Data publikacji |
2015-07-24 |
Data zakończenia |
2015-08-10 11:00:00 |
Instytucja |
Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji |
Miejscowość |
Warszawa |
Województwo |
mazowieckie |
Branża |
- Meble,
- Regały biurowe,
- Telewizje
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
110633 / 2015 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
450000007, 453000000, 454000001, 451112206, 453240004, 453300009, 453310006, 453312204, 454300000, 454420007, 454421008, 454100004, 454200007, 454400003, 451000003, 453143004, 391000003, 391311000, 323246006, 386521001, 386534001 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji
|
Ulica |
ul. Królewska 27
|
Nr domu |
27
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-060
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
+ 48 22 245 57 31
|
Fax |
+ 48 22 892 04 76
|
Internet |
www.mac.gov.pl
|
Regon |
14588148800000
|
E-mail |
wzp@mac.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja rządowa centralna
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Tak
|
Zam uzupelniajace |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy.
Stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego dotyczącego robót budowlanych i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień oraz nie więcej niż 20 % zamówienia podstawowego dotyczącego dostaw polegających na rozszerzeniu dostawy
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
250
|
Wadium |
W przedmiotowym postępowaniu, przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100)
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie zamieszcza opisu sposobu dokonania jego spełniania
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych (w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej), z których:
a)wartość co najmniej jednego zamówienia wynosiła nie mniej niż 3 000 000 zł brutto; oraz
b)wartość co najmniej jednego zamówienia wynosiła nie mniej niż 2 500 000 zł brutto; oraz
c)wartość co najmniej jednego zamówienia wynosiła nie mniej niż 1 500 000 zł brutto,
w tym co najmniej jednej roboty budowlanej (w branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i sanitarnej) dotyczącej budynku biurowego o łącznej powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 3000 m2, w którym w czasie prowadzenia robót prowadzona była działalność biurowa.
|
Potencjał |
Zamawiający nie zamieszcza opisu sposobu dokonania jego spełniania.
|
Zdolne |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej:
1)1 (słownie: jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi, pozwalające pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej sprawującej funkcję Kierownika budowy,
2)1 (słownie: jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, pozwalające pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej sprawującej funkcję Kierownika robót branży budowlanej,
3)1 (słownie: jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, pozwalające pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych sprawującej funkcję Kierownika robót branży sanitarnej,
4)1 (słownie: jedną) osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, pozwalające pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych sprawującej funkcję Kierownika robót branży elektrycznej.
Nie dopuszcza się łączenia funkcji Kierownika budowy i Kierownika robót którejkolwiek z branż.
Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie muszą posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) art. 12 ust. 1 ppkt. 2, ust. 7, art. 12a lub uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane z 1994 r.
W odniesieniu do obywateli państw członkowskich zastosowanie będzie miała ustawa z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawaniach kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. nr 63 poz. 394 z późn. zm.) lub ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa. (DZ.U z 2014 poz. 1946 j.t.). Zamawiający wymaga, aby każda z wymienionych osób posiadała znajomość języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.
|
Sytuacja |
Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać się iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000 zł brutto.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Formularz ofertowy. 2.Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy, do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publiczne. 3. Zgodnie art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 4.W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osob(ę)y niewymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie uwierzytelnionego odpisu.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje się możliwość dokonania zmiany Umowy w następujących przypadkach:
1) Strony mają prawo do przedłużenia terminu realizacji Umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu , w następujących sytuacjach:
a) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania Terenu robót, konieczności zmian Dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu,
b) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
c) wystąpienia wad ukrytych substancji budynku, których nie można było przewidzieć ze względu na brak dokumentacji technicznej nieruchomości, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu Umowy;
d) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy;
2) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty;
3) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy. Jako korzystniejsze dla Zamawiającego należy traktować rozwiązania odpowiadające Wymaganiom Zamawiającego w większym stopniu z punktu widzenia kosztów utrzymania, wydajności systemów lub wyższego poziomu użyteczności
4) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w Dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych Wad tej Dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy,
5) konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
6) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Termin realizacji zamówienia
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.mac.bip.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa, Departament Budżetu i Finansów, Wydział do spraw Zamówień Publicznych, pok. nr 10
|
Data składania wniosków |
10/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa, Departament Budżetu i Finansów, Wydział do spraw Zamówień Publicznych, pok. nr 10
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. W nawiązaniu do Sekcji II.2) niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający informuje, iż termin realizacji zamówienia to termin z oferty wykonawcy nie dłuższy niż 250 dni licząc od dnia protokolarnego przekazania terenu robót. 2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. 3. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w PLN Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. 4. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu załączy dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany średni kurs walut NBP obowiązujący w dniu publikacji ogłoszenia. 5. Jeżeli w przedmiotowym postępowaniu zostanie wybrana oferta Wykonawców, którzy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać (przed podpisaniem umowy) dostarczenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, w tym również umowę wspólników spółki cywilnej. 6. Przed zawarciem umowy w sprawie udzielenia przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w przedmiotowym postępowaniu oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień dla osób wskazanych w wykazie osób, nie później niż na 1 dzień przed terminem zawarcia umowy. Brak przedstawienia przedmiotowych dokumentów, będzie traktowane jako odmowa zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. 8. Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę co najmniej 10 osób w pełnym wymiarze czasu pracy. Opis wymagań związanych z stosowaniem klauzuli społecznej został określony w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ
|
Czy unieważnienie |
Nie
|