Remont boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół nr 2 w Ropczycach

Data publikacji 2015-07-24
Data zakończenia 2015-08-10 09:00:00
Instytucja Gmina Ropczyce
Miejscowość Ropczyce
Województwo podkarpackie
Branża
  • Monitory wideo,
  • Kłódki i łańcuchy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 188098 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 542122204, 452122905, 453161006, 453142003, 323235008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zamówienie p.n. Remont boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół w nr 2 w Ropczycach obejmuje wykonanie na działce ewid. Nr 452/17, zlokalizowanej przy ul. Konarskiego 4 w Ropczycach, remontu kompleksu boisk sportowych ORLIK, w tym:
1) remont boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 x 62,0 m z nawierzchnią ze sztucznej trawy,
2) remont boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,10 x 32,10 m z nawierzchnia poliuretanową,
3) wymiana budynków zaplecza gospodarczego o łącznej powierzchni do 25,0 m2,
4) remont ogrodzenia i piłkochwytów boiska do piłki nożnej i boiska wielofunkcyjnego,
5) remont instalacji oświetleniowej i monitoringowej obydwu boisk,
6) wykonanie drobnych robót remontowych i konserwacyjnych różnych elementów uzbrojenia kompleksu sportowego i doposażenie kompleksu boisk.
2. W ramach zamówienia należy wykonać następujące rodzaje robót:
2.1. Wymiana nawierzchni z trawy sztucznej w tym:
1) demontaż istniejącej nawierzchni wraz z zasypką,
2) uzupełnienie, wyprofilowanie i odpowiednie zagęszczenie podbudowy kruszywem łamanym o uziarnieniu 0-4 mm,
3) ułożenie nowej warstwy trawy wysokości 5-6 cm, wykonanie zasypki z piasku kwarcowego i granulatu gumowego, wklejenie linii wyznaczających pole gry,
4) ponowne osadzenie bramek.
2.2. Remont nawierzchni poliuretanowej w tym:
1) oczyszczenie starej nawierzchni,
2) zabezpieczenie klejem poliuretanowym istniejącej nawierzchni,
3) ułożenie poliuretanowej warstwy użytkowej z EPDM wraz z wykonaniem nakładki poliuretanowej na krawężniki,
4) ponowne osadzenie urządzeń sportowych.
2.3. Remont ogrodzenia boiska trawiastego w tym:
1) demontaż istniejącego ogrodzenia wys. 4,0 m od strony południowej,
2) demontaż poszycia ogrodzenia z siatki plecionej, powlekanej,
3) demontaż poszycia z siatki plecionej, powlekanej na bramie i furtkach,
4) wykonanie ogrodzenia wysokości 6,0 m na miejscu ogrodzenia o wysokości 4,0 m,
5) wykonanie furtki w nowym ogrodzeniu wysokości 6,0 m,
6) wykonanie poszycia z siatki plecionej, powlekanej (montaż siatki z grubszego drutu) na pozostałej części ogrodzenia, bramie i furtce,
7) wykonanie wygrodzeń, boksów dla zawodników, w ogrodzeniu od strony północnej.
2.4. Remont ogrodzenia boiska poliuretanowego w tym:
1) demontaż poszycia ogrodzenia z siatki plecionej, powlekanej,
2) demontaż poszycia z siatki plecionej, powlekanej w furtkach,
3) przełożenie furtek do poziomu +0,02 m nad nową nawierzchnią poliuretanową,
4) wykonanie poszycia z siatki plecionej, powlekanej (montaż siatki z grubszego drutu) na ogrodzeniu i furtkach.
2.5. Montaż piłkochwytów w tym:
1) wykonanie fundamentów w formie stóp żelbetowych,
2) montaż słupów piłkochwytu z rury stalowej ocynkowanej i malowanej proszkowo z uchwytami oczkowymi do zawieszania siatki, wysokość 6,0 m,
3) montaż siatki bezwęzłowej polipropylenowej powyżej 2,0 m.
2.6. Wymiana instalacji monitoringowej: montaż na istniejących słupach oświetleniowych kamer typu dzień/noc z kolorowymi przetwornikami obrazu CCD o rozdzielczości min. 500 linii w obudowach odpornych na warunki atmosferyczne w ilości 6 szt.
2.7. Wymiana oświetlenia: wymiana na istniejących masztach przy boiskach opraw oświetleniowych metahalogenkowych HQIT 400W o strumieniu świetlnym fi = 35000 lm na oświetleniowe typu LED.
2.8. Wymiana kontenerowego budynku zaplecza boisk w tym:
1) demontaż istniejącego budynku,
2) przeniesienie istniejącego budynku wraz z wykonaniem niezbędnych robót montażowych oraz podłączeniem budynku do sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej,
3) dostawa i montaż nowego budynku zaplecza wraz z podłączeniem do poszczególnych mediów na miejscu istniejącego budynku (wymiana budynków),
4) przełożenie instalacji sterującej oświetleniem boisk.
