Dostawy wyrobów medycznych - jednorazowych ubrań operacyjnych i obłożeń - zabezpieczenie

Data publikacji 2015-07-24
Data zakończenia 2015-08-04 09:15:00
Instytucja Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Bielizna szpitalna,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 110457 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395180006, 331411166
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych - jednorazowych ubrań operacyjnych
i obłożeń według wymienionych niżej części:
ZADANIE 1 Zestawy uniwersalne,
ZADANIE 2 Zestawy operacyjne ortopedyczne,
ZADANIE 3 Zestawy specjalistyczne,
ZADANIE 4 Zestaw do pracowni angiografii i stymulatorów,
ZADANIE 5 Fartuchy operacyjne,
ZADANIE 6 Serwety i osłony sterylne,
ZADANIE 7 Ubrania operacyjne,
ZADANIE 8 Osłony i prześcieradła niesterylne i inne akcesoria.
Ww. części przedmiotu zamówienia wykazane i opisane zostały w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
1.2. Miejsce wykonywania ww. dostaw - lokalizacja przy ul. A.E. Fieldorfa 2 we Wrocławiu.
1.3. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy stanowiący integralną część SIWZ.
Szacunkowa wartość zamówienia: 325 612,30 zł netto

Opis

Dostawy wyrobów medycznych - jednorazowych ubrań operacyjnych i obłożeń, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 2 pozycjeDostawy wyrobów medycznych - jednorazowych ubrań operacyjnych i obłożeń, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 7 pozycjiDostawy wyrobów medycznych - jednorazowych ubrań operacyjnych i obłożeń, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 9 pozycjiDostawy wyrobów medycznych - jednorazowych ubrań operacyjnych i obłożeń, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiacym integralną część SIWZ, 1 część, 4 pozycjeDostawy wyrobów medycznych - jednorazowych ubrań operacyjnych i obłożeń, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 4 pozycjeDostawy wyrobów medycznych - jednorazowych ubrań operacyjnych i obłożeń, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 16 pozycjiDostawy wyrobów medycznych - jednorazowych ubrań operacyjnych i obłożeń, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 1 pozycjaDostawy wyrobów medycznych - jednorazowych ubrań operacyjnych i obłożeń, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 14 pozycji

