zakup i dostawy materiałów i opakowań do sterylizacji tlenkiem etylenu, parą i plazmą dla Centralnej Sterylizacji, Bloków Operacyjnych, Apteki, Działu Żywienia, Zakładu Mikrobiologii, kuchenek oddziałowych szpitala.

Data publikacji 2015-07-27
Data zakończenia 2015-08-04 09:00:00
Instytucja Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Papier czerpany lub tektura

Szczegóły

Numer ogłoszenia 190116 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331911006, 229920000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

zakup i dostawy materiałów i opakowań do sterylizacji tlenkiem etylenu, parą i plazmą dla Centralnej Sterylizacji, Bloków Operacyjnych, Apteki, Działu Żywienia, Zakładu Mikrobiologii, kuchenek oddziałowych szpitala.
PAKIET NR 1: Materiały do sterylizacji tlenkiem etylenu, testy, taśmy.
PAKIET NR 2: Testy.
PAKIET NR 3: Wskaźnik klasy VI.
PAKIET NR 4: Materiały opakowaniowe do przeprowadzania procesu sterylizacji w parze wodnej i tlenku etylenu - rękawy, torebki, papiery krepowane.
PAKIET NR 5: Materiały eksploatacyjne do sterylizatora plazmowego + walidacja.
PAKIET NR 6: Włóknina w arkuszach.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
Ulica ul. Lwowska 60
Nr domu 60
Miejscowość Rzeszów
Kod Pocztowy 35-301
Województwo podkarpackie
Tel 17 8664000
Fax 17 8664702
Internet www.szpital2.rzeszow.pl
Regon 69069752900000
E-mail zamowienia.publiczne@szpital2.rzeszow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium zamawiający nie wymaga wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
Wiedza Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
Potencjał Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
Zdolne Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
Sytuacja Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór załącznik nr 4A.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 13. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego wykonawca musi dostarczyć: 1. Oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających do obrotu i używania dla oferowanych preparatów, zgodnie z obowiązującymi przepisami: - dla wyrobów medycznych zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Z 2010r. Nr 107 poz. 679 ze zm.), - dla produktów biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 13 września 2002 o produktach biobójczych (Dz. U. z 2007r. Nr 39 poz. 252 ze zm.), 2. Materiały informacyjne (opisy, katalogi producenta) oferowanego przedmiotu zamówienia - w języku polskim - potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w załącznikach nr 2/1 - 2/6 do SIWZ. 3. Pakiet nr 5 - Wszystkie zaoferowane materiały eksploatacyjne muszą być zwalidowane w systemie sterylizacji plazmowej STERRAD 100S oraz STERRAD NX zgodnie z normą ISO 14937. Wszystkie testy chemiczne zaoferowane w tym postępowaniu jak też wbudowane w zaoferowane materiały eksploatacyjne muszą posiadać taki sam kod barwny. Na poświadczenie spełnienia tych warunków Wykonawca dołączy do oferty stosowne oświadczenia producenta systemu Sterrad. 4. W przypadku kiedy zaoferowane wyroby będą budzić wątpliwości Zamawiającego co do ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ, Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ zastrzega prawo żądania dostarczenia przez Wykonawcę: a) próbek oferowanych artykułów potwierdzających spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załącznikach nr 2/1 - 2/6 do SIWZ b) dokumentów dopuszczających do obrotu i używania wymienionych w Załącznikach na 2/1 - 2/6 do SIWZ. Próbki oraz dokumenty zostaną uzupełnione przez Zamawiającego na podstawie art. 26 ust.3 ustawy Pzp.
Inne dokumenty 1) Wypełniony Formularz ofertowy. (dla każdego pakietu osobno) 2) Wypełniony Formularz cenowy. (dla każdego pakietu osobno) 3) Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ i przyjęciu jej bez zastrzeżeń. 4) Pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony. 5) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom.(Jeżeli dotyczy) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, wymagane w niniejszym postępowaniu dokumenty wymienione w pkt IX ppkt 2 SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte zamówienia określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego i zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa winno wynikać jakiego postępowania ono dotyczy, jakich Wykonawców dotyczy, wykazywać ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika oraz czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania w postępowaniu czy też również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich Wykonawców w tym ustanowionego Wykonawcę - pełnomocnika.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Strony ustalają, że nie przewidują istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyjątkiem zmian, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, zmian przewidzianych w § 2 ust. 3, §3 ust. 3, §10 ust. 2 a nadto gdy: 1) nastąpią przekształcenia własnościowe, 2) nastąpią zmiany techniczne lub organizacyjne, 3) nastąpią zmiany adresu, 4) wprowadza się zamienniki (w razie zakończenia, wstrzymania, wycofania produkcji - cena nie wyższa niż w ofercie) 5) przedmiot zamówienia zastępuje się produktem o lepszych parametrach lub właściwościach - cena nie wyższa niż w ofercie), 6) zmianie ulega numer katalogowy lub wielkość opakowań, 7) następuje konieczność poprawienia pomyłek. 2. Wszelkie oświadczenia, zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 97
Kryt 2 termin dostawy
Kryt 2p 3
Adres strony internetowej siwz www.szpital2.rzeszow.pl
Adres uzyskania siwz Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie, ul. Lwowska 60, 35-301 Rzeszów, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.
Data składania wniosków 04/08/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie, ul. Lwowska 60, 35-301 Rzeszów, Sekretariat Dyrektora.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)