Dostawa wyposażenia dydaktycznego do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy oraz punktów dziennego opiekuna - w podziale na części

Data publikacji 2015-07-24
Data zakończenia 2015-08-10 09:00:00
Instytucja Zespół Żłobków m.st. Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 189290 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 375200009, 374400004, 336930004, 375300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dydaktycznego do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy oraz punktów dziennego opiekuna - w podziale na części.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Kalkulacji cenowej stanowiącej załącznik nr 5A lub 5B lub 5C do SIWZ (odrębny dokument dla każdej z części).
3. CPV:
-39.16.21.00-6 Pomoce dydaktyczne
-37.52.00.00-9 Zabawki
-37.44.00.00-4 Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
-33.69.30.00-4 Pozostałe produkty terapeutyczne
-37.53.00.00-2 Artykuły do zabaw na wolnym powietrzu

Opis

Część nr 1)
Dostawa artykułów do zabaw na wolnym powietrzu do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
CPV: 37.53.00.00-2 Artykuły do zabaw na wolnym powietrzuCzęść nr 2)
Dostawa pomocy dydaktycznych, zabawek i sprzętu do integracji sensorycznej do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy
CPV:
- 39.16.21.00-6 Pomoce dydaktyczne
- 37.52.00.00-9 Zabawki
- 37.44.00.00-4 Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
- 33.69.30.00-4 Pozostałe produkty terapeutyczneCzęść nr 3)
Dostawa pomocy dydaktycznych, zabawek i sprzętu do integracji sensorycznej do punktów dziennego opiekuna
CPV:
-39.16.21.00-6 Pomoce dydaktyczne
-37.52.00.00-9 Zabawki
-37.44.00.00-4 Sprzęt do ćwiczeń fizycznych
-33.69.30.00-4 Pozostałe produkty terapeutyczne

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Żłobków m.st. Warszawy
Ulica ul. Belgijska 4
Nr domu 4
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-511
Województwo mazowieckie
Tel 022 5652355, 5652350
Fax 022 8450714
Internet www.zlobki.waw.pl
Regon 01571911300000
E-mail zam.publ@zlobki.waw.pl; rponiatowski@zlobki.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/09/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa minimalnych wymagań spełnienia w/w warunku
Wiedza Zamawiający określa minimalne wymagania dotyczące posiadania doświadczenia: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwa zamówienia związane i proporcjonalne do przedmiotu zamówienia tj.: 1) polegające na dostawie wyposażenia placu zabaw o wartości łącznej dla obu zamówień wynoszącej co najmniej 35.000,00 zł. z podatkiem VAT - w przypadku składania oferty na część nr 1, 2) polegające na dostawie wyposażenia dydaktycznego o wartości łącznej dla obu zamówień wynoszącej co najmniej 55.000,00 zł. z podatkiem VAT - w przypadku składania oferty na część nr 2, 3) polegające na dostawie wyposażenia dydaktycznego o wartości łącznej dla obu zamówień wynoszącej co najmniej 10.000,00 zł. z podatkiem VAT - w przypadku składania oferty na część nr 3. W przypadku składania przez jednego Wykonawcę ofert na kilka części zamówienia - Wykonawca ten powinien wykazać spełnienie warunku oddzielnie dla każdej z części.
Potencjał Zamawiający nie określa minimalnych wymagań spełnienia w/w warunku
Zdolne Zamawiający nie określa minimalnych wymagań spełnienia w/w warunku
Sytuacja Zamawiający nie określa minimalnych wymagań spełnienia w/w warunku
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wypełniona kalkulacja cenowa - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5A lub 5B lub 5C do SIWZ - w zależności od części, na którą składana jest oferta. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy oraz określa następujące warunki zmiany: 1) zmiany w zakresie oferowanego wyposażenia / artykułu poprzez zaproponowanie wyposażenia innego producenta o parametrach tożsamych lub lepszych w przypadku wycofania z produkcji lub innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających realizację zamówienia, z zastrzeżeniem niezmienności ceny - po przedstawieniu przez wykonawcę dowodów uzasadniających konieczność dokonania zmiany, 2) (dotyczy tylko części nr 3) zmiany miejsca dostawy przedmiotu umowy ze względu na zmianę terminu realizacji robót budowlanych w lokalach dziennego opiekuna do których ma nastąpić dostawa przedmiotu zamówienia, co będzie skutkowało koniecznością skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań związanych z realizacją robót budowlanych, mających wpływ na miejsce dostawy przedmiotu zamówienia (uniemożliwiających dostawę lub montaż przedmiotu zamówienia w danym lokalu dziennego opiekuna zgodnie z rozdzielnikiem), 3) sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych. Do dokonania zmiany wymagane jest zawarcie stosownego aneksu.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Okres gwarancji jakości
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz http://www.zlobki.waw.pl/oferty.php?pid=25654
Adres uzyskania siwz Warszawa 02-511, ul. Belgijska 4, sekretariat II piętro
Data składania wniosków 10/08/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Warszawa 02-511, ul. Belgijska 4, sekretariat II piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający informuje, iż nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)