Dostawa materiałów promocyjnych dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej

Data publikacji 2015-07-23
Data zakończenia 2015-08-04 10:30:00
Instytucja Politechnika Gdańska Wydział Zarządzania i Ekonomii
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 187564 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów promocyjnych dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. Materiały promocyjne mają być wykonane w oparciu o projekty przygotowane przez Wykonawcę na podstawie dostarczonych projektów przygotowanych przez Zamawiającego wstępnych projektów, które są zawarte w załącznikach: od nr 7 do nr 19.
1.1 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
1.2 Produkty oferowane Zamawiającemu muszą spełniać wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie oraz posiadać odpowiednie pozwolenia dopuszczające do obrotu na terytorium Polski.
1.3 Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
1.4 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Zamawiający używając przy opisie przedmiotu zamówienia nazw marek, producentów, nazw własnych itp. ma na celu wskazanie standardów jakościowych produktu. Tym samym Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktu równoważnego, czyli produktu jakościowo nie gorszego niż wymieniony w SIWZ.
2.1 Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i pochodzić z bieżącej produkcji (wyprodukowane nie wcześniej niż w 2014 roku).
2.2 Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia objęty był okresem gwarancji wy-noszącym co najmniej 12 miesięcy. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę nie może ograniczać gwarancji producenta. Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
2.3 Zamawiający wymaga, aby:
- zamawiane artykuły były opatrzone nadrukiem wg projektów przygotowanych przez Zamawiającego wstępnych projektów, które są zawarte w załącznikach od nr 7 do nr 19.
2.4 Wykonawca przed realizacją umowy przedstawi Zamawiającemu do akceptacji wizualizacje nadruku dla każdego rodzaju asortymentu. Zamawiający dokona akceptacji wizualnej lub wskaże poprawki do wizualizacji w terminie do 2 dni roboczych od dnia ich otrzymania.

Kubki
LP Cecha Wymagane parametry
1 OPIS -kubek ceramiczny,
-kształt okrągły, prosty walec
- wnętrze granatowe- zgodne ze specyfikacją, zewnętrze białe
- ucho o prostym kształcie, tej samej grubości na całej długości w kolorze wnętrza kubka
- nadruk na 100% do 80% powierzchni: wysokości i szerokości.
- znak wydziału na spodzie kubka -
- zdjęcia do nadruku w specyfikacji
- kubek nadający się do zmywania w zmywarce
- zapakowany w biały kartonik z okienkiem
2 LICZBA SZTUK Nakład podstawowy : 150 sztuk
Prawo opcji: 100 %
3 NADRUK - pełnokolorowy nadruk bez ograniczeń
-obszar nadruku max. 9cm x 22cm
- załączniki od nr 7 do nr 12 (zdjęcia grzbietów książek w pionie)
4 MATERIAŁ Kubek ceramiczny
5 WYMIARY wysokość - 10,5 cm (+/- 5 mm)
średnica - 8,2 cm (+/- 5 mm)
ucho - długość min. 10.5 cm max. 11,5 cm (+/- 5 mm)

6 KOLOR Kolor:
-biały zewnątrz,
-granatowy wewnątrz [ RGB: 64,81,120] CMYK [C:100%, M:72%, Y:0%, K:38%.]
-ucho granatowe [ RGB: 64,81,120] CMYK - j.w.
-kolory znaku WZiE
granatowy [ RGB: 64,81,120] CMYK [C:100%, M:72%, Y:0%, K:38%.]
czerwony [RGB: 203, 96, 77]CMYK [C:0%, M:69%, Y:100%, K:6%.]

7 WIZUALIZACJA
8 OPAKOWANIE

Ołówek
LP Cecha Wymagane parametry
1 OPIS -drewniany ołówek grafitowy, ergonomiczny trójkątny, trójboczny
-miękka strefa uchwytu GRIP, pokryta drobnymi punkcikami o właściwościach antypoślizgowych
-grafit HB
-ołówek z gumką na końcu ołówka
-ołówek naostrzony
2 LICZBA SZTUK Nakład podstawowy : 1000 sztuk
Prawo opcji: 300 sztuk
3 NADRUK - Ołówek popielaty,
-napis na dwóch z trójkątnych ścian
- napis1 http://zie.pg.edu.pl
-napis2 www.facebook.com/ziepg
4 MATERIAŁ drewniany
5 WYMIARY -długość 18 cm (+/- 5 mm)
- 6 cm między gumką a końcem - pole napisu
6 KOLOR Kolor srebrny/ popielaty, gumka granatowa, napis czerwony [RGB: 203, 96, 77]
7 WIZUALIZACJA



