Rozbudowa systemu łączności telefonicznej IP w Komendzie Powiatowej Policji w Łańcucie - numer postępowania: ZP/36/2015

Data publikacji 2015-07-24
Data zakończenia 2015-08-03 10:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • System telekomunikacyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 188422 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 325240002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń łączności telefonicznej IP dla Komendy Powiatowej Policji w Łańcucie.

2.Zamawiający wymaga aby dostarczone urządzenia były nowe, wolne od wad, zgodne z poziomem technologii istniejącym w momencie podpisania umowy i posiadały wymagane przepisami prawa certyfikaty i świadectwa.
3.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia , Zamawiający żąda, aby Wykonawca przedłożył wraz z ofertą karty katalogowe oferowanych urządzeń.
4. Dokumenty potwierdzające spełnianie wymogu muszą zostać dołączone do ofert
w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
6. Na dostarczony sprzęt komputerowy Wykonawca udzieli gwarancji minimum :
- 12 miesięcy na : aparat telefoniczny IP, przystawkę do aparatu telefonicznego IP, aparat telefoniczny analogowy, aparat telefoniczny analogowy bezprzewodowy DECT, fax laserowy
- 36 miesięcy na: kartę interfejsu głosowego, bramę głosową portów analogowych 24 porty, przełącznik sieciowy LAN PoE+ 24 porty .

