1.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy wyrobów medycznych - jednorazowych ubrań operacyjnych
i obłożeń według wymienionych niżej części:
ZADANIE 1 Zestawy uniwersalne,
ZADANIE 2 Zestawy operacyjne ortopedyczne,
ZADANIE 3 Zestawy specjalistyczne,
ZADANIE 4 Zestaw do pracowni angiografii i stymulatorów,
ZADANIE 5 Fartuchy operacyjne,
ZADANIE 6 Serwety i osłony sterylne,
ZADANIE 7 Ubrania operacyjne,
ZADANIE 8 Osłony i prześcieradła niesterylne i inne akcesoria.
Ww. części przedmiotu zamówienia wykazane i opisane zostały w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
1.2. Miejsce wykonywania ww. dostaw - lokalizacja przy ul. A.E. Fieldorfa 2 we Wrocławiu.
1.3. Warunki umowne realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego zawiera wzór umowy stanowiący integralną część SIWZ.
Szacunkowa wartość zamówienia: 325 612,30 zł netto
OpisDostawy wyrobów medycznych - jednorazowych ubrań operacyjnych i obłożeń, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 2 pozycjeDostawy wyrobów medycznych - jednorazowych ubrań operacyjnych i obłożeń, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 7 pozycjiDostawy wyrobów medycznych - jednorazowych ubrań operacyjnych i obłożeń, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 9 pozycjiDostawy wyrobów medycznych - jednorazowych ubrań operacyjnych i obłożeń, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiacym integralną część SIWZ, 1 część, 4 pozycjeDostawy wyrobów medycznych - jednorazowych ubrań operacyjnych i obłożeń, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 4 pozycjeDostawy wyrobów medycznych - jednorazowych ubrań operacyjnych i obłożeń, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 16 pozycjiDostawy wyrobów medycznych - jednorazowych ubrań operacyjnych i obłożeń, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 1 pozycjaDostawy wyrobów medycznych - jednorazowych ubrań operacyjnych i obłożeń, wykazanych i opisanych w Formularzu cenowym, stanowiącym integralną część SIWZ, 1 część, 14 pozycji |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Dolnośląski Szpital Specjalistyczny im. T. Marciniaka - Centrum Medycyny Ratunkowej
|
Ulica |
ul. Traugutta 116
|
Nr domu |
116
|
Miejscowość |
Wrocław
|
Kod Pocztowy |
50-420
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
071 3414333
|
Fax |
071 3436747
|
Internet |
www.szpital-marciniak.wroclaw.pl
|
Regon |
00632038400000
|
E-mail |
zampub_marciniak@poczta.onet.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
8
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
2
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
Zadanie 1 - 443,00 złotych,
Zadanie 2 - 590,00 złotych,
Zadanie 3 - 180,00 złotych,
Zadanie 4 - 511,00 złotych,
Zadanie 5 - 983,00 złotych
Zadanie 6 - 2 707,00 złotych
Zadanie 7 - 667,00 złotych
Zadanie 8 - 431,00 złotych
Łączna wysokość wadium: 6 512,00 złote.
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w
postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania
warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie
publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady
spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
|
Wiedza |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w
postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania
warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie
publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady
spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
|
Potencjał |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w
postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania
warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie
publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady
spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
|
Zdolne |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w
postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania
warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie
publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady
spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek udziału w
postępowaniu, jeśli Wykonawca oświadczy jego spełnienie. Ocena spełniania
warunków wymaganych od Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie
publiczne dokonana zostanie w oparciu o złożone oświadczenie według zasady
spełnia / nie spełnia, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
a) oświadczenie potwierdzające, że oferowane wyroby medyczne są dopuszczone w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych do obrotu i stosowania terenie RP (dotyczy wszystkich wyspecyfikowanych w Formularzu cenowym pozycji przedmiotu zamówienia),
b) materiały w języku polskim z danymi technicznymi producenta (np. instrukcje używania, strony katalogów itp.) potwierdzające wyspecyfikowane w Formularzu cenowym parametry oraz nazwę producenta zaoferowanego asortymentu (są to wymagania minimalne - dopuszcza się wszystkie cechy dodatkowe, podnoszące jakość oferowanego wyrobu), dopuszcza się własne tłumaczenie (może być wpisane ręcznie i odnosić się tylko do tych fragmentów, które dotyczą potwierdzenia spełniania wyspecyfikowanych parametrów); w kolumnie strony oferty z opisem katalogowym Formularza cenowego Wykonawca wpisuje numer strony oferty, na której umieszczona jest informacja potwierdzająca spełnienie określonych przez Zamawiającego parametrów (dopuszcza się wpisanie ręczne), brak potwierdzenia parametrów wymaganych uznany zostanie za niespełnienie przez oferowany asortyment tychże parametrów i spowoduje odrzucenie oferty, chyba że zachodzić będą przesłanki określone w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Materiały składane w formie kopii winne być poświadczone za zgodność z oryginałem oraz podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
UWAGA!