Długopis
LP Cecha Wymagane parametry
1 OPIS - długopis automatyczny
- obudowa metalowa
- przycisk połączony z klipsem umożliwiającym zaczepienie długopisu, np. o papier
- na długości 1/3 długopisu mogą znajdować się dwie cienkie obręcze
- przycisk, klips oraz obręcze wykonane z metalu
- wkład długopisu niebieski
2 LICZBA SZTUK Nakład podstawowy : 1000 sztuk
Prawo opcji: 300 sztuk
3 NADRUK Grawer laserowy- kolor biały - załącznik nr 19
4 MATERIAŁ aluminium
5 WYMIARY 145 mm x 7 mm (+/- 5 mm)
6 KOLOR srebrny
7 WIZUALIZACJA

Torba
LP Cecha Wymagane parametry
1 OPIS - kształt prostokątny
- brzegi obrębione, górne wykończenie podwójne,
- rączki szyte, podwójny materiał, wzmacniane,
- dno wzmacniane, podwójne
- na wewnętrznej stronie jednej z największych płaszczyzn naszyta kieszonka
- nadruk na największych płaszczyznach, zajmujący od 100 do 80% powierzchni - zgodny z dostarczonymi zdjęciami, 3 propozycje wizualizacji
- nadruk znaku WZiE i PG na jednym z boków- zgodnie ze zdjęciem
2 LICZBA SZTUK Nakład podstawowy : 200 sztuk
Prawo opcji: 100 %
3 NADRUK - nadruk zdjęć - leżące książki -na obu największych płaszczyznach, zajmujący od 100 do 80% powierzchni - zgodny z dostarczonymi zdjęciami załącznik nr 7-12
- nadruk znaku WZiE i PG na jednym z boków- zgodnie ze zdjęciem załącznik nr 14 i załącznik 17
4 MATERIAŁ surowiec - bawełniany canvas ( płótno żaglowe ) 300g lub równoważne
5 WYMIARY -szerokość 35 cm, wysokość 40 cm, boki i dno 8 cm (+/- 5 mm)
-wewnętrzna kieszonka szer.15 cm. Wysokość 10 cm (+/- 5 mm)
- rączki długość 68cm, szer. 3 cm (+/- 5 mm)

6 KOLOR Kolor torby ECRU
kolor zdjęć - pełny,
kolory znaku WZiE granatowy [ RGB: 64,81,120] CMYK [C:100%, M:72%, Y:0%, K:38%.]
czerwony [RGB: 203, 96, 77] CMYK [C:0%, M:69%, Y:100%, K:6%.]
kolor znaku PG granatowy: [CMYK: C: 100%,M:55%, Y:0%, K;55%]
7 WIZUALIZACJA

USB plastikowy - spinacz
LP Cecha Wymagane parametry
1 OPIS Interfejs: USB 2.0
Pojemność 4GB
Prędkość pracy: odczyt minimum 20 MB/s., zapis minimum 5 MB/s
Wytrzymałość: wodoodporny (IP55)
Gwarancja: 24 miesiące
Obsługiwane systemy operacyjne: Windows Xp / Windows7 / Linux
2 LICZBA SZTUK Nakład podstawowy : 150 sztuk
Minimalne prawo opcji: 100 %
3 NADRUK Logotyp WZiE w pliku załącznik nr 13
4 MATERIAŁ Tworzywo sztuczne, plastik
5 WYMIARY Długość 50mm x szerokość 18mm x wysokość 5mm (+/- 5 mm)
6 KOLOR Kolor: biały
7 WIZUALIZACJA