7.Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) asortymentu lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie asortymentu lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację dostawy oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Komenda Wojewódzka Policji
Ulica ul. Dąbrowskiego 30
Nr domu 30
Miejscowość Rzeszów
Kod Pocztowy 35-036
Województwo podkarpackie
Tel 017 8582192
Fax 017 8582193
Internet www.podkarpacka.policja.gov.pl
Regon 69031697000000
E-mail b.datadec@podkarpacka.policja.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowania, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie ww. oświadczenia.
Wiedza Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowania, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie ww. oświadczenia.
Potencjał Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowania, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie ww. oświadczenia.
Zdolne Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowania, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie ww. oświadczenia.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowania, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie ww. oświadczenia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w opisie przedmiotu zamówienia , Zamawiający żąda, aby Wykonawca przedłożył wraz z ofertą karty katalogowe oferowanych urządzeń. Dokumenty potwierdzające spełnianie wymogu muszą zostać dołączone do ofert w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Inne dokumenty 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wówczas ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że: 1)warunki opisane w rozdziale V pkt 1 SIWZ spełniają łącznie, 2)warunek dotyczący, potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp spełniają każdy z osobna. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w sekcji III.4.2) tiret 2 niniejszego ogłoszenia składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w punkcie 3 niniejszej sekcji, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub notariuszem. 5.W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 6.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i załączonych do oferty dokumentów. 7.Wszelkie oświadczenia należy złożyć w oryginale. Dokumenty mają być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 9.Złożone oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 10.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art.26 ust 2 b ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty 11.Zasady udziału podmiotów występujących wspólnie, w tym spółek cywilnych: 1)Zamawiający wymaga, w oparciu o art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, dołączenia do oferty dokumentu pełnomocnictwa do reprezentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udzielonego podmiotowi wiodącemu przez wszystkie podmioty występujące wspólnie (także przez przedsiębiorców spółki cywilnej, chyba, że ofertę i wszystkie dokumenty składane z ofertą przez spółkę cywilną podpiszą wszyscy jej wspólnicy i wszyscy wspólnicy złożą odrębne oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 4 do SIWZ), o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 5 do SIWZ) i informację dotyczącą przynależności do grupy kapitałowej) obejmującego upoważnienie do złożenia oferty albo do złożenia oferty i podpisania umowy w imieniu i na rzecz podmiotów występujących wspólnie. Jeżeli pełnomocnik w imieniu mocodawców podpisuje także oświadczenie wiedzy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w tym określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz informację dotyczącą przynależności do grupy kapitałowej udzielone pełnomocnictwo ma zawierać umocowanie do złożenia oświadczeń w tym zakresie, 2)każdy członek podmiotu występującego wspólnie jest obowiązany do złożenia odrębnego oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp(Załącznik nr 5 do SIWZ) i informacji/listy dotyczącej przynależności do grupy kapitałowej, w sposób określony do reprezentacji tego podmiotu oraz dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 wskazane w sekcji III.4.2) tiret 2 niniejszego ogłoszenia, 3)w przypadku oferty wspólnej na formularzu ofertowym należy wymienić z nazwy z podaniem adresu wszystkie podmioty ubiegające się o wspólne udzielenie niniejszego zamówienia - z zaznaczeniem lidera/pełnomocnika, 4)wszelka korespondencja między Zamawiającym a Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia będzie kierowana do ustanowionego pełnomocnika ze skutkiem mocodawców. 12.Jeżeli Wykonawcę w toku postępowania reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo musi mieć formę oryginału albo kopii potwierdzonej notarialnie. Dokument udzielonego pełnomocnictwa należy dołączyć do oferty.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1.W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy, w następujących przypadkach: 1)gdy powstała możliwość zaoferowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych niż te istniejące w dniu zawarcia umowy, 2)gdy nastąpiła zmiana aktów prawnych obowiązujących w dacie zawarcia umowy. 3)gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nastąpi wydłużenie czasu dostawy sprzętu. 2.Zmiana zapisów umowy jest możliwa tylko za zgodą Zamawiającego. Zamawiający wymaga złożenia pisemnego uzasadnienia takiej zmiany. 3.Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych w pkt 1 okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. 4.Wszelkie zmiany w umowie, opisane przez Zamawiającego muszą być dokonane na piśmie, w formie aneksu, pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Okres gwarancji na zaoferowany asortyment
Kryt 2p 3
Adres strony internetowej siwz www.podkarpacka.policja.gov.pl
Adres uzyskania siwz Sekcja Zamówień Publicznych, Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, budynek C, pokój nr 22
Data składania wniosków 03/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Sekcja Zamówień Publicznych, Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie, ul. Dąbrowskiego 30, 35-036 Rzeszów, budynek C, pokój nr 22
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. W kryterium okresu gwarancji na zaoferowany asortyment Zamawiający przyznał łącznie wagę 3 punktów odpowiadających 3 % ogólnej oceny oferty. W ramach tego kryterium Zamawiający zastosuje dwa podkryteria: a) podkryterium 1 - Okres gwarancji na : aparat telefoniczny IP, przystawkę do aparatu telefonicznego IP, aparat telefoniczny analogowy, aparat telefoniczny analogowy bezprzewodowy DECT, fax laserowy Ilość punktów w tym podkryterium zostanie przyznana następująco: 0 pkt - za okres gwarancji wynoszący 12 miesięcy 1,5 pkt - za okres gwarancji wynoszący 24 miesiące lub więcej Zamawiający wymaga, aby gwarancja podana była w pełnych miesiącach, minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to 12 miesięcy. Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego podkryterium może uzyskać maksymalnie 1,5 punktu. Jeżeli Wykonawca w ofercie nie poda okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że okres gwarancji na zaoferowany asortyment wynosi 12 miesięcy, a Wykonawca otrzyma 0 punktów. W przypadku podania okresu gwarancji z przedziału między 12-23 miesiące Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt. W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okres gwarancji na zaoferowany asortyment, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp. W przypadku zaoferowania dłuższego okresu gwarancji niż 24 miesiące Zamawiający przyzna punktację jak za okres 24 miesięcy, a oferta Wykonawcy uzyska 1,5 punktu. Okres gwarancji liczony będzie od momentu podpisania odbioru końcowego. b) podkryterium 2 - Okres gwarancji na : kartę interfejsu głosowego, bramę głosową portów analogowych 24 porty, przełącznik sieciowy LAN PoE+ 24 porty Ilość punktów w tym podkryterium zostanie przyznana następująco: 0 pkt - za okres gwarancji wynoszący 36 miesięcy 1,5 pkt - za okres gwarancji wynoszący 48 miesięcy lub więcej Zamawiający wymaga, aby gwarancja podana była w pełnych miesiącach, minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego to 36 miesięcy. Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego podkryterium może uzyskać maksymalnie 1,5 punktu. Jeżeli Wykonawca w ofercie nie poda okresu gwarancji, Zamawiający uzna, że okres gwarancji na zaoferowany asortyment wynosi 36 miesięcy, a Wykonawca otrzyma 0 punktów. W przypadku podania okresu gwarancji z przedziału między 36 a 47 miesięcy Zamawiający przyzna Wykonawcy 0 pkt. W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego niż wymagany okres gwarancji na zaoferowany asortyment, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp. W przypadku zaoferowania dłuższego okresu gwarancji niż 48 miesięcy Zamawiający przyzna punktację jak za okres 48 miesięcy, a oferta Wykonawcy uzyska 1,5 punktu. Okres gwarancji liczony będzie od momentu podpisania odbioru końcowego. c) Łączna liczba punktów jaką Wykonawca może uzyskać w kryterium okresu gwarancji na zaoferowany asortyment liczona będzie wg następującego wzoru: Og = Og(1) +Og(2) gdzie: Og - suma punktów uzyskana w kryterium okresu gwarancji na zaoferowany asortyment Og(1) -ilość punktów uzyskana w podkryterium nr 1, tj. okres gwarancji na : aparat telefoniczny IP, przystawkę do aparatu telefonicznego IP, aparat telefoniczny analogowy, aparat telefoniczny analogowy bezprzewodowy DECT, fax laserowy Og(2) -ilość punktów uzyskana w podkryterium nr 2, tj. okres gwarancji na : kartę interfejsu głosowego, bramę głosową portów analogowych 24 porty, przełącznik sieciowy LAN PoE+ 24 porty 2.Termin dostarczenia urządzeń - 30 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 3.O gotowości do dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego nie później niż trzy dni przed dostawą (email: dyzurny.wwt@rz.policja.gov.pl tel. 17 858 2390).
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)