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej
Ulica ul. Traugutta 116
Nr domu 116
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-420
Województwo dolnośląskie
Tel 071 3414333
Fax 071 3436747
Internet www.szpital-marciniak.wroclaw.pl
Regon 00632038400000
E-mail zampub_marciniak@poczta.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 8
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 2
Wadium Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie 1 - 443,00 złotych, Zadanie 2 - 590,00 złotych, Zadanie 3 - 180,00 złotych, Zadanie 4 - 511,00 złotych, Zadanie 5 - 983,00 złotych Zadanie 6 - 2 707,00 złotych Zadanie 7 - 667,00 złotych Zadanie 8 - 431,00 złotych Łączna wysokość wadium: 6 512,00 złote. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Potencjał Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Zdolne Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Sytuacja Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające a) oświadczenie potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne są dopuszczone w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych do obrotu i stosowania terenie RP (dotyczy wszystkich wyspecyfikowanych w Formularzu cenowym pozycji przedmiotu zamówienia), b) materiały w języku polskim z danymi technicznymi producenta (np. instrukcje używania, strony katalogów itp.) potwierdzające wyspecyfikowane w Formularzu cenowym parametry oraz nazwę producenta zaoferowanego asortymentu (są to wymagania minimalne - dopuszcza się wszystkie cechy dodatkowe, podnoszące jakość oferowanego wyrobu), dopuszcza się własne tłumaczenie (może być wpisane ręcznie i odnosić się tylko do tych fragmentów, które dotyczą potwierdzenia spełniania wyspecyfikowanych parametrów); w kolumnie strony oferty z opisem katalogowym Formularza cenowego Wykonawca wpisuje numer strony oferty, na której umieszczona jest informacja potwierdzająca spełnienie określonych przez Zamawiającego parametrów (dopuszcza się wpisanie ręczne), brak potwierdzenia parametrów wymaganych uznany zostanie za niespełnienie przez oferowany asortyment tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty, chyba że zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Materiały składane w formie kopii winne być poświadczone za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. UWAGA! - W przypadku braku w ww. materiałach podanej nazwy producenta, Zamawiający dopuszcza jej potwierdzenie poprzez złożenie oświadczenia. Wskazana nazwa producenta w złożonym oświadczeniu powinna być tożsama z nazwą producenta wskazaną w Formularzu cenowym. - Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia w celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania przez zaoferowany asortyment wyspecyfikowanych Formularzu cenowym parametrów, w przypadku braku potwierdzenia ich w ww. materiałach w języku polskim z danymi technicznymi producenta, z zastrzeżeniem, że złożone oświadczenie winno jednoznacznie wskazywać nazwę potwierdzanego parametru, zgodnie z zapisami Formularza cenowego. c) oświadczenie potwierdzające, że zaoferowane wyroby spełniają normę PN-EN 13795 1,2,3 (zgodnie z wzorem Zamawiającego), (dotyczy wszystkich wyspecyfikowanych w Formularzu cenowym pozycji przedmiotu zamówienia)
Inne dokumenty a) Ofertę Wykonawcy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, b) wypełniony Formularz cenowy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, który stanowić będzie następnie załącznik nr 1 do umowy c) dowód wniesienia wadium
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin płatności faktury
Kryt 2p 5
Kryt 3 Termin dostawy
Kryt 3p 5
Adres strony internetowej siwz www.szpital-marciniak.wroclaw.pl/bip
Adres uzyskania siwz siedziba Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Traugutta 116 bud. C, I piętro, pokój 108
Data składania wniosków 04/08/2015
Godzina składania wniosków 09:15
Miejsce siedziba Zamawiającego we Wrocławiu, ul.Traugutta 116 bud. C, II piętro, pokój 210
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamawiający wykluczy z przedmiotowego postępowania Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
Czy unieważnienie Nie
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy wzór umowy: § 3 ust. 3. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy. § 3 ust. 4. Stałość cen, o której mowa w ust. 3, nie dotyczy obniżenia przez Wykonawcę ceny wyrobów wykazanych w załączniku nr 1, z przyczyn nie ujętych w niniejszej umowie, w całym okresie obowiązywania umowy. § 3 ust. 5. W przypadku zmian stawek podatku VAT, wprowadza się możliwość wprowadzenia tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie. § 3 ust. 6. Zmiana załącznika nr 1 wymaga zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 7 ust. 4 umowy. § 3 ust. 7. W przypadku zmiany ustawowej stawki VAT, zmiana wynagrodzenia objętego niniejszą umową wynikająca ze zmiany stawki VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tą stawkę. § 7 ust. 4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. § 7 ust. 5. Oprócz wypadków wskazanych w § 3 Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w umowie w wypadkach określonych poniżej: 1) zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.), 2) zmiany miejsca realizacji umowy, 3) zmiany asortymentu (wycofanie starego i wprowadzenie nowego wyrobu w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametrach w cenie nie wyższej niż przetargowa), 4) w przypadku nie wykorzystania ilości określonych w załączniku nr 1, Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy, o którym mowa w § 5 ust. 1 nie więcej niż o 2 miesiące, 5) zmiany konta bankowego określonego w §3 ust. 2 niniejszej umowy. § 7 ust. 6. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego i ustawy Prawo zamówień publicznych. § 7 ust. 7. Spory mogące wynikać w związku z realizacją umowy strony zobowiązują się rozstrzygać polubownie na drodze negocjacji. W razie braku porozumienia - spory rozstrzygał będzie sąd właściwy dla miejsca siedziby Zamawiającego.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)