumentację z nim związaną, z chwilą ich udostępnienia. b) Wykonawca zobowiązuje się do okresowego monitorowania działania systemu oraz, jeśli zajdzie taka potrzeba, informowania zamawiającego o konieczności powzięcia przez niego szczególnych środków mających na celu utrzymanie lub usprawnienie działania Systemu

Opis

Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia: 1) Dostawa oprogramowania, współpracującego z bibliotecznym Systemem VTLS Virtua, umożliwiającego udostępnienie przez Internet katalogu zbiorów Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej i bibliotek Trójmiejskiego Zespołu Bibliotecznego. Zakres zamówienia: a) Oprogramowanie musi umożliwiać udostępnianie katalogu bibliotek w Internecie w postaci serwisu WWW, b) Oprogramowanie musi współpracować z bibliotecznym systemem VTLS Virtua, c) Publicznie dostępne funkcje muszą obejmować wyszukiwanie informacji w katalogu typu: proste-wg indeksów, wg słów kluczowych, wg słów w opisach, zaawansowane z zastosowaniem zdefiniowanych filtrów, d) Oprogramowanie musi zapewnić prezentację plików graficznych dołączonych do opisów bibliograficznych, e) Oprogramowanie musi zawierać funkcje definiowania zawartości i formatu prezentacji danych, odrębne dla każdego rodzaju dokumentu, f) Każda z bibliotek konsorcjum TZB musi mieć możliwość prezentacji własnego katalogu, bez ingerencji programistycznej, g) Oprogramowanie musi udostępniać czytelnikom co najmniej następujące funkcje: - składanie i usuwanie zamówień, prolongatę już wypożyczonych pozycji, rezerwację dokumentów, - tworzenie zestawień bibliotecznych z procesu wyszukiwania, możliwość ich wydruku i przesłania drogą elektroniczną, - informacje o stanie konta czytelniczego, w tym: zamówienia, wypożyczenia, kary i opłaty, historię wypożyczeń, - samodzielne zapisy czytelników, edycję danych w profilu czytelnika, zmiana hasła. 2) Wdrożenie oprogramowania umożliwiającego udostępnienie przez Internet katalogu zbiorów bibliotek dla bazy Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej i bazy Trójmiejskiego Zespołu Bibliotecznego (TZB). Zakres zamówienia: a) Wdrożenie oprogramowania z pkt. 1 dla bazy Biblioteki Głównej Politechniki Gdańskiej na serwerze w Politechnice Gdańskiej, b) Wdrożenie oprogramowania z pkt. 1 dla bazy TZB współużytkowanej przez sześć bibliotek skupionych w konsorcjum Trójmiejskiego Zespołu Bibliotecznego na serwerze w Politechnice Gdańskiej, c) Dostarczenie zamawiającemu pakietu instalacyjnego oprogramowania, dokumentacji instalacyjnej i konfiguracyjnej. d) Zamawiający nie może być obciążony kosztami usług usuwania wad powstałych podczas wdrażania oprogramowania przez wykonawcę, jeżeli powodem były: - błędy w licencjonowanym oprogramowaniu, - błędy wdrożeniaOkreślenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Subskrypcja serwisowania, utrzymania i dostarczania nowych wersji oprogramowania musi dotyczyć Licencjonowanego Oprogramowania VTLS na okres 12 miesięcy. Pod pojęciem Licencjonowanego Oprogramowania VTLS zamawiający rozumie: 1. Virtua Base System - Level 4 (2 szt.) 2. Virtua Precision Searching (2 szt.) 3. Virtua Cataloging and Authority Control (2 szt.) 4. Virtua Infostation-www-based reports, notices and statistics utility (2 szt.) 5. Virtua System Profiler (2 szt.) 6. Virtua Circulation and Status Monitoring (2 szt.) 7. Virtua Serials Control (2 szt.) 8. Virtua Acquisitions subsystem (1 szt.) 9. Virtua Client licenses (60 szt.) 10. VTLS-Chamo OPAC Software (2 szt.) 11. NCIP / SIP Interface for 3M (1 szt.) Aktualna wersja oprogramowania systemu Virtua: - Serwer: 2013.2.5 (33160)-183 - Virtua Client: 2013.2.5 (21998)-183 - System operacyjny Red Hat Enterprise Linux Server release 6.5, Oracle 11.x-wersja 64 bitowa. Wykonawca zapewni następujące usługi serwisowania, utrzymania i dostarczania nowych wersji Licencjonowanego Oprogramowania VTLS: 1. Konsultacje oraz standardowa pomoc serwisowa a) Serwis techniczny w zakresie oprogramowania musi służyć zamawiającemu pomocą oraz doradztwem, w godzinach od 8.00 do 20.00 według środkowoeuropejskiej strefy czasowej, od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem urzędowych dni wolnych od pracy. b) Serwis techniczny w zakresie oprogramowania musi zapewnić usługi konsultacyjne w celu odpowiedzi na pytania oraz pomocy zamawiającemu w rozwiązywaniu problemów związanych z użytkowaniem i działaniem licencjonowanego oprogramowania. c) Usługi konsultacyjne oraz pomoc serwisowa powinny być realizowane w formie poczty elektronicznej, kontaktu telefonicznego, internetowego dostępu do systemu komputerowego i oprogramowania w celu umożliwienia serwisowi technicznemu zdiagnozowania oprogramowania i rozwiązania problemów. 2. Natychmiastowa pomoc a) Serwis techniczny w zakresie oprogramowania musi służyć całodobowym serwisem przez siedem dni w tygodniu w sytuacjach awaryjnych dotyczących Licencjonowanego Oprogramowania. Awaria określana jest jako całkowita niesprawność systemu bibliotecznego. b) Zamawiający nie może być obciążony kosztami usług usunięcia awarii przez wykonawcę, jeżeli awaria była spowodowana wadami wykrytymi w Licencjonowanym Oprogramowaniu. 3. Błędy oprogramowania oraz ich naprawa Wykonawca musi nieodpłatnie usunąć błędy w licencjonowanym oprogramowaniu, natychmiast po ich zgłoszeniu przez zamawiającego. 4. Dostarczanie nowych wersji licencjonowanego oprogramowania wraz z dokumentacją a) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamawiającemu wszystkie nowe wersje licencjonowanego oprogramowania, instrukcje instalacyjne i konfiguracyjne oraz dokumentację z nim związaną, z chwilą ich udostępnienia. b) Wykonawca zobowiązuje się do okresowego monitorowania działania systemu oraz, jeśli zajdzie taka potrzeba, informowania zamawiającego o konieczności powzięcia przez niego szczególnych środków mających na celu utrzymanie lub usprawnienie działania Systemu

