Dostawa i montaż wyposażenia do żłobka gminnego w Przechlewie

Data publikacji 2015-07-28
Data zakończenia 2015-08-05 09:00:00
Instytucja Urząd Gminy Przechlewo
Miejscowość Przechlewo
Województwo pomorskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Meble,
  • Pomoce naukowe,
  • Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 111735 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 391621006, 375200009, 392200000, 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż wyposażenia do żłobka gminnego w Przechlewie.
2. Dostawa wyposażenia została podzielona na dwie części:
Część 1 - Meble i akcesoria towarzyszące oraz zabawki
Część 2 - Sprzęt gospodarstwa domowego i IT
3. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Zestawienie wyposażenia żłobka stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ.
Nazwy markowe towarów i producentów należy traktować jako wzorcowe, można zastosować produkty równoważne pod warunkiem, że ich parametry techniczne nie są gorsze od materiałów podanych w opisie przedmiotu zamówienia.
W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia do oferty stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i wyroby. Będzie to podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o odrzuceniu oferty z powodu nie równoważności zaproponowanych zamienników.
4. Oferowane produkty powinny być bezpieczne i prawidłowo oznakowane, co oznacza, że muszą spełniać wymagania ogólnego bezpieczeństwa określone w przepisach ustawy z 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. nr 229, poz. 2275 z późn. zm.)
Wszystkie produkty, w tym szczególnie meble wprowadzane do obrotu muszą posiadać etykiety z napisami z języku polskim zawierające: nazwę towaru, nazwę i adres producenta, oznaczenie identyfikujące produkt.
5. Wszystkie dostarczone meble dla dzieci i zabawki muszą być dopuszczone dla dzieci w wieku 0-3 lat oraz spełniać wymagania: Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 10 lipca 2014 r. w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych jakie musi spełniać lokal, w którym ma być prowadzony żłobek lub klub dziecięcy (Dz.U. 2014 poz. 925) w części dotyczącej dostosowania mebli do wymagań ergonomii, wyposażenia posiadającego atesty i certyfikaty oraz zabawek spełniających wymagania bezpieczeństwa i higieny oraz oznakowania znakiem CE; Rozporządzenia Ministra Gospodarki z 5 kwietnia 2011 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla zabawek (Dz. U. nr 83, poz. 454 z późn. zm.)
6. Na każdym sprzęcie elektrycznym domowego użytku musi znajdować się znak CE umieszczony przez producenta lub jego upoważnionego przedstawiciela, potwierdzający zgodność sprzętu z wymaganiami Dyrektywy 2006/95/WE i Rozporządzenia Ministra Gospodarki z 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. nr 155, poz. 1089 z późn. zm.).
7. Przed realizacją zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do sprawdzenia wymiarów poszczególnych pomieszczeń z natury i dostosować wymiary mebli i urządzeń do stanu faktycznego

Opis

Przedmiotem części zamówienia jest dostawa mebli, pomocy dydaktycznych, zabawek, artykułów plastycznych i artykułów niezbędnych do funkcjonowania żłobka. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Zestawienie wyposażenia żłobka stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ - część 1Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i AGD do żłobka. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Zestawienie wyposażenia żłobka stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ - część 2.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Gminy Przechlewo
Ulica ul. Człuchowska 26
Nr domu 26
Miejscowość Przechlewo
Kod Pocztowy 77-320
Województwo pomorskie
Tel 059 8334301
Fax 059 8334631
Internet www.przechlewo.pl
Regon 00054302500000
E-mail inwestycje@przechlewo.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 07/12/2015
Wadium 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: - dla części 1 - 2.000,00 zł - dla części 2 - 500,00 zł 2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu do składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007 r. Nr 42, poz275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz.1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz.620.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na niżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Przechlewie: 81 9326 0006 0060 0109 2000 0080 Kserokopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule przelewu należy podać tytuł zadania oraz której części postępowania dotyczy wpłacane wadium. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 1 i ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 5 jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zastanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zakazuje się pod rygorem nieważności istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany oraz określił jej warunki . 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian w umowie w przypadku: 1) ustawowej zmiany podatku VAT wynagrodzenie Wykonawcy może zostać zmienione w oparciu o wprowadzoną nową stawkę podatkową. 2) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na: - zaistnienie działań wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, skażeń radioaktywnych, z wyjątkiem tych które mogą być spowodowane użyciem ich przez wykonawcę, - zaistnienie klęski żywiołowej, jak huragany, powodzie, trzęsienia ziemi, bunty, niepokoje, strajki.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres rękojmi i gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://www.przechlewo.biuletyn.net/?bip=1&cid=94&bsc=N
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy Przechlewo, ul. Człuchowska 26, 77-320 Przechlewo
Data składania wniosków 05/08/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Urząd Gminy Przechlewo, ul. Człuchowska 26, 77-320 Przechlewo, pokój nr 7-9 (Sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)