- W przypadku braku w ww. materiałach podanej nazwy producenta, Zamawiający dopuszcza jej potwierdzenie poprzez złożenie oświadczenia. Wskazana nazwa producenta w złożonym oświadczeniu powinna być tożsama z nazwą producenta wskazaną w Formularzu cenowym.
- Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia w celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania przez zaoferowany asortyment wyspecyfikowanych Formularzu cenowym parametrów,
w przypadku braku potwierdzenia ich w ww. materiałach w języku polskim z danymi technicznymi producenta, z zastrzeżeniem, że złożone oświadczenie winno jednoznacznie wskazywać nazwę potwierdzanego parametru, zgodnie z zapisami Formularza cenowego.
c) oświadczenie potwierdzające, że zaoferowane wyroby spełniają normę PN-EN 13795 1,2,3 (zgodnie z wzorem Zamawiającego), (dotyczy wszystkich wyspecyfikowanych w Formularzu cenowym pozycji przedmiotu zamówienia)
|
Inne dokumenty |
a) Ofertę Wykonawcy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ,
b) wypełniony Formularz cenowy - zgodnie z wzorem przedłożonym przez Zamawiającego, stanowiącym integralną część SIWZ, który stanowić będzie następnie załącznik nr 1 do umowy
c) dowód wniesienia wadium
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Termin płatności faktury
|
Kryt 2p |
5
|
Kryt 3 |
Termin dostawy
|
Kryt 3p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szpital-marciniak.wroclaw.pl/bip
|
Adres uzyskania siwz |
siedziba Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Traugutta 116 bud. C, I piętro, pokój 108
|
Data składania wniosków |
04/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
09:15
|
Miejsce |
siedziba Zamawiającego we Wrocławiu, ul.Traugutta 116 bud. C, II piętro, pokój 210
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamawiający wykluczy z przedmiotowego postępowania
Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony
poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
wzór umowy: § 3 ust. 3. Wykonawca gwarantuje stałe i niezmienne ceny przez okres obowiązywania umowy.
§ 3 ust. 4. Stałość cen, o której mowa w ust. 3, nie dotyczy obniżenia przez Wykonawcę ceny wyrobów wykazanych w załączniku nr 1, z przyczyn nie ujętych w niniejszej umowie, w całym okresie obowiązywania umowy.
§ 3 ust. 5. W przypadku zmian stawek podatku VAT, wprowadza się możliwość wprowadzenia tych zmian na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie.
§ 3 ust. 6. Zmiana załącznika nr 1 wymaga zmiany umowy w formie aneksu zgodnie z § 7 ust. 4 umowy.
§ 3 ust. 7. W przypadku zmiany ustawowej stawki VAT, zmiana wynagrodzenia objętego niniejszą umową wynikająca ze zmiany stawki VAT następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tą stawkę.
§ 7 ust. 4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
§ 7 ust. 5. Oprócz wypadków wskazanych w § 3 Strony umowy zastrzegają sobie prawo do wprowadzenia zmian w umowie w wypadkach określonych poniżej:
1) zmiana danych Zamawiającego i Wykonawcy (nazwy, siedziby, nr ewidencyjnego NIP, REGON, formy prawnej itd.),
2) zmiany miejsca realizacji umowy,
3) zmiany asortymentu (wycofanie starego i wprowadzenie nowego wyrobu w ramach zaoferowanej grupy asortymentowej o tej samej lub wyższej jakości i parametrach w cenie nie wyższej niż przetargowa),
4) w przypadku nie wykorzystania ilości określonych w załączniku nr 1, Zamawiający może przedłużyć termin obowiązywania umowy, o którym mowa w § 5 ust. 1 nie więcej niż o 2 miesiące,
5) zmiany konta bankowego określonego w §3 ust. 2 niniejszej umowy.
§ 7 ust. 6. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego i ustawy Prawo zamówień publicznych.
§ 7 ust. 7. Spory mogące wynikać w związku z realizacją umowy strony zobowiązują się rozstrzygać polubownie na drodze negocjacji. W razie braku porozumienia - spory rozstrzygał będzie sąd właściwy dla miejsca siedziby Zamawiającego.
|