2.9. Wyposażenie boiska, drobne roboty remontowe w tym:
1) dostawa i montaż ławek drewnianych na konstrukcji stalowej dla 2 x 50 osób,
2) dostawa 10 kpl siatek do bramek piłkarskich,
3) oczyszczenie powierzchniowych i podziemnych istniejących urządzeń odwadniających (korytka ściekowe, studzienki rewizyjne oraz drenaży płyty boiska).
3. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ w tym projekty budowlane stanowiące załącznik Nr 10 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 10 do SIWZ oraz przedmiar robót stanowiący załączniki Nr 2 do SIWZ. Ilości zawarte w przedmiarze robót mają charakter orientacyjny.
4. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w oparciu o harmonogram rzeczowo - finansowy sporządzony przez Wykonawcę będący załącznikiem nr 1 do formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo.
6. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm oraz winny odpowiadać wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej i STWiORB.
7. Dopuszcza się do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż zaproponowane w projekcie, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta.
8. Zamawiający wymaga aby Wykonawca w pierwszej kolejności wykonał roboty remontowe w obrębie boisk i zakończył te roboty do dnia 10.10.2015 r.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia przy udziale podwykonawców i dalszych podwykonawców przy zachowaniu wymagań i warunków określonych w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Ropczyce
Ulica ul. Krisego 1/30
Nr domu 1
Nr miesz 30
Miejscowość Ropczyce
Kod Pocztowy 39-100
Województwo podkarpackie
Tel (017) 2210550
Fax (017) 2210555
Internet www.ropczyce.eu
Regon 00052472000000
E-mail ropczyce@intertele.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak Nie dotyczy
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 10/11/2015
Wadium Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł, w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na konto Zamawiającego nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 w Banku Spółdzielczym w Ropczycach. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. Wadium winno być załącznikiem do oferty
Zaliczka Nie
Uprawnienie W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
Wiedza W niniejszym postepowaniu Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie ze sztuką budowlaną i prawidłowo ukończył zamówienia polegające na budowie lub remoncie: boiska z nawierzchnią ze sztucznej trawy, boiska o nawierzchni poliuretanowej, instalacji oświetlenia boisk i instalacji monitoringowej. Spełnienie tego warunku Wykonawca może udokumentować wykazując wykonanie ww. poszczególnych rodzajów robót w jednym lub kilku zamówieniach.
Potencjał W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że dysponuje co najmniej po jednej osobie, przewidzianej do kierowania robotami budowlanymi w branży konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej oraz instalacji elektrycznych posiadającymi co najmniej 2 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi oraz posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji elektrycznych oraz uprawnienia z branży sanitarnej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Sytuacja W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 2 rozdziału XII SIWZ. 4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia oraz Załącznik Nr 7 do SIWZ. 5. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy PZP, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dołączenia przez Wykonawcę do oferty dokumentów dotyczących w szczególności: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 11. Wykonawcy występujący wspólnie o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość n/w zmian umowy: 1/ Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania poszczególnych zakresów robót określonych w harmonogramie rzeczowo - finansowym, stanowiącym załącznik Nr 1 do umowy, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, których nie dało się wcześniej przewidzieć w następujących okolicznościach, w szczególności: - zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: klęski żywiołowej, warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbioru, - zmiany spowodowane warunkami geologicznymi np.: kurzawką. 2/ Zmiany ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, wówczas cena ulegnie zmianie w ten sposób, że do ceny netto zostanie doliczony podatek VAT w wysokości wynikającej z przepisów. 3/ Jeżeli w toku realizacji robot wystąpi konieczność zmniejszenia zakresu zamówienia Zamawiający jest uprawniony ograniczyć zakres zamówienia, do czego nie jest wymagana zgoda Wykonawcy. Wówczas wysokość wynagrodzenia ulegnie odpowiednio zmniejszeniu o kwotę wynikającą z wyliczenia będącego iloczynem ilości jednostek robót, o które uległo zmniejszenie zamówienia i cen jednostkowych tych robót podanych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym. 4/ Zmiany którejkolwiek z osób wykazanych w ofercie Wykonawcy, a przewidzianych do kierowania robotami realizowanymi w ramach niniejszego zamówienia, mogą nastąpić jedynie na osobę spełniającą wymagane w SIWZ warunki w zakresie kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia. Zmiany te wymagają akceptacji Zamawiającego, nie wymagają aneksu do umowy lecz poinformowania drugiej strony w formie pisemnej i potwierdzenia w dzienniku budowy. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału, muszą być każdorazowo zatwierdzone przez Zamawiającego.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Gwarancja i rękojmia
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.ropczyce.eu
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Ropczycach, ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce, pokój nr 210, tel. (17)2220275 w godzinach od 9 do 14
Data składania wniosków 10/08/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Urząd Miejski w Ropczycach, ul. Krisego 1, 39-100 Ropczyce, pokój nr 208 (Sekretariat, II p.)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)