Data publikacji |
2015-07-27 |
Data zakończenia |
2015-08-04 09:00:00 |
Instytucja |
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego |
Miejscowość |
Toruń |
Województwo |
kujawsko-pomorskie |
Branża |
- Bilety,
- Handlowe materiały reklamowe, handlowe katalogi i przewodniki,
- Katalogi,
- Materiały reklamowe,
- Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury,
- Różny sprzęt i artykuły biurowe,
- Wyroby biurowe,
- Organizatory i akcesoria,
- Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
- Sprzęt kuchenny,
- Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych,
- Parasole i parasole przeciwsłoneczne, laski i stołki myśliwskie,
- Brezenty, żagle do łodzi, desek windsurfingowych lub pojazdów lądowych; markizy, zasłony przeciwsłoneczne, namioty i sprzęt kempingowy
|
Szczegóły
|
Numer ogłoszenia |
110777 / 2015 |
Typ dokumentu |
ZP-400 |
Kod CPV |
798225007, 392952008, 301900007, 224620006, 392941000, 395225301, 301935003, 224591003, 302372300, 228000008, 392211101, 301920001, 224610009, 224600002, 395225301, 798230009, 793414000, 793410006 |
Adres strony internetowej siwz |
|
BZP |
Zobacz
|
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
|
Ulica |
Plac Teatralny 2
|
Nr domu |
2
|
Miejscowość |
Toruń
|
Kod Pocztowy |
87-100
|
Województwo |
kujawsko-pomorskie
|
Tel |
56 62 18 281
|
Fax |
56 62 18 455
|
Internet |
www.bip.kujawsko-pomorskie.pl
|
Regon |
87112129000000
|
E-mail |
zamowienia@kujawsko-pomorskie.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
4
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
60
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uznaje za wystarczające złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1A do SIWZ
|
Wiedza |
O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi informacyjno-promocyjne o wartości co najmniej 15 000,00 zł każda, będące przedmiotem niniejszego postępowania, wraz z potwierdzeniem że usługi te zostały wykonane należycie
|
Potencjał |
Zamawiający nie stawia nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uznaje za wystarczające złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1A do SIWZ
|
Zdolne |
O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują, co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie w zakresie grafiki komputerowej lub minimum 3 letni staż zawodowy na stanowisku grafika komputerowego
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uznaje za wystarczające złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 1A do SIWZ
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
oświadczenie Wykonawcy o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, którego treść zawarto w załączniku nr 1C do niniejszej SIWZ, wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ, zawierający cenę ofertową, termin realizacji przedmiotu zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa, w sytuacji gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca przedstawia pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeśli dotyczy (załącznik nr 9 )
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie:
1) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, która dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest wówczas obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odnośnie do zmian osobowych - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg Zamawiającego;
3) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty takich jak w szczególności:
a) zmiana przepisów prawa mająca wpływ na zakres lub sposób realizacji przedmiotu zamówienia,
b) wystąpienie siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, z wyjątkiem strajku u Wykonawcy, działania wojenne.
c) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminów realizacji przedmiotu zamówienia jeśli wynikać to będzie z przerw w realizacji przedmiotu zamówienia, powstałych z przyczyn wyłącznie zależnych od Zamawiającego.
W przypadku zaistnienia ww. okoliczności termin zostanie przedłużony o czas niezbędny do zrealizowania przedmiotu zamówienia, co zostanie ustalone za porozumieniem obu stron umowy, w oparciu o ww. okoliczności.
d) przedłużającej się niezależnej od Wykonawcy procedury udzielenia niniejszego zamówienia np. w związku z ewentualnym odwołaniem;
e) opóźnień związanych z wewnętrznym obiegiem dokumentów u Zamawiającego, niezależnych od Wykonawcy.
4) Dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia brutto, jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT. W wypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku odpowiednim do zmiany wysokości podatku VAT, wynagrodzenie Wykonawcy netto (tj. bez podatku VAT) jest niezmienne.
5) Inne zmiany w zakresie przewidzianym we wzorze umowy.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
60
|
Kryt 2 |
Termin realizacji przedmiotu zamówienia
|
Kryt 2p |
40
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bip.kujawsko-pomorskie.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń
Pok. 237
Wydział Zamówień Publicznych i Partnerstwa Publiczno-Prawnego
|
Data składania wniosków |
04/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
09:00
|
Miejsce |
Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń
Pok. 237
Wydział Zamówień Publicznych i Partnerstwa Publiczno-Prawnego
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zawarcia umowy ramowej. Zamówienie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013 oraz ze środków budżetu Gminy Włocławek, Gminy - Miasto Grudziądz, Gminy Choceń, Gminy Kowal
|
Czy unieważnienie |
Nie
|