Dostawa sprzętu medycznego, sprzętu jednorazowego użytku oraz błon i odczynników rtg, materiałów do usg i ekg i narzędzi jednorazowego użytku dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.

Data publikacji 2015-07-27
Data zakończenia 2015-08-07 10:00:00
Instytucja Brzeskie Centrum Medyczne
Miejscowość Brzeg
Województwo opolskie
Branża
  • Produkty z kliszy,
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 190236 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331413209, 331413106, 331412208, 331412404, 331412002, 331416408, 331416422, 331400003, 349284806, 323541103, 249312300, 249312403, 331241305, 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego, sprzętu jednorazowego użytku oraz błon i odczynników rtg, materiałów do usg i ekg i narzędzi jednorazowego użytku dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Zamówienie obejmuje swoim zakresem 7 zadań. Zadanie nr 1 Sprzęt ogólnomedyczny - terapia infuzyjna. Zadanie nr 2 Cewniki, worki medyczne, dreny, drenaże, odsysanie pola operacyjnego, inne. Zadanie nr 3 Drobny sprzęt medyczny - różny. Zadanie nr 4 Pojemniki na odpady medyczne. Zadanie nr 5 Błony rtg, odczynniki, koperty. Zadanie nr 6 Materiały różne do ekg, ktg i usg. Zadanie nr 7 Jednorazowe narzędzia chirurgiczne. 2. Ilości i szczegółowe wymagania dotyczące produktów stanowiących przedmiot zamówienia określono w specyfikacjach asortymentowo-cenowych, stanowiących załączniki nr 2.1-2.7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 3. Wymagania stawiane dla przedmiotu zamówienia. 3.1. Wszystkie zaoferowane produkty muszą być oznakowane etykietami w języku polskim. 3.2. Zaoferowane produkty muszą posiadać co najmniej 6 miesięczny termin ważności. 3.3. Zaoferowane produkty muszą posiadać ważne dokumenty dopuszczające do obrotu i użytku, wystawione zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dokumenty te wykonawca dostarczy zamawiającemu na każde jego wezwanie. 3.4. W przypadku wystąpienia w trakcie badania i oceny ofert wątpliwości dotyczących zgodności, zaoferowanych produktów z opisanymi w SIWZ, zamawiający wezwie wykonawcę do dostarczenia,w wyznaczonym terminie, ulotek informacyjnych, folderów, katalogów lub próbek tych produktów w celu dokonania ich porównania z opisem.

Opis

Zamówienie obejmuje swoim zakresem 83 pozycje.Zamówienie obejmuje swoim zakresem 128 pozycji.Zamówienie obejmuje swoim zakresem 59 pozycji.Zamówienie obejmuje swoim zakresem 3 pozycje.Zamówienie obejmuje swoim zakresem 17 pozycji.Zamówienie obejmuje swoim zakresem 23 pozycje.Zamówienie obejmuje swoim zakresem 10 pozycji.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Brzeskie Centrum Medyczne
Ulica ul. Mossora 1
Nr domu 1
Miejscowość Brzeg
Kod Pocztowy 49-301
Województwo opolskie
Tel 077 4446521
Fax 077 4446522
Internet www.bcmbrzeg.republika.pl
Regon 00031343700000
E-mail zozbrzeg@pro.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 7
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ.
Wiedza Wymaga się potwierdzenia poprzez przedłożenie wykazu wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia złożenia oferty (po jednej dostawie w każdym roku), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Potencjał Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Oświadczenie o spełnieniu wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ 2. Dla zadania nr 5. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty przez Wykonawcę upoważnienia wystawionego przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora oferowanych błon i odczynników rtg do uczestniczenia w niniejszej procedurze przetargowej.
Inne dokumenty Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 ust.1 Prawa Zamówień Publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Możliwe do wprowadzenia zmiany postanowień umowy zapisano w §7 wzoru umowy na dostawy stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ o następującej treści. 1.Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, tj. dopuszcza się zmiany w zakresie: a) numeru katalogowego produktu, b) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, c) sposobu konfekcjonowania, d) wprowadzenia do sprzedaży przez Wykonawcę produktu zmodyfikowanego, udoskonalonego, e) zaprzestania przez Wykonawcę dostaw produktów stanowiących przedmiot umowy w wyniku zaprzestania produkcji lub dystrybucji, wycofania z obrotu (w szczególności na podstawie decyzji właściwych władz), jak również braku możliwości ich pozyskania wskutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności, f) zmiany cen jednostkowych towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasad proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, g) zmiany cen urzędowych, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia i obniżenia cen, jak również dodania nowych lub skreślenia przedmiotu umowy z wykazu produktów objętych cenami urzędowymi, h) zmiany stawki podatku VAT. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3)zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, a Wykonawca wykaże to przed Zamawiającym. 3. Zmiany wymienione w ust. 1 mogą być dokonane na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego, w terminie do 14 dni od przesłania zawiadomienia, w formie aneksu do umowy. 4. W przypadku, kiedy strony nie dojdą do porozumienia w zakresie zmian cen towarów objętych umową dopuszczają możliwość rozwiązania umowy w całości lub w spornej części, bez konieczności ponoszenia kary umownej przez żadną ze stron umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres stałości cen
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.bcmbrzeg.republika.pl
Adres uzyskania siwz Brzeskiego Centrum Medycznego Dział Zamówień Publicznych i Realizacji Dostaw w Brzegu przy ul. Mossora 1, 49-301 Brzeg.
Data składania wniosków 07/08/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Sekretariat Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu przy ul. Mossora 1, 49-301 Brzeg.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)