1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i wniesienie do pomieszczeń wskazanych w dniu dostawy, a znajdujących się w siedzibach (lokalizacjach - określonych w Załączniku nr 1a do SIWZ/Umowy) Zamawiającego fabrycznie nowych, materiałów biurowych w tym papieru oraz tzw. galanterii biurowej dla Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR o parametrach technicznych i w ilościach określonych szczegółowo w Załączniku nr 1 do SIWZ/Umowy.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie 2 zadań:
Zadanie nr 1 - dostawa papieru (pozycje 16, 17, 18, 19, 20, 21, Załącznika nr 1 do SIWZ/Umowy);
Zadanie nr 2 - dostawa tzw. galanterii biurowej (pozycje 1-15 i 22-97 Załącznika nr 1 do SIWZ/Umowy);
2. Materiały biurowe zostaną dostarczone na koszt i ryzyko Wykonawcy do Śląskiego Oddziału Regionalnego i 17 Biur Powiatowych w ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ/Umowy oraz wniesione do wskazanych w dniu dostawy przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego pomieszczeń. Wykaz jednostek Zamawiającego zawiera Załącznik nr 1a do SIWZ/Umowy. Wykonawca musi zagwarantować, że wszystkie materiały biurowe będą fabrycznie nowe, bez jakichkolwiek śladów używania, oryginalnie fabrycznie zapakowane.
3. Ilekroć w SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty zawierającej produkty o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych.
4. Przez produkt równoważny zamawiający rozumie produkt, który spełnia te same funkcje użytkowe, o zbliżonych parametrach technicznych, jakościowo jest nie gorszy od produktu opisanego przez podanie nazwy własnej.
5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na materiały biurowe (liczonej od daty odbioru materiałów) w ramach, której zobowiązuje się wymienić wadliwe materiały biurowe na wolne od wad w ciągu 7 dni roboczych od daty pisemnego powiadomienia o wadach przez Zamawiającego.
6. Pozostałe istotne wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia i realizacji umowy zostały zawarte w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zamówienie poniżej 134 000 euro
OpisDostawa papieru do Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zamówienie obejmuje pozycje 16, 17, 18, 19, 20, 21, Załącznika nr 1 do SIWZ/Umowy.Dostawa tzw. galanterii biurowej do Śląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa. Zamówienie obejmuje pozycje 1-15 i 22-97 Załącznika nr 1 do SIWZ/Umowy. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Śląski Oddział Regionalny w Częstochowie
|
Ulica |
ul. Sobieskiego 7
|
Nr domu |
7
|
Miejscowość |
Częstochowa
|
Kod Pocztowy |
42-200
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
034 3782800
|
Fax |
034 3249428
|
Internet |
www.arimr.gov.pl
|
Regon |
01061308300147
|
E-mail |
slaski@arimr.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Inna państwowa osoba prawna
|
Rodzaj zam inny |
Inna państwowa osoba prawna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
2
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
18
|
Wadium |
wadium nie jest wymagane
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg reguły spełnia / nie spełnia. Działalność prowadzona na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warynku poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 4 do SIWZ).
|
Wiedza |
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg reguły spełnia / nie spełnia. Zamawiający uzna spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej:
- w zakresie Zadania nr 1 (dostawa papieru) - dwie (2) dostawy główne papieru biurowego (kserograficzny, drukarski), o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.
- w zakresie Zadania nr 2 (dostawa tzw. galanterii biurowej) - dwie (2) dostawy główne materiałów biurowych (nie ujmujące papieru kserograficznego, drukarskiego), o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.
|
Potencjał |
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg reguły spełnia / nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warynku poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 4 do SIWZ).
|
Zdolne |
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg reguły spełnia / nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warynku poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 4 do SIWZ).
|
Sytuacja |
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu wg reguły spełnia / nie spełnia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna spełnienie tego warynku poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika nr 4 do SIWZ).
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Wypełniony formularz ofertowy - stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ
2. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy - w przypadku podpisania oferty przez osobę/y, której/ych umocowanie nie wynika z dokumentów rejestracyjnych.
3. Informację, w jakiej części realizacja przedmiotu zamówienia zostanie powierzona podwykonawcom (w treści formularza ofertowego).
4. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (oryginał) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca ma obowiązek udowodnić, że będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
W przypadku, kiedy Wykonawca powołuje się na zasoby podwykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych) na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b wyżej wskazanej ustawy, winien w Formularzu ofertowym wskazać nazwy (firmy) tychże podwykonawców. W przypadku rezygnacji lub zmiany podwykonawcy, w sytuacji, kiedy zmiana ta dotyczy podmiotu, na zasoby którego powoływał się Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (o których mowa w art. 22 ust. 1 na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub sam Wykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian zawartej umowy w trakcie jej trwania w stosunku do treści oferty w sytuacjach:
a) zaistnienia obiektywnych okoliczności, niezależnych od stron umowy, w tym w sytuacji ograniczenia środków finansowych zamawiającego przewidzianych na realizację zamówienia, powodujących konieczność zmiany lub rozwiązania umowy;
b) zmiana terminu realizacji zamówienia jest możliwa tylko w przypadku wystąpienia zdarzeń niezależnych od stron postępowania (np. wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach);
c) zmian organizacyjnych zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe;
d) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych;
e) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości co do treści umowy, jeżeli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami;
f) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiana sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu zamawiającego;
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Skrócenie terminu realizacji zamówienia
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.arimr.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Śląski Oddział Regionalny
ul. Jana III Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa
pokój 339 (III piętro)
|
Data składania wniosków |
05/08/2015
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
Miejsce |
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Śląski Oddział Regionalny
ul. Jana III Sobieskiego 7, 42-200 Częstochowa
pokój 143 (I piętro, kancelaria główna)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
n/d
|
Czy unieważnienie |
Nie
|