Dostawa środków do utrzymania czystości i akcesoriów do sprzątania dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie.

Data publikacji 2015-07-24
Data zakończenia 2015-08-04 10:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Miejscowość Częstochowa
Województwo śląskie
Branża
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 188566 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do utrzymania czystości i akcesoriów do sprzątania dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zawiera Załączniku Nr 5 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącej Załącznik Nr 6 do SIWZ.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w danym asortymencie. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: lub równoważne. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SIWZ parametry techniczne i jakościowe, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie asortymentu zgodnie z przeznaczeniem medycznym.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wykonawca musi złożyć pełną ofertę.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
Ulica ul. Bialska 104/118
Nr domu 104
Nr miesz 118
Miejscowość Częstochowa
Kod Pocztowy 42-200
Województwo śląskie
Tel 034 3673753
Fax 034 3651756
Internet www.szpitalparkitka.com.pl
Regon 00128105300000
E-mail szp@data.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
Wiedza Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
Potencjał Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
Zdolne Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
Sytuacja Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1) Oświadczenia, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ; 3) Aktualne karty charakterystyki substancji-mieszaniny-preparatu, zgodnie z wymaganiami określonymi stosownymi przepisami prawa (dot. poz. 1 do poz. 15) wymienionych w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. 4) Aktualne dokumenty np. ulotki, katalogi, foldery oferowanego przedmiotu zamówienia na wszystkie pozycje asortymentu (od poz. 1 do poz. 32) wymienione w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. ZAMAWIAJĄCY PROSI O ZANACZENIE W ULOTCE PRODUCENTA/KATALOGU/ FOLDERZE/ OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYKONAWCY KTÓREJ POZYCJI Z FORMULARZA ASORTYMENTOWO-CENOWEGO OPIS DOTYCZY.
Inne dokumenty § 5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy PZP dotyczące: 1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP. 2) Posiadania wiedzy i doświadczenia: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP. 3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP. 4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP. 2. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP. 3. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy PZP. 4. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w ust. 1-3 dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w § 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. 5. Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w ust. 1-3 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 i 24b ustawy PZP. 6. Wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst. jedn. Dz. U. 2015 r. poz. 184), składając odrębne oferty, są zobowiązani wykazać, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy Wykonawcami w niniejszym postępowaniu. 7. Brak wskazania spełnienia któregokolwiek z warunków udziału w postępowaniu określonych w ust. 1-3 skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, a tym samym uznaniu złożonej przez niego oferty za odrzuconą, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP. § 6. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy PZP, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załączniku Nr 2 do SIWZ (oryginał). 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z treścią art. 24 ust. 1 ustawy PZP, Wykonawca składa niżej wymienione dokumenty: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, zgodnie z treścią art. 24 ust. 1 ustawy PZP, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ (oryginał). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 3 ustawy PZP, Wykonawca składa wraz z ofertą listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst. jedn. Dz. U. 2015 r. poz. 184) lub informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy PZP, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SIWZ (oryginał). Wyżej wymieniony dokument musi być złożony w oryginale. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powyższy dokument składa każdy z Wykonawców. 4. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolność finansową lub ekonomiczną innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (wzór zobowiązania stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ - oryginał): 1) w powyższej sytuacji w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający zażąda aby powyższy dokument dotyczył w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2) Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełnienia warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP (wzór Załącznik Nr 3 do SIWZ - oryginał). 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu: 1) o którym mowa § 6 ust. 2 pkt. 2, składa dokument, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa § 6 ust. 2 pkt. 2) zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożony przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w § 6 ust. 2 i ust. 3 SIWZ (lub w § 6 ust. 2 pkt. 1) i ust. 3 oraz ust. 6 SIWZ - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia określoną w art. 366 Kodeksu Cywilnego. 7. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1) Oświadczenia, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ; 3) Aktualne karty charakterystyki substancji/mieszaniny/preparatu, zgodnie z wymaganiami określonymi stosownymi przepisami prawa (dot. poz. 1 do poz. 15) wymienionych w formularzu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. 4) Aktualne dokumenty np. ulotki, katalogi, foldery oferowanego przedmiotu zamówienia na wszystkie pozycje asortymentu (od poz. 1 do poz. 32) wymienione w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym Załącznik Nr 5 do SIWZ. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. ZAMAWIAJĄCY PROSI O ZANACZENIE W ULOTCE PRODUCENTA/KATALOGU/ FOLDERZE/ OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA WYKONAWCY KTÓREJ POZYCJI Z FORMULARZA ASORTYMENTOWO-CENOWEGO OPIS DOTYCZY. 8. Ponadto do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 9. Forma składania dokumentów: 1) Dokumenty należy złożyć zgodnie z § 7 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231), tj. w formie oryginału lub kopii poświadczonej ,,za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2) W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny one być opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin dostawy
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.szpitalparkitka.com.pl
Adres uzyskania siwz Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. NMP, 42-200 Częstochowa ul. Bialska 104/118, II piętro, pawilon D, sala 310
Data składania wniosków 04/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. NMP, 42-200 Częstochowa ul. Bialska 104/118, II piętro, pawilon D, sala 356
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia(dalej SIWZ)będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpitalparkitka.com.pl. Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, SIWZ, odwołania dot. treści ogłoszenia oraz postanowień SIWZ, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy , a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes prawny w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy -Prawo zamówień publicznych, na podstawie art.180 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r- Prawo zamówień publicznych(tekst jedn. Dz. U .z 2010r Nr 113 , poz.759 z późn. zm.) przysługuje odwołanie wyłącznie wobec czynności:1)opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału postepowaniu;2)wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia;3)odrzucenia oferty odwołującego; W odniesieniu do odwołań zastosowanie mają następujące przepisy wykonawcze do ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie regulaminu postępowania przy rozpoznawaniu odwołań (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 964). b) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 15 marca 2010 r. w sprawie wysokości oraz sposobu pobierania wpisu od odwołania oraz rodzajów kosztów w postępowaniu odwoławczym i sposobu ich rozliczania (Dz. U. Nr 41, poz. 238).
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)