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Gdańska
Ulica ul. Narutowicza 11/12
Nr domu 11/12
Miejscowość Gdańsk
Kod Pocztowy 80-233
Województwo pomorskie
Tel 58 3472400
Fax 58 3472913
Internet www.pg.edu.pl
Regon 00000162000000
E-mail dzp@pg.gda.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Do prowadzenia działalności w zakresie niniejszego przedmiotu zamówienia nie jest wymagane posiadanie specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ)
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dla części A: Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień Umowy w następujących przypadkach: a) terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej (np. klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia), których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą stron. W tej okoliczności strony ustalają nowe terminy umowne z tym, że wielkość zmian musi być powiązana z przyczyną, jaka ją spowodowała, b) terminu zakończenia realizacji przedmiotu w przypadku wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego. Dla części B: Za wypadki siły wyższej, które uwalniają strony od wypełnienia zobowiązań umownych na czas trwania siły wyższej, uznaje się zdarzenie niezależne od strony, zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia przy zachowaniu należytej staranności, które wystąpiło po dniu wejścia w życie niniejszej Umowy, o ile zdarzenie to bezpośrednio wpływa na realizację tej Umowy i uniemożliwia częściowe lub całkowite wykonanie danego zobowiązania, takie jak np. pożar, powódź, trzęsienie ziemi, strajk generalny, wojna, mobilizacja, działania wojenne, rekwizycja, embargo lub zarządzenia władz
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz http://www.dzp.pg.gda.pl/
Adres uzyskania siwz Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, 80-233 Gdańsk, ul. G. Narutowicza 11/12, Gmach Główny PG, skrzydło B, pokój 212
Data składania wniosków 04/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, 80-233 Gdańsk, ul. G. Narutowicza 11/12, Gmach Główny PG, skrzydło B, pokój 212
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)