Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Zamek Książąt Pomorskich
|
Ulica |
ul. Korsarzy 34
|
Nr domu |
34
|
Miejscowość |
Szczecin
|
Kod Pocztowy |
70-540
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
091 4338842
|
Fax |
091 4347984
|
Internet |
www.zamek.szczecin.pl
|
Regon |
81054320000000
|
E-mail |
zamek@zamek.szczecin.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Instytucja Kultury wpisana do Rejestru Samorządu Zachodniopomorskiego
|
Rodzaj zam inny |
Instytucja Kultury wpisana do Rejestru Samorządu Zachodniopomorskiego
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
50
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o analizę oświadczeń i załączonych dokumentów, metodą: spełnia/nie spełnia
|
Wiedza |
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia.
Opis warunku: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 1 zamówienie na dostawę i montaż foteli teatralnych o wartości co najmniej 300.000 zł brutto
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o analizę oświadczeń i załączonych dokumentów, metodą: spełnia/nie spełnia
|
Potencjał |
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia
Opis warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o analizę oświadczeń i załączonych dokumentów, metodą: spełnia/nie spełnia
|
Zdolne |
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Opis warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o analizę oświadczeń i załączonych dokumentów, metodą: spełnia/nie spełnia
|
Sytuacja |
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Opis warunku:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o analizę oświadczeń i załączonych dokumentów, metodą: spełnia/nie spełnia
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Zamawiający wymaga na etapie składania ofert dostarczenia modelu oferowanego fotela wraz z podstawą montażową w ilości 1 sztuki w ramach demonstracji produktu, najpóźniej w terminie składania ofert.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zmiany treści Umowy będą mogły zostać dokonane tylko w przypadku zaistnienia okoliczności, których wystąpienia Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania Umowy. Okoliczności te nie mogą być wywołane przez którąkolwiek ze Stron, ani nie mogą być przez Strony zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie może być wykonana zgodnie z pierwotną treścią, w szczególności z uwagi na niemożność osiągnięcia celu Umowy lub rażącą stratę, która w przypadku wykonania Umowy groziłaby Stronom bądź jednej ze Stron.
2. Przesłanki do zmiany treści Umowy co do terminu realizacji mogą, między innymi, być wywołane poprzez:
1) zmiany stanu prawnego, w tym w szczególności przepisów podatkowych i z zakresu ochrony środowiska,
2) działanie lub zaniechanie organów władzy publicznej, w tym zmiany urzędowych interpretacji przepisów dot. realizacji lub finansowania przedmiotu umowy,
3) gwałtowną dekoniunkturę, kryzys gospodarczy lub finansowy w skali ponadpaństwowej,
4) powszechną niedostępność surowców bądź materiałów,
5) brak dostępu do mediów (np. awarie w dostawach energii elektrycznej czy innych mediów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy)
6) klęski żywiołowe i ekologiczne oraz siłę wyższą rozumianą jako zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia (np. zdarzenia losowe, awarie) których przyczyny nie są spowodowane przez żadną ze stron Umowy.
7) inne przyczyny obiektywne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy uniemożliwiające zakończenie robót w terminie, (np. opóźnienia w przekazaniu do użytkowania pomieszczenia przeznaczonego do montażu Foteli wynikłe z przyczyn wykonawcy robót budowlanych).
3. W przypadku braku gotowości sali do montażu Foteli wynikłym z opóźnienia w przekazaniu do użytkowania pomieszczenia z przyczyn leżących po stronie wykonawcy robót budowlanych Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminu dostawy i montażu Foteli do 90 dni od daty upływu terminu o którym mowa w § 2 ust. 1. W tym terminie Fotele będą przechowywane u Wykonawcy na jego koszt. W przypadku przekroczenia tego terminu Zamawiający będzie pokrywał koszty dalszego przechowywania Foteli przez Wykonawcę.
4. Wszelkie inne niż wymienione w niniejszym paragrafie niekorzystne dla Zamawiającego zmiany Umowy, dopuszczalne są tylko, jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków, spełnienie świadczenia przez Wykonawcę groziłoby mu rażącą stratą, co było niemożliwe do przewidzenia przy zawarciu Umowy.
5. W sytuacjach określonych w ust. 2, 3 i 4, mając na uwadze poszanowanie wzajemnych interesów, zasady równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodny zamiar wykonania przedmiotu Umowy, Strony sporządzą aneks do umowy w którym określą w niezbędnym zakresie wpływ powyższych okoliczności na dotychczasowe prawa
i obowiązki.
6. Niezależnie od postanowień ust. 2 i 3 Strony dopuszczają możliwość:
1) zmian polegających na poprawie omyłek pisarskich,
2) zmian redakcyjnych Umowy,
3) zmian będących następstwem sukcesji uniwersalnej albo przejęcia z mocy prawa pełni praw i obowiązków dotyczących którejkolwiek ze Stron,
4) zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych,
5) zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji Przedmiotu Umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego
na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie Przedmiotu Umowy bądź zwiększających użyteczność Przedmiotu Umowy.
7. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do Umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjnie dotychczasowe brzmienie Umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też, kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu Umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu Umowy.
8. Wszelkie zmiany wprowadzane do Umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 oraz art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst. jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) oraz zasad ogólnych ustawy.
9. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
50
|
Kryt 2 |
Właściwości estetyczne i funkcjonalne
|
Kryt 2p |
50
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.zamek-szczecin.top2.pl
|
Adres uzyskania siwz |
na wniosek wykonawcy:Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, pokój 206
|
Data składania wniosków |
04/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:30
|
Miejsce |
Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, pokój 206
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013, w ramach projektu pn.: Modernizacja skrzydła północnego Zamku Książąt Pomorskich w Szczecinie umowa o dofinansowanie projektu nr UDA-RPZP.06.02.01-32-001/13-00 z dnia 18 września 2013 roku.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|