USB metal - spinacz
LP Cecha Wymagane parametry
1 OPIS Interfejs: USB 2.0
Pojemność 4GB
Prędkość pracy: odczyt minimum 20 MB/s., zapis minimum 5 MB/s
Wytrzymałość: wodoodporny (IP55)
Gwarancja: 24 miesiące
Obsługiwane systemy operacyjne: Windows Xp / Windows7 / Linux
Pudełko koloru granatowego na nim nadruk logo w kolorze srebrnym - załącznik nr 14
2 LICZBA SZTUK Nakład podstawowy : 100 sztuk
Minimalne prawo opcji: 100 %
3 NADRUK Logotyp WZiE w pliku - załącznik nr 13
4 MATERIAŁ Metal
5 WYMIARY Długość 50mm x szerokość 18mm x wysokość 5mm (+/- 5 mm)
6 KOLOR Kolor: srebrny
7 WIZUALIZACJA
8 OPAKOWANIE
USB bursztynowy
LP Cecha Wymagane parametry
1 OPIS Interfejs: USB 2.0
Pojemność 16GB
Prędkość pracy: odczyt minimum 20 MB/s., zapis minimum 5 MB/s
Wytrzymałość: wodoodporny (IP55)
Gwarancja: 24 miesiące
Obsługiwane systemy operacyjne: Windows Xp / Windows7 / Linux
Pudełko koloru granatowego na nim nadruk logo w kolorze srebrnym - załącznik nr 14
2 LICZBA SZTUK Nakład podstawowy : 15 sztuk
Minimalne prawo opcji: 100 %
3 NADRUK Logotyp WZiE w pliku załącznik nr 8 nadruk srebrny na pudełku
4 MATERIAŁ Srebro, bursztyn
5 WYMIARY Wysokość 31,6 mm x szerokość 16,4 mm x głębokość 6 mm (+/- 5 mm)
6 KOLOR Kolor: bursztynowy, pudełko granatowe
7 WIZUALIZACJA
8 OPAKOWANIE
USB - karta płatnicza
LP Cecha Wymagane parametry
1 OPIS Interfejs: USB 2.0
Pojemność 16GB
Prędkość pracy: odczyt minimum 20 MB/s., zapis minimum 5 MB/s
Wytrzymałość: wodoodporny (IP55)
Gwarancja: 24 miesiące
Obsługiwane systemy operacyjne: Windows Xp / Windows7 / Linux
2 LICZBA SZTUK Nakład podstawowy : 50 sztuk
Minimalne prawo opcji: 100%
3 NADRUK Logotyp WZiE w pliku załącznik nr 15 i nr 18
4 MATERIAŁ Metal
5 WYMIARY Wysokość 31,6 mm x szerokość 16,4 mm x głębokość 6 mm (+/- 5 mm)
6 KOLOR Kolor: srebrny, opakowanie przezroczyste
7 WIZUALIZACJA
8 OPAKOWANIE

Etui do wizytówek
LP Cecha Wymagane parametry
1 OPIS Srebrne etui do wizytówek, każde etui zapakowane w osobny kartonik.

2 LICZBA SZTUK Nakład podstawowy: 800 sztuk

3 NADRUK Logotyp WZiE w pliku - załącznik nr 14
Logo laserowo grawerowane na wieczku
4 MATERIAŁ Matowe aluminium
5 WYMIARY 93 x 57 x 5 mm (+/- 5 mm)
6 KOLOR Kolor: srebrny
7 WIZUALIZACJA


4. W przypadku zaistnienia konieczności zwiększenia zakresu zamówienia Zamawiający skorzysta z prawa opcji zgodnie z zapisami powyżej.
5. W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
OPIS - dokumentację techniczną dotyczącą materiałów promocyjnych będących przedmiotem zamówienia. Przez dokumentację techniczną rozumie się specyfikacje techniczne udostępnione przez producentów i dystrybutorów lub własne opisy i informacje sporządzone przez Wykonawcę na temat oferowanego wyrobu z podaniem producenta, modelu, typu. Specyfikacje techniczne muszą potwierdzać wszystkie wymagane minimalne parametry wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia niniejszej SIWZ, opisy w języku angielskim mają być dostarczone wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Politechnika Gdańska Wydział Zarządzania i Ekonomii
Ulica ul. Narutowicza 11/12
Nr domu 11/12
Miejscowość Gdańsk
Kod Pocztowy 80-233
Województwo pomorskie
Tel +48 58 348 60 20
Fax +48 58 347 24 53
Regon 00000162000000
E-mail edyta.cirocka@zie.pg.gda.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Wadium Nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Do prowadzenia działalności w zakresie niniejszego przedmiotu zamówienia nie jest wymagane posiadanie specjalnych uprawnień. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, dotyczących: zmiany stawki VAT Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT na skutek zmiany obowiązujących przepisów. Płatność będzie się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury. zmiany lub rezygnacji z Podwykonawcy Wykonawca może dokonać zmiany lub zrezygnować z Podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca (lub Wykonawca samodzielnie) spełnia dany warunek udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Obowiązek wykazania powyższych okoliczności w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającemu spoczywa na Wykonawcy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.dzp.pg.gda.pl
Adres uzyskania siwz POLITECHNIKA GDAŃSKA Wydział Zarządzania i Ekonomii, ul. G. Narutowicza 11/12 (siedziba: ul. Traugutta 79), 80-233 Gdańsk
Data składania wniosków 04/08/2015
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce POLITECHNIKA GDAŃSKA Wydział Zarządzania i Ekonomii, ul. G. Narutowicza 11/12 (siedziba: ul. Traugutta 79), 80-233 Gdańsk
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)