Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach
|
Ulica |
ul. Wrzosowa 44
|
Nr domu |
44
|
Miejscowość |
Kielce
|
Kod Pocztowy |
25-211
|
Województwo |
świętokrzyskie
|
Tel |
41 200 12 00
|
Fax |
41 200 12 10
|
Internet |
bip.powiat.kielce.pl
|
Regon |
29100937200000
|
E-mail |
zamowienia@powiat.kielce.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 7 000,00 zł.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wedle wyboru Wykonawcy wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Kielcach Nr 52 8493 0004 0000 0057 2783 0008
z dopiskiem:
Wadium w przetargu nieograniczonym na kompleksową obsługę serwisową wraz z dzierżawą urządzeń drukujących i kopiujących (drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kopiarek) w Starostwie Powiatowym w Kielcach.
Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, które przed upływem terminu składania ofert zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego.
4. Kserokopię dowodu wniesienia wadium w pieniądzu, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę, należy dołączyć do oferty.
Uwaga:
Zamawiający informuje, iż zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2000 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 455) wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek Zamawiającego, w kasie banku prowadzącego rachunek Zamawiającego czy też innego banku.
5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale w Starostwie Powiatowym w Kielcach, ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, III piętro, pok. 363 przed upływem terminu składania ofert, a kserokopię dokumentu, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę wraz z pieczątką, datą i godziną wpływu do Starostwa, należy dołączyć do oferty. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją w wymaganej wysokości,
c) termin ważności gwarancji (nie krótszy niż termin związania ofertą),
d) bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż:
Wykonawca, którego ofertę wybrano:
- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub
- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub
- zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub
- Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art 25 ust.1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10.
7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę.
Uwaga:
Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa
w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej,
b) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy
w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający odstępuje od precyzowania niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu, według zasady spełnia/nie spełnia
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem należytego wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej 1 usługi obejmującej serwis minimum 80 sztuk urządzeń (w tym drukarek i/lub urządzeń wielofunkcyjnych) w jednym zamówieniu, świadczoną w sposób ciągły przez okres minimum jednego roku (pełne 12 miesięcy).
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego przez Wykonawcę Wykazu wykonanych głównych usług, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, do którego Wykonawca załączy dowody dotyczące tych usług, określające czy usługi te wykonane zostały w sposób należyty
|
Potencjał |
Zamawiający odstępuje od precyzowania niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu, według zasady spełnia/nie spełnia
|
Zdolne |
Zamawiający odstępuje od precyzowania niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków w postępowaniu, według zasady spełnia/nie spełnia
|
Sytuacja |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum wartości oferty.
Ocena spełniania niniejszego warunku nastąpi na podstawie załączonej przez Wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Polisa lub inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, musi być ważna w dniu składania ofert. W przypadku wyboru oferty Wykonawcy będzie on zobowiązany przedłużyć ważność polisy lub dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnoprawnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na cały okres realizacji umowy.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 13 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Wymaga się aby Wykonawca dołączył:
1. pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował zasobami podmiotów trzecich niezbędnymi do realizacji zadania - wg wzoru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ - Oświadczenie z art. 26 ust. 2b.
2. oświadczenie z art. 36 a ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom- wg wzoru określonego w załączniku nr 9 do SIWZ.
3. Pełnomocnictwo, które z ofertą składa pełnomocnik podmiotów wspólnie występujących.
4. Dowód wniesienia wadium
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie:
a. obowiązującej stawki VAT: jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie wartości umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę przy jednoczesnym zachowaniu niezmienionej ceny netto;
b. obowiązującej stawki VAT: jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę przy jednoczesnym zachowaniu niezmienionej ceny netto;
c. przedłużenia terminu umowy, w przypadku jeżeli w ciągi 12 miesięcy nie zostanie wyczerpana kwota 265 000,00 zł brutto;
d. skrócenia terminu umowy, w przypadku jeżeli przed upływem 12 miesięcy zostanie wyczerpania kwoty 265 000,00 zł brutto;
e. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę;
f. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę;
g.zwiększenia lub zmniejszenia liczby filii bądź zmiany lokalizacji filii.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
70
|
Kryt 2 |
Deklarowana liczba urządzeń podłączonych do sieci LAN lub do komputera, objętych automatycznym monitorowaniem przez dostarczony system
|
Kryt 2p |
30
|
Adres strony internetowej siwz |
bip.powiat.kielce.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Starostwo Powiatowe w Kielcach
ul. Wrzosowa 44,
25-211 Kielce, III-cie piętro, pokój 302
|
Data składania wniosków |
03/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Starostwo Powiatowe w Kielcach
ul. Wrzosowa 44,
25-211 Kielce, III-cie piętro, pokój 371 - sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Czy unieważnienie |
Nie
|